Oss testetøser imellom

Hei! Er dette skygge eller kan det være antydning til strek? Metode tidligstrimmel. har fått skygger på disse, men syns denne var noe tydeligere enn de jeg har fått før.
1955291A-9A11-4E17-A319-D560805F9A49.jpeg
 
Synes det ser ut som en rosa strek! Krysser fingrene! Hvor mange dpo er du
Takl for svar! Så spennende at du syns det! Er faktisk 14 dpo, så tenker jo at den skulle ha vært en del sterkere. Har ikke fått mensen idag, så måtte bare ta en ekstra test. Syns den har blitt svakere etter at den har tørket mer, så da spørs det om det er noe.
 
Takl for svar! Så spennende at du syns det! Er faktisk 14 dpo, så tenker jo at den skulle ha vært en del sterkere. Har ikke fått mensen idag, så måtte bare ta en ekstra test. Syns den har blitt svakere etter at den har tørket mer, så da spørs det om det er noe.
De testene der er elendige.. jeg får så vidt strk på de, kontra god strek på vanlig i babyplan. Krysser fingrene for deg ❤
 
Hei testetøser, er vanligvis ikke en av dere (venter til ikm + 1, for feig til å forholde meg til negative tester), men nå (8 dpo, lutealfase på 16 dager) begynner jeg å lure på om jeg trenger tips fra dere modige testere, altså. Jeg har veldig dårlig streksyn, når er tidligste det er vits i å teste?
 
Hei testetøser, er vanligvis ikke en av dere (venter til ikm + 1, for feig til å forholde meg til negative tester), men nå (8 dpo, lutealfase på 16 dager) begynner jeg å lure på om jeg trenger tips fra dere modige testere, altså. Jeg har veldig dårlig streksyn, når er tidligste det er vits i å teste?
Hei. Du kan begynne å teste i dag , for da er det lettere å se forskjell på en blenda test og en som er svak strek.
Jeg har aldri fått svak strek før 9 dpo.

Nå krysser jeg fingrene for deg altså!
 
Hei. Du kan begynne å teste i dag , for da er det lettere å se forskjell på en blenda test og en som er svak strek.
Jeg har aldri fått svak strek før 9 dpo.

Nå krysser jeg fingrene for deg altså!
Ah, det perspektivet har jeg ikke tenkt på! Det var lurt + gjør det sikkert litt lettere å få negativ! Da får jeg ta en tur på Meny etterpå og kjøpe en pakke MakeSure.

Takk for fingerkryssing :Heartpink Hadde vært fantastisk om det gikk nå, men man er jo alltid redd for å håpe på for mye. Hvordan er det med deg, kroppen ordnet greit opp? Skjønte at du har vært syk, men at du har erfaring med at å være syk rundt el faktisk kan være positivt? Krysser fingrene for deg også:Heartpink
 
Sier til meg selv at jeg ikke skal teste før 10dpo, men ryker ofte på en smell 8-9 dpo:bag:
Har du noen gang fått positiv test allerede 8-9dpo. Selv er jeg av de som får sent utslag på hcg, men fortsatt starter jeg testinga i god tid før IKM:wacky: skjønner ikke helt hvorfor, bare klarer ikke vente til IKM. Blir like skuffa hver gang:facepalm:
 
Nåken som har erfaring med medtest.shop sine graviditetsstrimler? Testa negativt fram til 11dpo med dei, sjølv om eg såg ein supersvak skygge. Gadd ikkje teste meir pga ikm 12dpo, begynte å spotte og blø litt så tenkte løpet var kjørt. Testa 14dpo då det stoppa igjen og den var heilt 100% blenda. Var så rart, hadde jo symptomer og alt. Så testa igjen 15dpo og den blei tydelig positiv. Spotta litt brunt igjen 16dpo og testa derfor igjen 17dpo og den var litt svakere igjen. Usikker på om det er testane som er elendige eller om det blir kjemisk.

Tida vil jo gi svar, men tålmodigheten e jo ikkje eksisterande :banghead:
 
Last edited:
Nåken som har erfaring med testmed sine graviditetsstrimler? Testa negativt fram til 11dpo med dei, sjølv om eg såg ein supersvak skygge. Gadd ikkje teste meir pga ikm 12dpo, begynte å spotte og blø litt så tenkte løpet var kjørt. Testa 14dpo då det stoppa igjen og den var heilt 100% blenda. Var så rart, hadde jo symptomer og alt. Så testa igjen 15dpo og den blei tydelig positiv. Spotta litt brunt igjen 16dpo og testa derfor igjen 17dpo og den var litt svakere igjen. Usikker på om det er testane som er elendige eller om det blir kjemisk.

Tida vil jo gi svar, men tålmodigheten e jo ikkje eksisterande :banghead:
Jeg har ikke hørt om de testene, men hvor konsentrert urin og fargestoff gir jo forskjellig styrke på testene. Blødningene høres jo ut som festeblødninger. Du må nok bare værer tålmodig og vente :Heartbigred masse lykke til og god jul:Heartred
 
Nåken som har erfaring med testmed sine graviditetsstrimler? Testa negativt fram til 11dpo med dei, sjølv om eg såg ein supersvak skygge. Gadd ikkje teste meir pga ikm 12dpo, begynte å spotte og blø litt så tenkte løpet var kjørt. Testa 14dpo då det stoppa igjen og den var heilt 100% blenda. Var så rart, hadde jo symptomer og alt. Så testa igjen 15dpo og den blei tydelig positiv. Spotta litt brunt igjen 16dpo og testa derfor igjen 17dpo og den var litt svakere igjen. Usikker på om det er testane som er elendige eller om det blir kjemisk.

Tida vil jo gi svar, men tålmodigheten e jo ikkje eksisterande :banghead:
Har ikke erfaring med det merket, men mine tester var positive og negative om hverandre da jeg hadde kjemisk/tidlig SA i 2019 :dead:
 
Har du noen gang fått positiv test allerede 8-9dpo. Selv er jeg av de som får sent utslag på hcg, men fortsatt starter jeg testinga i god tid før IKM:wacky: skjønner ikke helt hvorfor, bare klarer ikke vente til IKM. Blir like skuffa hver gang:facepalm:

Nei:hilarious: Men klarer likevel ikke å la være:wacky: Jeg er veldig forberedt på at det blir negativ test så tidlig, så blir ikke skuffet egentlig.
 
Back
Topp