Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da jeg kjenner kroppen har jobbet litt annerledes denne syklusen enn tidligere. Pleier å vente til hvertfall mens er uteblitt før det å teste seg er aktuelt. MEN i dag ble det svidd av en test som så klart er negativ er dog for tidlig da jeg er rundt 5/6DPO
og øya mine som skimter skygge/ strek alt mulig rart.Hvilken app bruker du for å få det i negativ?Ble en liten smule test tøs i dag![]()
Da jeg kjenner kroppen har jobbet litt annerledes denne syklusen enn tidligere. Pleier å vente til hvertfall mens er uteblitt før det å teste seg er aktuelt. MEN i dag ble det svidd av en test som så klart er negativ er dog for tidlig da jeg er rundt 5/6DPO
og øya mine som skimter skygge/ strek alt mulig rart.
Alle er samme test, men bare i forskjellige lys.
Hvilken app bruker du for å få det i negativ?![]()

Utvanna tre-timers urin, men jeg klarte ikke vente lenger

Jeg tror jeg kan skimte hvor streken skal komme, men der er vel det som er «skaden» etter å ha vridd og vendt på utallige tester i håp om at det er en strek der. Jeg ser ihvertfall alltid området der det skal komme en strekVis vedlegget 409912Vis vedlegget 409913Noen som ser noe her?Utvanna tre-timers urin, men jeg klarte ikke vente lenger
![]()

Når er det normalt å få EL slim i forhold til når EL er?
Jeg har ofte begynnende EL slim nesten en uke på forhånd, er det normalt?![]()
![]()
Jeg har hatt opptil en uke rundt EL ja, vet ikke hvor vanlig det er da. Noen får jo bare selve dagen EL er, så folk er ganske forskjellige derNår er det normalt å få EL slim i forhold til når EL er?
Jeg har ofte begynnende EL slim nesten en uke på forhånd, er det normalt?![]()
![]()
Fikk brått mensmurringer på jobb og venter mens onsdag , så kjøpte et lass ob for jeg blør så mye etter at jeg tok ut spiralen
så får vi se om det er skygge og mens eller baby tjukkas neste..Den nederste ser jo veldig tydelig og rosa utHva tenker dere ? Tatt på ettermiddag dpo 12
Vet ikke om jeg gleder eller gruer meg til å tisse i morgenFikk brått mensmurringer på jobb og venter mens onsdag , så kjøpte et lass ob for jeg blør så mye etter at jeg tok ut spiralen
så får vi se om det er skygge og mens eller baby tjukkas neste..
Jeg ville tolket denne som positiv!!ny i dag tidlig , tom for bp tester. Ser skygge eller svak strek . Ser på de gamle g testene som er negative så blir de aldri positive . De to fra i går er veldig tydelig , men det kan jo være fargestoffet i dem kanskjeDen nederste ser jo veldig tydelig og rosa utJeg ville tolket denne som positiv!!

Får ikke til å legge ved bilde av dagens testHei!
4 dager etter IKM i dag. Hatt en del murringer i magen og korsryggen den siste uken. Rar urinlukt fra i går, litt sure oppstøt
Testet med teststrimler fra RFSU tirsdag, torsdag, lørdag, søndag og i dag. Og det er ingen strek der altså. Noen som har opplevd så mange negative tester og likevel vært gravid?
Jeg har ikke noe utviklet streksyn, jeg kan ikke se strek herklarte å ryke på en test til
Skjønner ikke hvorfor da jeg er omlag 6DPO og det er alt for tidlig å teste.
Så den streken jeg ser, eller vell bare en skygge og ikke mer?![]()
Men det er jo veldig tidlig!