Oss testetøser imellom

Ny test i dag, nå er jeg vel gravid igjen :love017:D
A2F5AD9D-51DA-4823-A2EF-560DF3E44B9F.jpeg
 
Fler enn meg som opplever sanne «hull» på BP tester. Er jo umulig å se om det er noe der eller bare skygge, eller bare hullene som lurer øynene…
Har egentlig byttet fil makesure. Men tenkte bare bruke BP opp da det er såå tidlig denne pp.
807BEFF1-4811-4012-8C9C-22E94D52028B.jpeg
 
Huff. Sender deg styrkeklem! Det er så fryktelig vondt! Var gjennom ICSI med de to barna jeg har, så derfor en ekstra stor klem til deg! Det blir enda tøffere å miste når man vet man må på sykehuset for å kunne få det til igjen.
Men ikke gi opp! Ring klinikken din når blødningen har kommet i gang og sett opp neste plan!
Jeg har litt troen på det som sies: at man er ekstra fruktbar innen 6 mnd etter abort. Kanskje er det tilfeldig, men det har allerede hendt meg mange ganger, at jeg ble raskt gravid igjen etter å ha mistet.

Du skal klare det! Masse lykke til og ha en så fin jul som mulig. Måtte dine nærmeste klemme deg ekstra godt og lenge.
Tusen takk for oppmuntring :) Virkelig helt grusomt, men så er det veldig godt å ha en klinikk som oppmuntrer og legger raskt ny plan. Godt vi har et par egg på frys som skal settes inn i januar:)

Søskenforsøk har vært en lang reise, siden okt 2021. Håper snart vi kan slå oss til ro med at vi er ferdige med prøverør og har vårt største ønske oppfylt - to friske barn:)
 
Noen som ser noe her?
Vet rfsu er r*va på å vise tidlig, er muligens 9 dpo.
Trenger litt "underholdning" fram til tr (forhåpentligvis ikke) er et faktum :p :bag:
 

Vedlegg

  • 20230102_165421.jpg
    20230102_165421.jpg
    1,8 MB · Visninger: 103
Back
Topp