Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er jo bittelitt sterkereHei! Håper noen kanskje har erfaring å dele, på godt og vondt.
Testet positivt i går, med både stick og digital(1-2). Tok en i dag tidlig, og det var såvidt jeg kanskje så at den var litt sterkere, men ikke egentlig merkbart. Kan man ha kjemisk selv om det slår ut på digital? Jeg er livredd for å ha det, og jeg prøver alt jeg kan å bare beholde roen med at testen ikke er svakere… er 11 dpo i dag, testet positivt i går, og dpo9 var den helg blenda hvit.

Enig med over , den er jo sterkereHei! Håper noen kanskje har erfaring å dele, på godt og vondt.
Testet positivt i går, med både stick og digital(1-2). Tok en i dag tidlig, og det var såvidt jeg kanskje så at den var litt sterkere, men ikke egentlig merkbart. Kan man ha kjemisk selv om det slår ut på digital? Jeg er livredd for å ha det, og jeg prøver alt jeg kan å bare beholde roen med at testen ikke er svakere… er 11 dpo i dag, testet positivt i går, og dpo9 var den helg blenda hvit.
Runde 2 i dag10 dpo, fortsatt tidlig, så hvem vet
Lov å håpeSynes jeg ser noe jeg altså![]()
Krysser alt jeg har for at det denne gangen skal gå bra for degVis vedlegget 409341
Nå med en tidligtest også. De var sterkere sist, men da hadde jeg blæremola, så det er sånn sett ikke noe godt sammenlikningsgrunnlag egentlig. Blir noen tøffe uker dette- om den sitter så lenge.
Hcg dobles hver andre dag, så egentlig lurt å teste annenhver dag istedenfor hver dag(tro meg, jeg har testet hver dag, og ja, blir koko av det). Syns at streken din i dag har hakket mer fargeHei! Håper noen kanskje har erfaring å dele, på godt og vondt.
Merkelig hvor fort redd man blir. Men tok en til i dag siden jeg har igjen, og jeg ser jo at den er en del sterkere nå. Så det er jo deiligHcg dobles hver andre dag, så egentlig lurt å teste annenhver dag istedenfor hver dag(tro meg, jeg har testet hver dag, og ja, blir koko av det). Syns at streken din i dag har hakket mer farge![]()

ser jo en strek der, så jeg tolker den som positivHva tror folket? Ca 9-10 dpo i dag.
Tør ikke å juble enda. Så venter til ikm dagen er passertser jo en strek der, så jeg tolker den som positiv![]()