Oss testetøser imellom

Fikk denne i kveld, sterkeste hittil, eller hva tenker dere? Jeg tenker kanskje positiv i morgen? :smiley-angelic001
152E5D1C-18C7-4246-9F35-C6415593F38B.jpeg
 
Hei dere! Tror jeg begynner å bli gal så trenger å lufte tanker med noen :arghh: Umulig å fokusere på jobb i disse dager… Jeg er 10 dpo idag (CD31) og har ikke antydning til strek på graviditetstester (har testet siden 8 dpo med vanlige babyplan-tester…). Men jeg føler meg annerledes og har symptomer som jeg ikke vet hvordan ellers kan forklares, haha. 7 dpo fikk jeg vondt i magen, og var veldig kvalm. Brunlig utflod (vet ikke om det er det dere kaller spotting) fra dpo 7 på natten og til nå. Det er ikke mye men litt hver dag. Vi har ikke prøvd så lenge (siden oktober) men de to foregående syklusene mine har vært 26 og 27 dager. Eggløsning kom også senere denne mnd, cd21 mot cd17 forrige syklus.

Hva tror dere? Er det bare å gi opp og vente på tr denne mnd, eller er det håp her? :nailbiting:
 
Jeg trenger noen testetøser her!

Jeg har hatt MA og selve aborten var 14. desember, begynte med cytotec og det endte med operasjon/utskraping samme kveld. Var 10+5 uker på vei.. :sorry:
Blødde lite etterpå og var ferdig med å blø ca 22 desember.

Vi hadde sex natt til 26. desember og natt til 27. desember så det er 10/11 dager siden nå.
Jeg har tatt g-tester annenhver dag hele tiden og hcg har sunket fint. Var til slutt bare en veldig svak strek igjen som dere ser på den øverste røde testen. Den er vel 25 mlu.

Hadde gått tom for 25 mlu tester igår så jeg tok en tidligtest 10 mlu isteden og tenkte dermed at det var naturlig at den var litt sterkere.

Men idag har jeg altså tatt en ny 10 mlu test og den er jo sterkere?? :wideyed: Eller er det jeg som ser helt feil fordi jeg ønsker så sterkt??
Hva tror dere?

Veldig spent på morgendagens…
4B97BCB0-BC10-4CA2-B0A0-726953AA6886.jpeg
 
Jeg trenger noen testetøser her!

Jeg har hatt MA og selve aborten var 14. desember, begynte med cytotec og det endte med operasjon/utskraping samme kveld. Var 10+5 uker på vei.. :sorry:
Blødde lite etterpå og var ferdig med å blø ca 22 desember.

Vi hadde sex natt til 26. desember og natt til 27. desember så det er 10/11 dager siden nå.
Jeg har tatt g-tester annenhver dag hele tiden og hcg har sunket fint. Var til slutt bare en veldig svak strek igjen som dere ser på den øverste røde testen. Den er vel 25 mlu.

Hadde gått tom for 25 mlu tester igår så jeg tok en tidligtest 10 mlu isteden og tenkte dermed at det var naturlig at den var litt sterkere.

Men idag har jeg altså tatt en ny 10 mlu test og den er jo sterkere?? :wideyed: Eller er det jeg som ser helt feil fordi jeg ønsker så sterkt??
Hva tror dere?

Veldig spent på morgendagens…Vis vedlegget 396181
Oj, den var jo ganske mye sterkere også! Jeg tenker at det absolutt er håp om at dette er en ny graviditet! Er jo vanskelig å si noe garantert uten blodprøver da, men jeg tenker det er grunn til å være forsiktig optimistisk.
 
Oj, den var jo ganske mye sterkere også! Jeg tenker at det absolutt er håp om at dette er en ny graviditet! Er jo vanskelig å si noe garantert uten blodprøver da, men jeg tenker det er grunn til å være forsiktig optimistisk.
Ja er den ikke det! :wideyed:

Nei, jeg jubler på ingen måte enda og tenker egentlig at det må være for godt til å være sant.
Så jeg får teste noen dager til og be om blodprøver hvis det fortsetter sånn!
 
Jeg trenger noen testetøser her!

Jeg har hatt MA og selve aborten var 14. desember, begynte med cytotec og det endte med operasjon/utskraping samme kveld. Var 10+5 uker på vei.. :sorry:
Blødde lite etterpå og var ferdig med å blø ca 22 desember.

Vi hadde sex natt til 26. desember og natt til 27. desember så det er 10/11 dager siden nå.
Jeg har tatt g-tester annenhver dag hele tiden og hcg har sunket fint. Var til slutt bare en veldig svak strek igjen som dere ser på den øverste røde testen. Den er vel 25 mlu.

Hadde gått tom for 25 mlu tester igår så jeg tok en tidligtest 10 mlu isteden og tenkte dermed at det var naturlig at den var litt sterkere.

Men idag har jeg altså tatt en ny 10 mlu test og den er jo sterkere?? :wideyed: Eller er det jeg som ser helt feil fordi jeg ønsker så sterkt??
Hva tror dere?

Veldig spent på morgendagens…Vis vedlegget 396181
Det er nok veldig vanskelig å sei desverre. Kommer ann på urin og test, kan fort ligge stor forskjell der, det ser ein jo ofte her inne :)

Men sjansen er der absolutt! Så blir spennande å sjå om nokre dagar :)
 
Vil så gjerne være en del av uke 2 gjengen med positive tester, så nå er testetøsa ute av skapet igjen! Tok en vanlig test i dag, ikke at jeg skjønner hvorfor den skulle blitt positiv 7-8 dpo :p1FB3130B-166E-4B12-A635-FA5AD4465C4D.jpeg


Drømte om to streker i natt også. Var så virkelig i drømmen :p
 
Back
Topp