Testet på nytt?Rundt 8dpo tror jeg![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet på nytt?Rundt 8dpo tror jeg![]()

Vet du om du fortsatt har positive hcg-tester? De kan påvirke el-testene også.Sluttet å blø etter SA/kjemisk i går. Kjenner litt stikkinger i dag som ligner det jeg hadde rundt EL sist.
Vis vedlegget 406452Tok en EL test i dag bare for å se hvordan jeg ligger ann i "løypa", selv om jeg ikke aner hvilken dag jeg er i syklusen nå.. Forventet ikke å se antydning til to streker en gang.dette må jeg si er litt spennende
![]()
får håpe du kommer kjapt i syklus igjen og kan prøve på nytt Hadde nesten helt blenda hcg-test for en uke siden, og det gikk fort nedoverVet du om du fortsatt har positive hcg-tester? De kan påvirke el-testene også.
Så leit at du mistetfår håpe du kommer kjapt i syklus igjen og kan prøve på nytt
![]()
jeg tenkte det ikke var vist å teste etter hcg også, siden jeg var ganske sikker på at den var negativHusker du hvilken dato du startet å blø? Jeg bruker dagen SA/kjemiske startet som CD1 og det gjør appene også. Det kan kanskje gi en pekepinn på hvilken CD du kan være på sånn ca.Sluttet å blø etter SA/kjemisk i går. Kjenner litt stikkinger i dag som ligner det jeg hadde rundt EL sist.
Vis vedlegget 406452Tok en EL test i dag bare for å se hvordan jeg ligger ann i "løypa", selv om jeg ikke aner hvilken dag jeg er i syklusen nå.. Forventet ikke å se antydning til to streker en gang.dette må jeg si er litt spennende
![]()

Jeg startet å blø 19.mai og sluttet å blø 26.mai (ikke i går som jeg skrev tidligere). Da er jeg vel CD9 i dag?Husker du hvilken dato du startet å blø? Jeg bruker dagen SA/kjemiske startet som CD1 og det gjør appene også. Det kan kanskje gi en pekepinn på hvilken CD du kan være på sånn ca.![]()
CD10 stemmer med 19. mai. Da nærmer du deg antakeligvis EL hvis kroppen sklir rett tilbake til syklus (om du har rundt 28)Jeg startet å blø 19.mai og sluttet å blø 26.mai (ikke i går som jeg skrev tidligere). Da er jeg vel CD9 i dag?![]()
Du er på CD10 ikke C9 - jeg tenkte at det var 27. i dag. Første blødningsdag teller med og jeg er selv på CD9 med blødningsstart 20. maiJeg startet å blø 19.mai og sluttet å blø 26.mai (ikke i går som jeg skrev tidligere). Da er jeg vel CD9 i dag?![]()
Ja dagene går i surr for meg ogsåDu er på CD10 ikke C9 - jeg tenkte at det var 27. i dag. Første blødningsdag teller med og jeg er selv på CD9 med blødningsstart 20. mai![]()
okei, så den første blødningsdagen teller også. Den har jeg ikke brukt å telt med førTenker at det er lurt å bare ikke se på testene etter tidenHei! Noen som vet hvordan en defekt make sure vanlig kan se ut? Bilde nr 1 og 2 er innenfor tidsfrist, og da skimter jeg noe/skygge. Bilde nr 3 er etter tiden, og ser ut som en halv skygge bare. Ved invertering blir skyggen lys, men ikke sett dette før. Jeg er 10 dpo![]()
Sjekk SnuppeIupp94 sine innlegg i IKM uke 19-gruppa, mener hun hadde veldig tidlige positive testerjeg er som nevnt 100 ganger, usikker på når el FAKTISK var. Men jeg tror at jeg er 8dpo i morgen. Er det helt unødvendig å teste? Noen her som HAR fått positiv 8dpo?

Har testet mn med rfsu strips å ikke tidligtest som den jeg la inn her. Var eneste jeg hadde men den var blenda. Skal få kjøpt i morgenTestet på nytt?![]()
Jeg har fått positiv (svak, men ingen tvil) test 7 dpo med alle 4 barnajeg er som nevnt 100 ganger, usikker på når el FAKTISK var. Men jeg tror at jeg er 8dpo i morgen. Er det helt unødvendig å teste? Noen her som HAR fått positiv 8dpo?
Samme her , så spent på i morgen hvordan den er herEr så rart at el-testen går fra å være helt svak en dag til å bli klart positiv neste dag! Viser bare hvor viktig det er å kontinuerlig testeVis vedlegget 406621
har ikke noe mann før i morgen kveld
SNiker. Her er mine i januar 8 dpo. Er 21+3 i dagjeg er som nevnt 100 ganger, usikker på når el FAKTISK var. Men jeg tror at jeg er 8dpo i morgen. Er det helt unødvendig å teste? Noen her som HAR fått positiv 8dpo?