Oss testetøser imellom

Tror de fleste her har fått gode skygger denne runden . Synes også det skjer oftere og oftere . Så mange streifere kan vi vel ikke ha ? Må jo være at testene er for gode :arghh: Jeg hadde et blodig tørk i går . Plugger igjen dåsa og drar på jobb nå . Gadd ikke teste heller :bag::laughing002
Ja. Så ikke noe på tredje posten din. Har du brukt make sure?

Vedlegg

• IMG_5073.jpeg
    IMG_5073.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 121
Samme innlegg som i IKM-gruppa mi, men her er det jo enda flere testetøser som har god innsikt i tekstenes verden :love017

Den kl 11.22 var veldig utvanna, ser hvor mye det faktisk har å si hos meg. :oops:

Noen som vet hvorfor premom mener den på 0.77 er lav? Bør jeg endre til høy manuelt? Er jo neeesten ikke mulig å de forskjell på linjene. Uten premom hadde jeg kanskje tolka som positiv. Ser litt forskjell når jeg zoomer inn og har lyset på skjermen på maks :laughing002

Vedlegg

• IMG_2636.jpeg
    IMG_2636.jpeg
    484,8 KB · Visninger: 89
Altså. Etter 2 missed abortions i år, så er nervene i helspenn etter positiv test etter IVF.
Ødelegger nok for meg selv også, men jeg greier ikke å la vær, så jeg tester hver dag nå for å se stigning.
Fikk småpanikk i dag morges, da testen i dag (13 dpo, øverste testen i bildet) var svakere enn gårsdagens (nederst)
Så tok jeg ny test et par timer og da tiss nr 3 for dagen. Det er testen i midten, den var jo sterkere igjen enn både gårsdagens og dag morges.
Hvis det var en kjemisk på gang, ville det blitt slik som dette? Bør jeg stole mest på testen på tiss 3 eller den første for dagen?
Da kan jeg bekrefte at dette endte som en kjemisk. Nå er jeg f***n lei

Ser svak strek :D Hvor mange dpo er du?
Da er det ikke bare meg! Ingen aning.. har ikke prøvd! Å har fått såå mangen skyggestreker den siste mnd, hadde så mye murringer som kansje var el? Det var en god uke siden! Men nå er puppene ømme, sykt oppblåst å strekene er liiiitt sterkere å litt tykkere syns jeg! Skal ta ny om noen timer, så får vi se :facepalm: :woot:

Jeg tok denne testen i dag, og synes nesten streken ser sterkere ut enn kontrollstreken! Hva tror dere? Det rare er at jeg ikke har noen symptomer på eggløsning. CD22 nå, bruker å ha uregelmessige sykluser.
IMG_6459.png
IMG_6461.jpeg

skal man starte på wild yam på CD1 og avslutte ved EL ?
Nei. Wild yam kan ødelegge eller forskyve el. Så du bør starte på 2 dpo. Aller helst tempe for å være sikker på el. Også trappe ned igjen mot ikm/positiv test.
Jeg tar wild yam selv denne pp, er 5 dpo. Søkte nettopp en del på det selv i dag ang dose og nedtrapping :) jeg fant en god tråd, kan se om jeg finner den igjen og dytte den opp

Nei. Wild yam kan ødelegge eller forskyve el. Så du bør starte på 2 dpo. Aller helst tempe for å være sikker på el. Også trappe ned igjen mot ikm/positiv test.
Jeg tar wild yam selv denne pp, er 5 dpo. Søkte nettopp en del på det selv i dag ang dose og nedtrapping :) jeg fant en god tråd, kan se om jeg finner den igjen og dytte den opp
Takk , da begynner jeg etter EL :)
Prøvd å lese masse selv og ser mange får forskjellig svar fra gynokologer osv . Noen sier stopp ved positiv hcg og andre fram til 12 uke osv . Jeg tok en tablett i dag og har mensen , så håper ikke den ene ødela hele egg prosessen :nailbiting: :dead:

Back
Topp