Oss testetøser imellom

Antar at noen her har erfaring med tidlig-tester?
Har så sykt ømme pupper så tok en RFSU tidligtest i dag morges. Den var negativ.
Kan det være håp allikevel? Skal ha TR om fem dager

Har så sykt ømme pupper så tok en RFSU tidligtest i dag morges. Den var negativ.
Absolutt håp. Spørs litt på merke av test og. Jeg bruker babyplan. Det fikk jeg utslag på vanlig test med hcg på 6!

Har hørt og har erfaring med at rfsu sine tester slår ut seint på hcg. Har du en meny butikk i nærheten? I så tilfelle så anbefaler jeg å kjøpe make sure sine :) eller evt bestill fra babyplan om du kan vente litt på tester

Hva er deres erfaring med babyplan og ClearBlue digital? Testet i dag, IKM (tror jeg). Svaak positiv på babyplan, men negativ på ClearBlue. Kunne de ikke bare ha vært enige..

Vedlegg

• IMG_2798.jpeg
    IMG_2798.jpeg
    856,5 KB · Visninger: 139
Hva er deres erfaring med babyplan og ClearBlue digital? Testet i dag, IKM (tror jeg). Svaak positiv på babyplan, men negativ på ClearBlue. Kunne de ikke bare ha vært enige..
Jeg fikk ca lik eller litt sterkere strek enn din på babyplan vanlig med kun 6 i hcg, test igjen om et par dager. Kan jo dessverre hende at det er en kjemisk/streifer hvis du er sikker på IKM dato. Hos meg ble det sterk strek og utslag på cd monitor da jeg testa positivt sist, på 14DPO.

Har begynt å få eggløsningsslim, men testene er enda ikke kommet :shifty:
Finnes det noen fysiske butikker som har gode EL tester? :smiley-ashamed004

Har begynt å få eggløsningsslim, men testene er enda ikke kommet :shifty:
Finnes det noen fysiske butikker som har gode EL tester? :smiley-ashamed004

Make sure på meny! Styr unna normal, de slår tregt ut både på elmtrst og g test :wacky:

Make sure på meny! Styr unna normal, de slår tregt ut både på elmtrst og g test :wacky:
Takk for svar! :happy: var redd det var de som hadde de beste, siden jeg ikke har meny i nærheten :smiley-ashamed004 Må se om jeg får mulighet til å reise dit i morgen. Om ikke håper jeg de jeg har bestilt er her på mandag :smiley-angelic001
Fikk også lagt aksjer i kveld og håper sambo er med på en runde søndag også i tilfelle EL er i helgen. Tror ikke den er før i starten av uken igjen i forhold til hvordan slimet er og det var før. Men vansklig å si når jeg ikke har hatt mens etter senaborten enda :smiley-ashamed004

Ah okei! Da blir det fort en tur på meny :p Takk!
Så de hadde makesure graviditetstest på den lokale spar, så godt mulig det er noe de har på de fleste om du bor nærmere en sparbutikk. :happy:
De hadde selvsagt ikke EL tester som var det jeg var ute etter :shifty:

Takk for svar! :happy: var redd det var de som hadde de beste, siden jeg ikke har meny i nærheten :smiley-ashamed004 Må se om jeg får mulighet til å reise dit i morgen. Om ikke håper jeg de jeg har bestilt er her på mandag :smiley-angelic001
Fikk også lagt aksjer i kveld og håper sambo er med på en runde søndag også i tilfelle EL er i helgen. Tror ikke den er før i starten av uken igjen i forhold til hvordan slimet er og det var før. Men vansklig å si når jeg ikke har hatt mens etter senaborten enda :smiley-ashamed004

Jeg forsøkte å teste etter el før mens etter senabort, men det var umulig, og ikke tror jeg kroppen klarte det heller for når første mens kom så hadde jeg aldri funnet ut av når el evt hadde vært ❤️ håper ny spire sitter snart!

Jeg forsøkte å teste etter el før mens etter senabort, men det var umulig, og ikke tror jeg kroppen klarte det heller for når første mens kom så hadde jeg aldri funnet ut av når el evt hadde vært ❤️ håper ny spire sitter snart!
Åhh, takk for info :Heartred da skal jeg ikke ha for høye forhåpninger :smiley-ashamed004

Back
Topp