Oss testetøser imellom

Sluttet å blø etter SA/kjemisk i går. Kjenner litt stikkinger i dag som ligner det jeg hadde rundt EL sist.
Vis vedlegget 406452Tok en EL test i dag bare for å se hvordan jeg ligger ann i "løypa", selv om jeg ikke aner hvilken dag jeg er i syklusen nå.. Forventet ikke å se antydning til to streker en gang. :think005 dette må jeg si er litt spennende :angelic::wacky:
Vet du om du fortsatt har positive hcg-tester? De kan påvirke el-testene også.

Så leit at du mistet :Heartred får håpe du kommer kjapt i syklus igjen og kan prøve på nytt :)
 
Vet du om du fortsatt har positive hcg-tester? De kan påvirke el-testene også.

Så leit at du mistet :Heartred får håpe du kommer kjapt i syklus igjen og kan prøve på nytt :)
Hadde nesten helt blenda hcg-test for en uke siden, og det gikk fort nedover :think005 jeg tenkte det ikke var vist å teste etter hcg også, siden jeg var ganske sikker på at den var negativ
 
Sluttet å blø etter SA/kjemisk i går. Kjenner litt stikkinger i dag som ligner det jeg hadde rundt EL sist.
Vis vedlegget 406452Tok en EL test i dag bare for å se hvordan jeg ligger ann i "løypa", selv om jeg ikke aner hvilken dag jeg er i syklusen nå.. Forventet ikke å se antydning til to streker en gang. :think005 dette må jeg si er litt spennende :angelic::wacky:
Husker du hvilken dato du startet å blø? Jeg bruker dagen SA/kjemiske startet som CD1 og det gjør appene også. Det kan kanskje gi en pekepinn på hvilken CD du kan være på sånn ca. :)
 
Husker du hvilken dato du startet å blø? Jeg bruker dagen SA/kjemiske startet som CD1 og det gjør appene også. Det kan kanskje gi en pekepinn på hvilken CD du kan være på sånn ca. :)
Jeg startet å blø 19.mai og sluttet å blø 26.mai (ikke i går som jeg skrev tidligere). Da er jeg vel CD9 i dag? :)
 
Du er på CD10 ikke C9 - jeg tenkte at det var 27. i dag. Første blødningsdag teller med og jeg er selv på CD9 med blødningsstart 20. mai :bounce
Ja dagene går i surr for meg også :wacky: okei, så den første blødningsdagen teller også. Den har jeg ikke brukt å telt med før
 
Hei! Noen som vet hvordan en defekt make sure vanlig kan se ut? Bilde nr 1 og 2 er innenfor tidsfrist, og da skimter jeg noe/skygge. Bilde nr 3 er etter tiden, og ser ut som en halv skygge bare. Ved invertering blir skyggen lys, men ikke sett dette før. Jeg er 10 dpo :)
 

Vedlegg

  • IMG_2787.jpeg
    IMG_2787.jpeg
    528,1 KB · Visninger: 62
  • IMG_2793.jpeg
    IMG_2793.jpeg
    483,3 KB · Visninger: 61
  • IMG_2801.jpeg
    IMG_2801.jpeg
    451,2 KB · Visninger: 59
jeg er som nevnt 100 ganger, usikker på når el FAKTISK var. Men jeg tror at jeg er 8dpo i morgen. Er det helt unødvendig å teste? Noen her som HAR fått positiv 8dpo?
 
Hei! Noen som vet hvordan en defekt make sure vanlig kan se ut? Bilde nr 1 og 2 er innenfor tidsfrist, og da skimter jeg noe/skygge. Bilde nr 3 er etter tiden, og ser ut som en halv skygge bare. Ved invertering blir skyggen lys, men ikke sett dette før. Jeg er 10 dpo :)
Tenker at det er lurt å bare ikke se på testene etter tiden :) Selv om jeg vet godt hvor vanskelig det er å la være, fordi det er så spennende!

Tror ikke testen er defekt eller unormal. Den er bare etter tiden :)

Jeg har hatt mange tester som har sett rare ut med halv strek og til og med tydelig positive etter tiden. Men har ikke vært gravid noen av gangene.
 
Testet på nytt? :nailbiting:
Har testet mn med rfsu strips å ikke tidligtest som den jeg la inn her. Var eneste jeg hadde men den var blenda. Skal få kjøpt i morgen :p
 
Dagens, begge er tidligtester. Men er nok sikkert bare skygge på clearblue sin. Rfsu sin er blenda og den på clearblue er bare så vidt man skimter. Så litt sterkere ut rett etter
 

Vedlegg

  • 20230530_160706.jpg
    20230530_160706.jpg
    478,8 KB · Visninger: 74
jeg er som nevnt 100 ganger, usikker på når el FAKTISK var. Men jeg tror at jeg er 8dpo i morgen. Er det helt unødvendig å teste? Noen her som HAR fått positiv 8dpo?
SNiker. Her er mine i januar 8 dpo. Er 21+3 i dag:joyful:
 

Vedlegg

  • Snapchat-2096832437.jpg
    Snapchat-2096832437.jpg
    264,5 KB · Visninger: 71
Back
Topp