Oss testetøser imellom

Prøver her; er det noen som ser noen vage (skygge)streker på disse, eller er det bare ønsketenkning? Synes bittelitt bedre enn på bildet. De to øverste (babyplan og makesure) er fra i går da jeg var 11 eller 12 DPO, den nederste er makesure fra i dag tidlig og 12 eller 13DPO.

Vedlegg

• thumbnail_IMG_8271.jpg
    thumbnail_IMG_8271.jpg
    296,6 KB · Visninger: 138
Kan man se forskjell ila syklusen på El tester ? Er de nesten helt blanke (bare litt farge) lengst unna El og mer og mer farge når det nærmer seg El?

Kan man se forskjell ila syklusen på El tester ? Er de nesten helt blanke (bare litt farge) lengst unna El og mer og mer farge når det nærmer seg El?
Jepp- og lønner seg å bruke samme type test. Legger ved et bilde av min siste- dette er kun 4 dager, så ser lh-stigninga godt!
F182A00F-2CCB-4AD4-BBB8-DAF6BFD3772B.png

Jepp- og lønner seg å bruke samme type test. Legger ved et bilde av min siste- dette er kun 4 dager, så ser lh-stigninga godt! Vis vedlegget 408890
Tusen takk :D
Sluttet med minipille for 5 dager siden og har ikke "tid" til å vente på mensen før jeg begynner teste :P det her er fra i dag , kanskje jeg skal fortsette teste og se om den blir sterkere da :)

Vedlegg

• 20230627_105918.jpg
    20230627_105918.jpg
    1,3 MB · Visninger: 62
Tusen takk :D
Sluttet med minipille for 5 dager siden og har ikke "tid" til å vente på mensen før jeg begynner teste :p det her er fra i dag , kanskje jeg skal fortsette teste og se om den blir sterkere da :)
Absolutt- anbefaler Premom appen. Bare husk å legge inn under «others». Jeg må teste 2-3ggr daglig når det nærmer seg.

Absolutt- anbefaler Premom appen. Bare husk å legge inn under «others». Jeg må teste 2-3ggr daglig når det nærmer seg.
Takk for tips :) Den lasta jeg akkurat ned etter å ha sett på bildet ditt :D om man skal teste to ganger om dagen, hvor lang tid i mellom ? Og når på dagen teste først .. (så det nå på bildet ditt også men ..)

Tror faktisk at de skyggene jeg så er noe mer?? Ca 11 dpo. Fargen er litt mer rosa i virkeligheten. Har ikke fått en sånn skygge på makesure tidligere, og jeg begynner å ha tatt ganske mange tester siden MA i november. Hva tror dere?

Vedlegg

• IMG_3584.jpeg
    IMG_3584.jpeg
    687 KB · Visninger: 119
  • IMG_3593.jpeg
    IMG_3593.jpeg
    655,9 KB · Visninger: 114
Last edited:
Back
Topp