Oss testetøser imellom

Endelig fikk jeg 2-3 :dance018 :talk017 :dance011 :sad010 :Heartred :Heartpink :Heartblue :love7
20221219_104056.jpg

20221219_104048.jpg
 
Ja tror det blir augustbaby på deg:Heartred:Heartred

Det hadde vært så gøy å avslutte med en sommerbaby :love7:sad010 :Heartred Eldstesnupp på 15 år er født i juli, og det eneste sommerbarnet i familien- resten av flokken er født i september og november:happy119
 
Nå har det gått snart 8 uker siden mensen. Tok en test i oktober ;les lenger opp i tråden.
Fikk mensen 26 oktober. 26 november, brekte meg natt til onsdag. Og hjelper ikke pusse tenner.. smaken og lukten sitter i ennå. Og blir stort sett små kvalm av all mat og drikke.

Vits i kjøpe test? Igjen aldri opplevd falsk positiv test.
 
Noen som ser noe? Jeg ser ingenting
 

Vedlegg

  • 34B88FFC-F79B-4630-8281-30E0B83BE114.jpeg
    34B88FFC-F79B-4630-8281-30E0B83BE114.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 100
  • 675EF7A5-4CB8-489D-B226-345E9A4CB2B3.jpeg
    675EF7A5-4CB8-489D-B226-345E9A4CB2B3.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 95
  • E52EBDE8-BA0A-4893-8214-867053EF2A85.jpeg
    E52EBDE8-BA0A-4893-8214-867053EF2A85.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 98
Hei alle! Håper jeg kan få et positivt svar her
Jeg har nettopp blitt gravid gjennom ivf. Blodprøven på torsdag 22.des viste hcg på 117. Jeg testet positivt på hjemmetest fem dager i strekk frem til blodprøven og alle testene ble sterkere og sterkere. Nå tok jeg nettopp en hjemmetest, 26.des), altså fire dager siden testdato (uten grunn), og den er svakere enn på testdato Er det grunn til bekymring? Jeg leser noen plasser at testene stopper å bli sterkere når man når et visst hcg nivå.
 
Hei alle! Håper jeg kan få et positivt svar her
Jeg har nettopp blitt gravid gjennom ivf. Blodprøven på torsdag 22.des viste hcg på 117. Jeg testet positivt på hjemmetest fem dager i strekk frem til blodprøven og alle testene ble sterkere og sterkere. Nå tok jeg nettopp en hjemmetest, 26.des), altså fire dager siden testdato (uten grunn), og den er svakere enn på testdato Er det grunn til bekymring? Jeg leser noen plasser at testene stopper å bli sterkere når man når et visst hcg nivå.
Hei. Det kan dessverre være grunn til bekymring. Jeg har hatt en kjemisk og en tidlig sa nå i det siste. Jeg har brukt samme merke på strimmeltest og testet daglig. CB digital viste 1-2 , men ville ikke opp på 2-3 , strimlene holdt seg på samme styrke før de etter hvert ble svakere. Begynte å blø noen dager senere.

Jeg ville fortsette å teste dersom du har strimler og så dratt på legekontoret over nyttår for å teste hcg fra blodprøve med noen dagers mellomrom. Det vil i hvert fall vise stigning dersom alt er normalt.
 
Hei alle! Håper jeg kan få et positivt svar her
Jeg har nettopp blitt gravid gjennom ivf. Blodprøven på torsdag 22.des viste hcg på 117. Jeg testet positivt på hjemmetest fem dager i strekk frem til blodprøven og alle testene ble sterkere og sterkere. Nå tok jeg nettopp en hjemmetest, 26.des), altså fire dager siden testdato (uten grunn), og den er svakere enn på testdato Er det grunn til bekymring? Jeg leser noen plasser at testene stopper å bli sterkere når man når et visst hcg nivå.
Krysser fingrene for deg da! Det kan også være en dårlig test, eller ulik urin- konsentrasjon eller fargestoff forskjeller i testene. Det er mer når det skjer over flere dager at det er grunn til bekymring…
 
Den første er 10dpo om morningen, der eg plutselig skimtet noe. Det andre bilde er 10dpo kveld og 11dpo morning. Det er veldig dårlig lys (fortsatt mørkt ute) så strekene er lettere å se i virkeligheten. Hadde innsett av fryst embryo og har hørt at dei kan vere litt treige med å feste seg så kanskje dette kan gå bra?
 

Vedlegg

  • IMG_5022.jpg
    IMG_5022.jpg
    1,9 MB · Visninger: 122
  • IMG_5024.jpg
    IMG_5024.jpg
    2,3 MB · Visninger: 127
Den første er 10dpo om morningen, der eg plutselig skimtet noe. Det andre bilde er 10dpo kveld og 11dpo morning. Det er veldig dårlig lys (fortsatt mørkt ute) så strekene er lettere å se i virkeligheten. Hadde innsett av fryst embryo og har hørt at dei kan vere litt treige med å feste seg så kanskje dette kan gå bra?
Jeg ser strek på begge! :)
 
Hei! Tok hcg i går, den viste 20.. Så gikk dessverre ikke denne gangen :-(
Huff. Sender deg styrkeklem! Det er så fryktelig vondt! Var gjennom ICSI med de to barna jeg har, så derfor en ekstra stor klem til deg! Det blir enda tøffere å miste når man vet man må på sykehuset for å kunne få det til igjen.
Men ikke gi opp! Ring klinikken din når blødningen har kommet i gang og sett opp neste plan!
Jeg har litt troen på det som sies: at man er ekstra fruktbar innen 6 mnd etter abort. Kanskje er det tilfeldig, men det har allerede hendt meg mange ganger, at jeg ble raskt gravid igjen etter å ha mistet.

Du skal klare det! Masse lykke til og ha en så fin jul som mulig. Måtte dine nærmeste klemme deg ekstra godt og lenge.
 
Back
Topp