Oss testetøser imellom

Nei, kunne ønske jeg lot være å teste før etter første mens, men blir så opphengt I å bli gravid med en gang :shy:
Ja, helt klart! Kommer nok også til å teste så fort testene kommer :smiley-ashamed004
Har fått EL slim, så kroppen prøver jo helt klart :smiley-angelic001
Hvor lang tid etter din senabort var det du fikk mens igjen?
Håper dere lykkes også :Heartred

Ja, helt klart! Kommer nok også til å teste så fort testene kommer :smiley-ashamed004
Så bra! Kan hende kroppen din klarer, vi er jo veldig forksjellige ❤️
Hadde svangerskapsavbruddet 13/2 og første mens kom 18/3, så overraskende nok ikke så lenge etterpå!
Ble gravid nå i juni og er 6+2 idag❤️ håper denne holder til mål!

Jeg har hatt MA i uke 12 og 9, så ikke senabort. Første endte med spontan abort, den andre med piller (og senere utskraping). De to første fikk jeg mens nøyaktig en måned etter abortene, og på utskrapinga (som skjedde like ved eggløsning) fikk jeg en liten mens (meste av slimhinna var jo fjernet i utskraping) to uker etter. Så her kom alt fort i gjenge.

Så bra! Kan hende kroppen din klarer, vi er jo veldig forksjellige ❤️
Hadde svangerskapsavbruddet 13/2 og første mens kom 18/3, så overraskende nok ikke så lenge etterpå!
Ble gravid nå i juni og er 6+2 idag❤️ håper denne holder til mål!
Da var det ikke så lenge etterpå nei :Heartred Her er det akkurat 5uker siden svangerskapsavbruddet i dag.
Åhh, gratulerer så mye! :Heartred

Jeg har hatt MA i uke 12 og 9, så ikke senabort. Første endte med spontan abort, den andre med piller (og senere utskraping). De to første fikk jeg mens nøyaktig en måned etter abortene, og på utskrapinga (som skjedde like ved eggløsning) fikk jeg en liten mens (meste av slimhinna var jo fjernet i utskraping) to uker etter. Så her kom alt fort i gjenge.
Så godt det gikk så fort for deg! :Heartred du har vel litt dårligere tid også om jeg har forstått riktig? :(
Jeg har heldigvis ikke dårlig tid sånn sett, men er utolmodig likevel :bag:
Her var det svangerskapsavbrudd i uke 20 og det er akkurat 5 uker siden i dag.

Krysser alt for at det klaffer snart for dere! :Heartred

Så godt det gikk så fort for deg! :Heartred du har vel litt dårligere tid også om jeg har forstått riktig? :(
Jeg har heldigvis ikke dårlig tid sånn sett, men er utolmodig likevel :bag:
Her var det svangerskapsavbrudd i uke 20 og det er akkurat 5 uker siden i dag.

Krysser alt for at det klaffer snart for dere! :Heartred
Ånei, uke 20 :sorry: jeg er lei meg på dine vegne, kan ikke forestille meg det en gang. Men ja, kanskje det tar lenger tid etter såpass langt svangerskap.

Haster litt her mtp alder ja. Skal ikke være så greit :dontknow

Krysser alt for dere og!

Da var det ikke så lenge etterpå nei :Heartred Her er det akkurat 5uker siden svangerskapsavbruddet i dag.
Åhh, gratulerer så mye! :Heartred

Kam det jo faktisk hende det er el kroppen din får til nå og mensen om 2 uker! Forventa selv etter 8 uker ut ifra hva jeg hadde lest så jeg ble veldig tatt på senga etter "kun" 33 dager!
Tusen takk❤️

Nå har jeg bestilt 6 graviditetstester fra favorittsiden min, Luxplus! Rask levering så får dem snart håper jeg. IKM 9/7 så det holder meg unna å teste for tidlig! Sååå spent ❤️

Herregud… er det sant?! Er den virkelig positiv?! På 8 DPO?!
image.jpg
image.jpg

Back
Topp