Oss testetøser imellom

Eggløsning 28.juni, etter dette har jeg vært så sykt sulten, men tenkt at hvis dersom atte så er det alt for tidlig å kjenne på symptomer.. det var det visst ikke :happy:
B205380B-5800-4D17-92A4-AF98FE5D2A4C.jpeg

Hva tror dere om denne? :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_6521.jpeg
    IMG_6521.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 131
Ble en liten smule test tøs i dag :laughing001 :laughing001 Da jeg kjenner kroppen har jobbet litt annerledes denne syklusen enn tidligere. Pleier å vente til hvertfall mens er uteblitt før det å teste seg er aktuelt. MEN i dag ble det svidd av en test som så klart er negativ er dog for tidlig da jeg er rundt 5/6DPO:laughing001 og øya mine som skimter skygge/ strek alt mulig rart.

Alle er samme test, men bare i forskjellige lys.

Vedlegg

• IMG_0122.jpeg
    IMG_0122.jpeg
    495,5 KB · Visninger: 95
  • IMG_0121.jpeg
    IMG_0121.jpeg
    601,6 KB · Visninger: 100
  • IMG_0123.jpeg
    IMG_0123.jpeg
    512,1 KB · Visninger: 87
  • IMG_0124.jpeg
    IMG_0124.jpeg
    468,9 KB · Visninger: 88
Ble en liten smule test tøs i dag :laughing001 :laughing001 Da jeg kjenner kroppen har jobbet litt annerledes denne syklusen enn tidligere. Pleier å vente til hvertfall mens er uteblitt før det å teste seg er aktuelt. MEN i dag ble det svidd av en test som så klart er negativ er dog for tidlig da jeg er rundt 5/6DPO:laughing001 og øya mine som skimter skygge/ strek alt mulig rart.

Alle er samme test, men bare i forskjellige lys.
Hvilken app bruker du for å få det i negativ? :)

CD 7, CD9 og CD10.
Ønsker meg til at den siste er litt sterkere, men venter på ømhet og ubehag i magen (hatt mye EL smerter siste to syklusene), og håper på å få EL slim.

Vedlegg

• 98350CB9-60A1-4E2D-A42C-CB14E80A37DD.jpeg
    98350CB9-60A1-4E2D-A42C-CB14E80A37DD.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 60
Når er det normalt å få EL slim i forhold til når EL er?

Jeg har ofte begynnende EL slim nesten en uke på forhånd, er det normalt? :confused005 :smiley-ashamed004

Når er det normalt å få EL slim i forhold til når EL er?

Jeg har ofte begynnende EL slim nesten en uke på forhånd, er det normalt? :confused005 :smiley-ashamed004
Jeg har hatt opptil en uke rundt EL ja, vet ikke hvor vanlig det er da. Noen får jo bare selve dagen EL er, så folk er ganske forskjellige der

Hva tenker dere ? Tatt på ettermiddag dpo 12
Vet ikke om jeg gleder eller gruer meg til å tisse i morgen :laughing002 Fikk brått mensmurringer på jobb og venter mens onsdag , så kjøpte et lass ob for jeg blør så mye etter at jeg tok ut spiralen:nailbiting: så får vi se om det er skygge og mens eller baby tjukkas neste..

Vedlegg

• IMG_4549.jpeg
    IMG_4549.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 134
Hva tenker dere ? Tatt på ettermiddag dpo 12
Vet ikke om jeg gleder eller gruer meg til å tisse i morgen :laughing002 Fikk brått mensmurringer på jobb og venter mens onsdag , så kjøpte et lass ob for jeg blør så mye etter at jeg tok ut spiralen:nailbiting: så får vi se om det er skygge og mens eller baby tjukkas neste..
Den nederste ser jo veldig tydelig og rosa ut :angel8Jeg ville tolket denne som positiv!!

Den nederste ser jo veldig tydelig og rosa ut :angel8Jeg ville tolket denne som positiv!!
ny i dag tidlig , tom for bp tester. Ser skygge eller svak strek . Ser på de gamle g testene som er negative så blir de aldri positive . De to fra i går er veldig tydelig , men det kan jo være fargestoffet i dem kanskje :bag:

Vedlegg

• IMG_4555.jpeg
    IMG_4555.jpeg
    2,6 MB · Visninger: 112
Hei!
4 dager etter IKM i dag. Hatt en del murringer i magen og korsryggen den siste uken. Rar urinlukt fra i går, litt sure oppstøt
Testet med teststrimler fra RFSU tirsdag, torsdag, lørdag, søndag og i dag. Og det er ingen strek der altså. Noen som har opplevd så mange negative tester og likevel vært gravid?

Hei!
4 dager etter IKM i dag. Hatt en del murringer i magen og korsryggen den siste uken. Rar urinlukt fra i går, litt sure oppstøt
Testet med teststrimler fra RFSU tirsdag, torsdag, lørdag, søndag og i dag. Og det er ingen strek der altså. Noen som har opplevd så mange negative tester og likevel vært gravid?
Får ikke til å legge ved bilde av dagens test

10 dpo idag. Clearblue ultratidlig sa negativ, så det var jo veldig kjedelig.. rfsu sin syns jeg at jeg kan skimte en strek idag. Tok også en i går kveld, og den har fått en strek syns jeg, men på veldig overtid. Så ingen strek der i går kveld. Skal ikke gi opp håpet helt enda, for er tidlig, men hadde håpet det var noe mer her ❤️
IMG_1766.jpeg
IMG_1764.jpeg

klarte å ryke på en test til :facepalm:
Skjønner ikke hvorfor da jeg er omlag 6DPO og det er alt for tidlig å teste.

Så den streken jeg ser, eller vell bare en skygge og ikke mer? :smiley-ashamed005

Vedlegg

• IMG_0140.jpeg
    IMG_0140.jpeg
    322,2 KB · Visninger: 97
  • IMG_0134.jpeg
    IMG_0134.jpeg
    573,7 KB · Visninger: 99
Back
Topp