Åååå så kjekt å viteHvis du legger den under others kan du få verdier![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå så kjekt å viteHvis du legger den under others kan du få verdier![]()
Den var defekt. Tok en i dag morges som var negativ. Ikke noe stress egentlig, da jeg har ei på 4 mnd., så det hadde blitt i overkant tett. Men en veldig kjip test for en som prøver.Ser defekt ut. Fått noen sånne med MS tidligere.. Er jo uansett ugyldig etter tiden. Ta en ny![]()
Jepp- og lønner seg å bruke samme type test. Legger ved et bilde av min siste- dette er kun 4 dager, så ser lh-stigninga godt!Kan man se forskjell ila syklusen på El tester ? Er de nesten helt blanke (bare litt farge) lengst unna El og mer og mer farge når det nærmer seg El?
Tusen takkJepp- og lønner seg å bruke samme type test. Legger ved et bilde av min siste- dette er kun 4 dager, så ser lh-stigninga godt! Vis vedlegget 408890
Absolutt- anbefaler Premom appen. Bare husk å legge inn under «others». Jeg må teste 2-3ggr daglig når det nærmer seg.Tusen takk
Sluttet med minipille for 5 dager siden og har ikke "tid" til å vente på mensen før jeg begynner testedet her er fra i dag , kanskje jeg skal fortsette teste og se om den blir sterkere da
![]()
Takk for tipsAbsolutt- anbefaler Premom appen. Bare husk å legge inn under «others». Jeg må teste 2-3ggr daglig når det nærmer seg.
Syns det ser positivt ut. Ser rosa strekTror faktisk at de skyggene jeg så er noe mer?? Ca 11 dpo. Fargen er litt mer rosa i virkeligheten. Har ikke fått en sånn skygge på makesure tidligere, og jeg begynner å ha tatt ganske mange tester siden MA i november. Hva tror dere?

Babystrek her jaTror faktisk at de skyggene jeg så er noe mer?? Ca 11 dpo. Fargen er litt mer rosa i virkeligheten. Har ikke fått en sånn skygge på makesure tidligere, og jeg begynner å ha tatt ganske mange tester siden MA i november. Hva tror dere?

Dere tolket helt riktigBabystrek her ja
Syns det ser positivt ut. Ser rosa strek![]()
Babystrek her ja![]()

Ååh![]()
Gratulerer med spire![]()
Når har du termin?Dere tolket helt riktig![]()
10./11.marsNår har du termin?

Tusen takkÅåh![]()
Gratulerer med spire![]()

Å, så kos10./11.mars![]()

GratulererDere tolket helt riktig![]()