Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk 1-2 på cb digital idag :-DHva syns dere? Ikm i morgen! Denne er tatt idag.
Ja
Jeg ser!
Fin utvikling
tror en digital vil slå ut i morgen
Vanlig å først få 3+ i uke 5 engangHei. Håper ikke dette er feil forum å spørre i. Er 4+5 på vei i dag. Men fikk 2-3 på digital. Hadde håpet på 3+
Er det normalt at 3+ ikke har vist seg enda mtp hvor langt jeg er kommet i sv.skapet?
Tusen takk ❤Gratulerer så mye med spiren![]()
Ser it som babystrekVis vedlegget 394766Denne er tatt 9dpo. Er dette en skygge?

Nei denne var veldig rosa! Her vil nok digital slå utVis vedlegget 394766Denne er tatt 9dpo. Er dette en skygge?

Nå tror jeg det kun blir en test i ny og ne og sier meg ferdig for daglig testing for denne gang.Ser veldig tydelig streken, om den er innenfor tidslinja så er du mest sannsynlig gravid. Ta en ny test i morgen tidligSkyggestrek? Jeg har ikke helt forstått syklusen min siden jeg slutta på pilla. Men har siden jeg slutta hatt blødning rundt hver 14 dag. Nå er det rundt 14 dager siden jeg hadde noe som lignet mensen, og nå begynner jeg blø igjen med noe som er en typ svak mensen. Prøvde og se om det kunne være eggløsning, men testene kommer ut negative. Så kom denne med noe som ligner en strek nå, samtidig som jeg ikke forstår om det er noe rom for å kunne bli gravid, haha. Har også sinnsyke mensmurringer nå samtidig som det er akk nok blod til at bindet blir rosa
Vis vedlegget 394826Vis vedlegget 394827