Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt håp. Spørs litt på merke av test og. Jeg bruker babyplan. Det fikk jeg utslag på vanlig test med hcg på 6!Antar at noen her har erfaring med tidlig-tester?
Har så sykt ømme pupper så tok en RFSU tidligtest i dag morges. Den var negativ.
Kan det være håp allikevel? Skal ha TR om fem dager
Antar at noen her har erfaring med tidlig-tester?
Har så sykt ømme pupper så tok en RFSU tidligtest i dag morges. Den var negativ.
Kan det være håp allikevel? Skal ha TR om fem dager
Anbefaler å vente to dager og så prøve igjen.Hva er deres erfaring med babyplan og ClearBlue digital? Testet i dag, IKM (tror jeg). Svaak positiv på babyplan, men negativ på ClearBlue. Kunne de ikke bare ha vært enige..
Jeg fikk ca lik eller litt sterkere strek enn din på babyplan vanlig med kun 6 i hcg, test igjen om et par dager. Kan jo dessverre hende at det er en kjemisk/streifer hvis du er sikker på IKM dato. Hos meg ble det sterk strek og utslag på cd monitor da jeg testa positivt sist, på 14DPO.Hva er deres erfaring med babyplan og ClearBlue digital? Testet i dag, IKM (tror jeg). Svaak positiv på babyplan, men negativ på ClearBlue. Kunne de ikke bare ha vært enige..
Jeg hadde ganske svak på make sure da jeg fikk positiv på digital. Opplevde at make sure og babyplan er ganske like i styrke.Hva er deres erfaring med babyplan og ClearBlue digital? Testet i dag, IKM (tror jeg). Svaak positiv på babyplan, men negativ på ClearBlue. Kunne de ikke bare ha vært enige..
Hehe er 10DPO og blir småsprø av ventinga!4 dpo å det klør i fingrene etter å teste allerede
Normal harHar begynt å få eggløsningsslim, men testene er enda ikke kommet
Finnes det noen fysiske butikker som har gode EL tester?![]()
Har begynt å få eggløsningsslim, men testene er enda ikke kommet
Finnes det noen fysiske butikker som har gode EL tester?![]()

Normal har![]()
Takk for svar!Make sure på meny! Styr unna normal, de slår tregt ut både på elmtrst og g test![]()
var redd det var de som hadde de beste, siden jeg ikke har meny i nærheten
Må se om jeg får mulighet til å reise dit i morgen. Om ikke håper jeg de jeg har bestilt er her på mandag 

Så bra! Bruker vanligvis babyplan jeg og, men de har visst «forsvunnet»Absolutt håp. Spørs litt på merke av test og. Jeg bruker babyplan. Det fikk jeg utslag på vanlig test med hcg på 6!

Ah okei! Da blir det fort en tur på menyHar hørt og har erfaring med at rfsu sine tester slår ut seint på hcg. Har du en meny butikk i nærheten? I så tilfelle så anbefaler jeg å kjøpe make sure sineeller evt bestill fra babyplan om du kan vente litt på tester
Så de hadde makesure graviditetstest på den lokale spar, så godt mulig det er noe de har på de fleste om du bor nærmere en sparbutikk.Ah okei! Da blir det fort en tur på menyTakk!

Er dette strek eller skygge? Jeg har aldri fått skygge før, så ble usikker. 9DPO med tidligtest Vis vedlegget 409132
Takk for svar!var redd det var de som hadde de beste, siden jeg ikke har meny i nærheten
Må se om jeg får mulighet til å reise dit i morgen. Om ikke håper jeg de jeg har bestilt er her på mandag
Fikk også lagt aksjer i kveld og håper sambo er med på en runde søndag også i tilfelle EL er i helgen. Tror ikke den er før i starten av uken igjen i forhold til hvordan slimet er og det var før. Men vansklig å si når jeg ikke har hatt mens etter senaborten enda![]()
Åhh, takk for infoJeg forsøkte å teste etter el før mens etter senabort, men det var umulig, og ikke tror jeg kroppen klarte det heller for når første mens kom så hadde jeg aldri funnet ut av når el evt hadde værthåper ny spire sitter snart!
da skal jeg ikke ha for høye forhåpninger