Sist jeg var gravid brukte jeg samme type tester og fikk negativ 9 dpo, så ikke rart om du ikke ser noeTakk for kommentar
![]()
Glad det ikke bare er meg som tester tidlig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist jeg var gravid brukte jeg samme type tester og fikk negativ 9 dpo, så ikke rart om du ikke ser noeTakk for kommentar
![]()

Ja, er nettopp detFøler jeg ser "noe", men om det er strek eller skygge vet jeg ikke helt![]()
Legger jeg godviljen til kan jeg ane noe, men ikke noe å bli klok på. Blir spennende å se om jeg klarer å vente mer enn 24 timer med neste test
Hender jo man begynner 7 dpoGlad det ikke bare er meg som tester tidlig![]()

Mine var helt lik som det der i starten. 6-9 dpo. Er nå i uke 10Skygge som igrunn er rosa i virkeligheten på testen, men når jeg så på siden, var det 2 rosa streker. Erfaring? Håper jo den blir sterkere vanlig og. Eller er det vanlig at den blir sånn på siden pga fargestoff? Ikke lagt merke til det før.
Vil egt ikke teste mer, for er så mye tull med de, men må jo liksom når det her skjer. 9 DPO i morgen.Mine var helt lik som det der i starten. 6-9 dpo. Er nå i uke 10![]()
Tenker det er tidlig og ulikt fargestoff i de ulike testeneVil egt ikke teste mer, for er så mye tull med de, men må jo liksom når det her skjer. 9 DPO i morgen.

Har du testet noe mer?Ja, er nettopp detLegger jeg godviljen til kan jeg ane noe, men ikke noe å bli klok på. Blir spennende å se om jeg klarer å vente mer enn 24 timer med neste test
![]()

Her er min siste SA 5+4 tror jeg det ble. Tror cd 22 var 8 eller 9 dpo. Det er babyplan vanlig.Hei! Har sneket her ganske lenge så tenker at nå er det på tide å poste
Jeg er 37 år og har 2 barn på 6 og 8 år. Nå er det ny mann, og vi prøver på en atpåklatt
Vi har 1 SA, 1 MA (uke11) og 1 kjemisk bak oss i 2022.. regner med det er min alder som gjør det vanskelig. Uansett, denne mnd fikk jeg sjokk da jeg antyder en svaaaaak strek kvelden 9 dpo. Den ble biittelitt sterkere dagen etterpå.. problemet er at de blir jo ikke sterkereTestene er de vanlige fra Babyplan.. det bør jo stige for hver dag?? Flere som har erfaringer med at svake streker ikke blir sterkere med en gang, som det fikk bra med?
13 dpo er ikke med på bilde men de er like svak. 14 dpo i dag
Takk for svar! Ja jeg er mentalt innstilt på at det ikke går veien.. så får jeg heller bli positivt overrasket.. men om det ikke blir noe håper jeg at jeg slipper å holdes på pinebenken så lenge, og at jeg begynner å blø sånn at jeg kan starte en ny Pp. Var hos legen å tok blodprøve for å måle hcg i dag, så tilbake på fredag. Tok forresten en vanlig g-test da jeg var der, øverst på bilde. Annet merke selvfølgelig.. men regner med den ikke er MER sensitive hos legen enn babyplan sine tester?Her er min siste SA 5+4 tror jeg det ble. Tror cd 22 var 8 eller 9 dpo. Det er babyplan vanlig.
Jeg ville bare si at jeg har sett en testrekke som plutselig tok seg opp hvor det ble barn, så alt er ikke hugget i sten så tidlig, men det burde ta seg opp etter 14 dpo i hvert fall.
Krysser fingrene for deg.
SåklartHar du testet noe mer?![]()

Har ikke erfaring med metode selv men har lest at de er veldig trege på å slå ut. Har troen på at det kan være starten på babystrekSåklart
Kjøpte ny ladning tester og de hadde bare metode. Tok en av hver og det var lite å se desverre. Men det var en skygge på metode etter at den var tørket. Har ingen erfaring med de testene så vet ikke om det er en trend hos dem da...
Testene er tørre på bildet hvor de ligger tett sammen.
Hvor mange dpo er du?Ja, leser nå at de slår ut seint. Problemet med å bo i gokk; Ikke så mange apoteker å velge mellom og langt til demHar ikke erfaring med metode selv men har lest at de er veldig trege på å slå ut. Har troen på at det kan være starten på babystrekHvor mange dpo er du?

Tusen takk for oppmuntring

Dessuten er skyggen min utvilsomt grå.

Ser helt klart noe på de to siste bildene dineDette er mine tester idag 8/9dpo![]()
krysser fingrene for at du får enda sterkere strek om litttenkte jeg skulle dra å kjøpe noen andre tidligtester ogsåSer helt klart noe på de to siste bildene dinekrysser fingrene for at du får enda sterkere strek om litt
![]()
Jeg hadde nok gjort akkurat det sammetenkte jeg skulle dra å kjøpe noen andre tidligtester ogsåHar digital men tror ikke ddt er poeng enda, før jeg forventer mens evt