Oss testetøser imellom

Trenger litt hjelp til å tolke her :hilarious: Dette er el testene fra denne pp, er tydelig at testen på cd 19 er sterkest. Men ff ville ha el til å være på cd 18 før jeg la inn positiv el test på cd 19. tempen steg også tydelig på cd 20.

IMG_3732.png

IMG_3733.jpeg
 
Trenger litt hjelp til å tolke her :hilarious: Dette er el testene fra denne pp, er tydelig at testen på cd 19 er sterkest. Men ff ville ha el til å være på cd 18 før jeg la inn positiv el test på cd 19. tempen steg også tydelig på cd 20.

Vis vedlegget 407071
Vis vedlegget 407072
Du regner fra første positive test og den var klar positiv på CD18 :happy:
 
Er babyplantestene så dårlig? Så vidt jeg vet er jeg rundt el nå. Om den er faktisk positiv aner jeg ikke når jeg ble gravid for å si det slik :dead:
 

Vedlegg

  • IMG_5097.jpeg
    IMG_5097.jpeg
    304,9 KB · Visninger: 97
  • IMG_5098.png
    IMG_5098.png
    2,9 MB · Visninger: 101
  • IMG_5099.png
    IMG_5099.png
    2,1 MB · Visninger: 100
Er babyplantestene så dårlig? Så vidt jeg vet er jeg rundt el nå. Om den er faktisk positiv aner jeg ikke når jeg ble gravid for å si det slik :dead:
El tester slår jo ut på positiv hvis du er gravid. Aldri opplevd positiv graviditetstest hvis jeg ikke har vært gravid :)
 
El tester slår jo ut på positiv hvis du er gravid. Aldri opplevd positiv graviditetstest hvis jeg ikke har vært gravid :)
Hmm ja det er jo sant. Er nok redd det er skygge men syns den er veldig sterk skygge isåfall. Vet ikke om babyplan faktisk er så dårlig. Legger ved 1 bilde før tidsfrist og 1 bilde nå når den er tørket.
 

Vedlegg

  • IMG_5103.png
    IMG_5103.png
    3,7 MB · Visninger: 92
  • IMG_5102.png
    IMG_5102.png
    8,2 MB · Visninger: 92
Hei 8dpo ( innsett tirsdag) aldri testet så tidlig før
 

Vedlegg

  • IMG_20230609_154236.jpg
    IMG_20230609_154236.jpg
    4,1 MB · Visninger: 85
  • IMG_20230609_154926.jpg
    IMG_20230609_154926.jpg
    2,2 MB · Visninger: 81
Hmm ja det er jo sant. Er nok redd det er skygge men syns den er veldig sterk skygge isåfall. Vet ikke om babyplan faktisk er så dårlig. Legger ved 1 bilde før tidsfrist og 1 bilde nå når den er tørket.
Svarer meg selv. Tok en test nå 3 timer senere. Negativ. Helt blenda faktisk.
 
Ja var veldig skarp skygge på min idag Regner med det ja :).
 

Vedlegg

  • IMG_5107.png
    IMG_5107.png
    2 MB · Visninger: 36
  • IMG_5108.png
    IMG_5108.png
    352,2 KB · Visninger: 35
Er babyplantestene så dårlig? Så vidt jeg vet er jeg rundt el nå. Om den er faktisk positiv aner jeg ikke når jeg ble gravid for å si det slik :dead:
Tror nok ikke denne er positiv , ville nok heller prøvd å få med meg el, som ser ut til å være nå, så kanskje du tester positivt om et par uker ❤️
 
Jepp enig. Tenkte bare å vise hvor dårlig disse testene KAN være. Helt sykt at de kan se så «positiv» ut uten å være det
Ja, men problemet er nok at de faktisk er blitt såpass sensitive de senere årene at de fanger opp hcg også under 5, alle kan ha hcg opptil 5 i kroppen uten å være gravid så nå er de såpass sensitive at man kan se skygger på ultralavt hcg, altså som ugravid. Så ikke alt blir bedre med tiden :) for 20 år siden hadde testene stort sett en sensitivitet på 100, så da fikk man ikke skygger om man ikke var gravid :) men så var de sjeldent positive før ikm heller da.
 
Veldig overraskende to streker, trodde håpet var ute for lengst denne mnd! Noen som har erfaring med makesure sammenligna med babyplan? Alltid fått sterke streker med babyplan, så denne tror jeg nesten ikke på:nailbiting:
1686433016125.jpeg
 
Veldig overraskende to streker, trodde håpet var ute for lengst denne mnd! Noen som har erfaring med makesure sammenligna med babyplan? Alltid fått sterke streker med babyplan, så denne tror jeg nesten ikke på:nailbiting:
Vis vedlegget 407498
Har testet med babyplan sine tester siden januar, og har alltid fått skyggestreker på dem. Denne perioden brukte jeg make sure sine, har testet siden 7 dpo. Har ikke fått noen streker før i dag, 11 dpo. Men jeg tror faktisk de jeg tok er positiv og ikke skygge

Ser ut som du er gravid! Gratulerer så mye! ❤️❤️❤️
 
Ååå, jeg tør nesten ikke tro på det! Hadde begynt å gi opp håpet etter abort i desember grunnet trisomi 18. Tusen takk for svar og gratulasjon! ❤️ Håper inderlig du har rett!
Så trist å lese❤️ håper dette er en frisk og fin terminbaby❤️
 
Back
Topp