Oss testetøser imellom

Alltid like vanskelig når man skal bestille LH og HCG tester på nett, hvor mange skal man kjøpe! Man vil jo bestille nok når man først bestiller, men man vil jo ikke sitte igjen med en haug dersom det plutselig klaffer! :hilarious:

Jeg har aldri opplevd å ha for mange, ha ha. Men jeg var skikkelig testetøs og brukte sikkert 15 graviditetstester etter at jeg hadde fått positiv første gangen, haha

Jeg har aldri opplevd å ha for mange, ha ha. Men jeg var skikkelig testetøs og brukte sikkert 15 graviditetstester etter at jeg hadde fått positiv første gangen, haha
Haha, det tror jeg faktisk at du nevnte da vi var helt ferske i termingruppa :hilarious: jeg hadde en del el tester igjen fra sist runde med prøving for jeg hadde nettopp kjøpt inn fler da det klaffet.

Prøveperiode ja. Ikkje lett å henge med på alle forkortelsene her inne:p
Nei vettu hva det er sant Hihi
I morgen er bare 1 dag igjen til forventet mens…. Æææææ… jeg har så sykt blandet følelse. Sier til meg selv at nå kommer den. Samtidig som jeg føler så sykt at jeg er gravid. Men samtidig ikke. Tror at neste pp skal jeg være litt roligere å ikke teste så mye….

Noen formeninger om stigningen her? 13 dpo (siste testen) er fra i dag.

Vedlegg

• BF6D90A3-C13C-4403-895D-F6ACD738D58F.jpeg
    BF6D90A3-C13C-4403-895D-F6ACD738D58F.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 191
Noen som vet hvilket nivå av hcg ClearBlue digital som gir hvilket resultat?

Back
Topp