Oss testetøser imellom

De som har testet positivt sent, altså på eller etter IKM, er det da nesten alltid slik at eggløsning var senere enn man trodde? Eller er det mulig å teste positivt så sent selv når man vet ca når eggløsning har vært?
 
Tatt i kveld på veldig utvanna urin. Aner ikke dpo, da jeg trodde jeg hadde EL forrige fredag, men etter syklus skal være bare 3 dpo:nailbiting:
 

Vedlegg

  • 6C44120B-6C4C-4D8A-9231-26CF80D9DC3E.jpeg
    6C44120B-6C4C-4D8A-9231-26CF80D9DC3E.jpeg
    91,5 KB · Visninger: 88
  • FBCA69E8-EFDC-4F30-9A78-E16D90900C45.jpeg
    FBCA69E8-EFDC-4F30-9A78-E16D90900C45.jpeg
    273,8 KB · Visninger: 90
Kanskje twins?
Hohoi, det hadde blitt mye nå ja :p nei, jeg tror nok kroppens symptomer og feelingen på at EL kom tidligere enn vanlig, stemmer mest:angelic: om det stemmer er jeg mellom 9-12 dpo. Meen, når det er sagt, så har jeg jo vært gravid med tvillinger tidligere:angelic:

Dagens morgentest, hadde håpet den var litt sterkere. Får ta en til i morgen:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • BA9FEB00-98A0-47F4-BFDB-9203C40CBB5E.jpeg
    BA9FEB00-98A0-47F4-BFDB-9203C40CBB5E.jpeg
    299 KB · Visninger: 83
Hohoi, det hadde blitt mye nå ja :p nei, jeg tror nok kroppens symptomer og feelingen på at EL kom tidligere enn vanlig, stemmer mest:angelic: om det stemmer er jeg mellom 9-12 dpo. Meen, når det er sagt, så har jeg jo vært gravid med tvillinger tidligere:angelic:

Dagens morgentest, hadde håpet den var litt sterkere. Får ta en til i morgen:smiley-angelic001
Hihi, da kan det jo hende :D :angelic:

Den var synlig og fin den :Heartbigred
 
Skal jeg tolke den toppen som positiv? Der det er «gap» mellom cd er fordi dem har slått ut helt på 0 så har ikke registrert dem, har syklus på cirka 38 dager så skulle vell egt hatt eggløsning igår, dette var siste eggløsningstest jeg hadde så litt dumt men det går hvertfall ikke oppover. Litt fikk heller ikke lest testen inn etter 5 min da jeg glemte den bort så den er vell egt ugyldig men er det noen her som aldri får opp at testen blir like sterk eller sterkere enn kontrollstreken?
 

Vedlegg

  • IMG_9653.png
    IMG_9653.png
    2,3 MB · Visninger: 61
Skal jeg tolke den toppen som positiv? Der det er «gap» mellom cd er fordi dem har slått ut helt på 0 så har ikke registrert dem, har syklus på cirka 38 dager så skulle vell egt hatt eggløsning igår, dette var siste eggløsningstest jeg hadde så litt dumt men det går hvertfall ikke oppover. Litt fikk heller ikke lest testen inn etter 5 min da jeg glemte den bort så den er vell egt ugyldig men er det noen her som aldri får opp at testen blir like sterk eller sterkere enn kontrollstreken?
Var det den som er topp som du ikke fikk lest av innen fristen? Gikk det lenge?

Det kan se ut til at toppen har vært, men vanskelig å vite med sikkerhet, er så ulikt fra person til person.
Jeg får sjeldent sterkere enn kontrollstreken. Ofte like sterk. Men noen ganger ikke like sterk men veldig nærme, som din. Har vanligvis topp på bare noen timer, så jeg tolker den som positiv om de to neste går nedover.
Mulig det er samme for deg?:)
 
Var det den som er topp som du ikke fikk lest av innen fristen? Gikk det lenge?

Det kan se ut til at toppen har vært, men vanskelig å vite med sikkerhet, er så ulikt fra person til person.
Jeg får sjeldent sterkere enn kontrollstreken. Ofte like sterk. Men noen ganger ikke like sterk men veldig nærme, som din. Har vanligvis topp på bare noen timer, så jeg tolker den som positiv om de to neste går nedover.
Mulig det er samme for deg?:)
Ja den som er topp er etter fristen, kan jo hende jeg har missa toppen men går bare neddover nå
 
Noen med erfaringer! Jeg har begynt og stresse med at testene ikke øker nok? Eller ser disse fine ut!? Er 14DPO idag tror jeg. Appen sier 4+0 i morgen! :nailbiting:
DB3864CA-A134-4822-9359-730E2758D336.jpeg
 
Noen andre som ser denne? Er alt mellom 9 og 12 dpo, og holdt meg hele 5 minutter før jeg tok testene, så det er relativt utvannet. Ser det ut som skygger? :bag:
 

Vedlegg

  • 201A949B-7FA4-486E-B3D8-B57FAAA247F7.jpeg
    201A949B-7FA4-486E-B3D8-B57FAAA247F7.jpeg
    1 MB · Visninger: 109
Back
Topp