Syns jeg skimter noe i det fjerne, men om der er ønskestyrt er usikkert! Krysser fingrene for at den er sterkere i morgenSå mine test tøser …. Super test tøsa er 8DPO idag …..er den Snøhvit eller skjuler det seg noe mikroskopisk
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg skimter noe i det fjerne, men om der er ønskestyrt er usikkert! Krysser fingrene for at den er sterkere i morgenSå mine test tøser …. Super test tøsa er 8DPO idag …..er den Snøhvit eller skjuler det seg noe mikroskopisk
![]()

Haha jeg synes jeg skimter noe nederst . Så på den 30 min senere og da var lissom noe , men kan være ønske tenking . Nå er samboern på dass og som dere vet , tar det en hel vinter å få klemt it av seg en kabelSyns jeg skimter noe i det fjerne, men om der er ønskestyrt er usikkert! Krysser fingrene for at den er sterkere i morgen![]()

Fortsatt veldig tidlig daNy test til kontroll …8DPO testSynes den ser blenda ut men …
Hahaha Neida , er det ikke en liksom strek der heller ? Må være lyset tror jegFortsatt veldig tidlig da![]()

Jeg skimter en slik strek jeg alltid føler jeg skimter på mine makesureHahaha Neida , er det ikke en liksom strek der heller ? Må være lyset tror jeg![]()
![]()

Gratulerer til dere to og lykke tilDa er hvertfall tvilen borte hos meg. Positiv på monitoren i dag, den var negativ i går.
Nå krysser jeg bare fingrene for at denne faktisk sitter til termin. Hatt 2 MA i år.
Kan skimte noe der. Men tørr ikke å si så mye mer. Føler det er samme streken jeg hadde på makesure 2 ganger nå. Og jeg var ikke gravid.Tissa igjen . Samme test innen fristen![]()
Det er så kjipt . Kjøpte make sure fordi man ikke fikk skygge på demKan skimte noe der. Men tørr ikke å si så mye mer. Føler det er samme streken jeg hadde på makesure 2 ganger nå. Og jeg var ikke gravid.
Håper du får flere og sterkere tester i dag og dagene fremover![]()
Tissa på ukonsentrert urin da fikk jeg disse idag. Så må nok holde litt på urina kanskje haha. Veldig kjipt det ikke klaffa for dere .GratulererDa er hvertfall tvilen borte hos meg. Positiv på monitoren i dag, den var negativ i går.
Nå krysser jeg bare fingrene for at denne faktisk sitter til termin. Hatt 2 MA i år.
mange dpo?Akkurat derfor jeg kjøpte makesure og. La ut bilde her og flere andre så streken. Var to dager på rad så ble den blenda igjen. Så kan jo ha vært noe som streifet nok til det det ble produsert ørlite hcg. Men var noen andre her som opplevde det samme på samme tid som meg. Kan jo for all del være du er gravidDet er så kjipt . Kjøpte make sure fordi man ikke fikk skygge på demTissa på ukonsentrert urin da fikk jeg disse idag. Så må nok holde litt på urina kanskje haha. Veldig kjipt det ikke klaffa for dere .
Samboern og jeg lå å snakka i går og jeg sa jeg grua meg litt til positiv test , fordi jeg blir et monster å være med . I tillegg mitt i jula , så da ble vi sikkert spart likevel haha
Men vil ikke gi deg falske forhåpninger. Krysser fingre for deg 
Takk. Er 11 dpo i dagGratulerermange dpo?
Mens murringer , stikking i nippla , ventet mens lørdag ….svei faen meg av en diggi test
heldigvis en igjen og 4 på vei
står å lager krumkake røre og gubben har fri å driver ute , kommer inn å skriker etter meg … bare fordi jeg er borte (oppe å studerer tester) han spør så mye at jeg blir irritert . For hver gang han kommer er jeg borte å kjøkkenet ser ut som et åsted
. Skapdører åpne , miksmastern drypper røre, ja det så litt ut som jeg var blitt kidnappa
dette skjer hver mnd . Jeg sier at jeg tok test . Han synes jeg bruker så lang tid . Super mistenkelig og jeg mer grinete og irritert ….gjør vel akkurat hva som passer meg her hjemme . Mannfolk 

Sniker.Altså jeg er 9DPOMens murringer , stikking i nippla , ventet mens lørdag ….svei faen meg av en diggi test
heldigvis en igjen og 4 på vei
står å lager krumkake røre og gubben har fri å driver ute , kommer inn å skriker etter meg … bare fordi jeg er borte (oppe å studerer tester) han spør så mye at jeg blir irritert . For hver gang han kommer er jeg borte å kjøkkenet ser ut som et åsted
. Skapdører åpne , miksmastern drypper røre, ja det så litt ut som jeg var blitt kidnappa
dette skjer hver mnd . Jeg sier at jeg tok test . Han synes jeg bruker så lang tid . Super mistenkelig og jeg mer grinete og irritert ….gjør vel akkurat hva som passer meg her hjemme . Mannfolk
![]()

Mange dpo ? Synes jeg skimter en sånn 8DPO strek , meeeeen som med meg må vi vente litt til tror jeg for å være sikre .Noen som ser noe på denne? Tror jeg har sett meg helt blindt![]()