Oss testetøser imellom

Tok test i dag og den var negativ. I følge
tester hadde jeg eggløsning den 23.06 og i følge Eveline appen var jeg maks da (stor sjanse de neste 12-24 timene). Det er jo 10–11 dager siden så hvis jeg hadde vært gravid nå så hadde vel testen vært positiv?

tester hadde jeg eggløsning den 23.06 og i følge Eveline appen var jeg maks da (stor sjanse de neste 12-24 timene). Det er jo 10–11 dager siden så hvis jeg hadde vært gravid nå så hadde vel testen vært positiv?
Ikke gi opp helt ennå. Jeg testa ganske svakt positivt i dag 14DPO. Test igjen på torsdag. Fertilitetslegene har anbefalt meg å teste på 16 og 18dpo før jeg gir opp.

10-11 dpo er fortsatt veldig tidlig. Så ha litt is i magen :)

Mon tro om kroppen jobber med noe nå? Jeg hadde mye knip og stikkinger i mage i helga, så tung følelse og stikkinger i venstre side igår. Fortsatt trykk/stikking i side idag. De tre øverste tatt igår, fjerde tatt nettopp.
Sluttet på cerazette for 1,5uke siden, så har INGEN formening om hvor i syklus jeg er :p

Vedlegg

• PXL_20230704_093444987.jpg
    PXL_20230704_093444987.jpg
    2 MB · Visninger: 94
Lett for, hadde gjort det samme :hilarious: men er det ikke en strek på testen din? Eller ser jeg syner?
Jeg synes jeg ser en strek jeg også, men er ikke helt sikker. Har ikke tatt ny test enda i dag, tenkte å kanskje drøye til i morgen eller evt til i kveld :hilarious:

Jeg synes jeg ser en strek jeg også, men er ikke helt sikker. Har ikke tatt ny test enda i dag, tenkte å kanskje drøye til i morgen eller evt til i kveld :hilarious:

All ære til deg som klarer å la vær å teste når du føler du ser en strek :hilarious: tror jeg hadde testet med en gang igjen:hilarious: Men jeg så noe før jeg klikket på bilde sitt også. Men trodde kanskje jeg hadde sånn streksyn for det føler jeg at jeg har noen gaver:p blir spennende å se når du skal teste igjen da.

Hvis du ikke har startet på rehab enda, så stemmer jeg for test i kveld :D Vil gjerne ha noen andre sine tester å studere i noen timer:hilarious:

All ære til deg som klarer å la vær å teste når du føler du ser en strek :hilarious: tror jeg hadde testet med en gang igjen:hilarious: Men jeg så noe før jeg klikket på bilde sitt også. Men trodde kanskje jeg hadde sånn streksyn for det føler jeg at jeg har noen gaver:p blir spennende å se når du skal teste igjen da.
Hvis du ikke har startet på rehab enda, så stemmer jeg for test i kveld :D Vil gjerne ha noen andre sine tester å studere i noen timer:hilarious:
Tror jeg ryker på et par tester utover dagen/kvelden i dag ja :hilarious: :hilarious: Skulle egentlig ta en ny nå, men så kom jeg på at jeg har drukket litt mye de siste timene, så da venter jeg ei stund til :)

Last edited:
Blir egentlig ikke noe klokere. Mener jeg kan skimte noe? Men er jo bare 8 dpo enda

Vedlegg

• 6268D539-5815-4D23-8C8D-63C468185596.jpeg
    6268D539-5815-4D23-8C8D-63C468185596.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 106
  • 367284C8-888F-48B0-B34D-CBCA9B19D064.jpeg
    367284C8-888F-48B0-B34D-CBCA9B19D064.jpeg
    1 MB · Visninger: 113
Hei alle testere! Hvilke strimler foretrekker dere for eggløsningstest og graviditetstest?
Jeg må bare kjøpe, selv om jeg ikke skulle teste etter EL. Kommer til å kjøpe termometer også

Hei kjære felles tøser!
Jeg har et spørsmål om EL tester. Har brukt de lenge da jeg har PCOS og vil ha et lite øye med syklus. Nå har de vært ekstremt positive i fire dager, og BBT har fremdeles ikke beveget seg oppover..
Er det vanlig å ha positive EL tester så lenge? Er det noe jeg kan gjøre for å "nudge" egget til å slippe? Burde ikke tempen ha steget nu?

Hei kjære felles tøser!
Jeg har et spørsmål om EL tester. Har brukt de lenge da jeg har PCOS og vil ha et lite øye med syklus. Nå har de vært ekstremt positive i fire dager, og BBT har fremdeles ikke beveget seg oppover..
Er det vanlig å ha positive EL tester så lenge? Er det noe jeg kan gjøre for å "nudge" egget til å slippe? Burde ikke tempen ha steget nu?
Jeg hadde PCO før vi klarte å få første barnet vårt, og da opplevde jeg at EL testene var positive uten at jeg hadde eggløsning. Syklusene var 70-90 dager lange, og jeg hadde positive EL tester flere ganger i løpet av en syklus. Er syklusene dine normale?

Jeg hadde PCO før vi klarte å få første barnet vårt, og da opplevde jeg at EL testene var positive uten at jeg hadde eggløsning. Syklusene var 70-90 dager lange, og jeg hadde positive EL tester flere ganger i løpet av en syklus. Er syklusene dine normale?
Nja, før EXU i mai med påfølgende operasjon så var de på ca 55 dager. Men meget uregelmessige.. Tidligere bare poppa jeg noen Berberine og så fikk jeg eggløsning og påfølgende mens liksom.

Nja, før EXU i mai med påfølgende operasjon så var de på ca 55 dager. Men meget uregelmessige.. Tidligere bare poppa jeg noen Berberine og så fikk jeg eggløsning og påfølgende mens liksom.
Jeg gikk på metformin lenge, rundt 6mnd for å prøve å regulere hormonene og dermed syklusene, og videre til jeg var 12 uker på vei med første. Kanskje det kan være noe?
Har du noe oppfølging mtp PCOS og prøvingen?

Jeg gikk på metformin lenge, rundt 6mnd for å prøve å regulere hormonene og dermed syklusene, og videre til jeg var 12 uker på vei med første. Kanskje det kan være noe?
Har du noe oppfølging mtp PCOS og prøvingen?
Fikk med meg anbefaling om Letrozol og Ovi-etellerannet fra sykehuset i epikrisen fra EXU, så skal til privat gyn til høsten. Det bare hadde vært så rått å få syklus og kunne prøve selv også!

Back
Topp