Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke for gøy, men fordi jeg ikke visste at jeg var gravidNoen som har tatt eggløsningstest mens de er gravide, for gøy? Tror jeg skal gjøre det etterpåhaha
Noen som har tatt eggløsningstest mens de er gravide, for gøy? Tror jeg skal gjøre det etterpåhaha
En lovende start, blir spennende å se i morgen.Vis vedlegget 394242
Hva tror dere om denne? Skygge eller ikke? Den kom etter ca 4 minutt. Så lett rosa ut, men nå når den har tørket ser den mer grå ut så redd for at det er en skygge. Er 11DPO(ifølge beregning ut ifra første EL-test). Jeg har sinnsykt vondt i hode og har vært småkvalm siste dagene. Og er utrolig sliten. MEN det kan komme også komme av de stresset rundt babyønsket og innbilning…
Syns den ser positiv utVis vedlegget 394242
Hva tror dere om denne? Skygge eller ikke? Den kom etter ca 4 minutt. Så lett rosa ut, men nå når den har tørket ser den mer grå ut så redd for at det er en skygge. Er 11DPO(ifølge beregning ut ifra første EL-test). Jeg har sinnsykt vondt i hode og har vært småkvalm siste dagene. Og er utrolig sliten. MEN det kan komme også komme av de stresset rundt babyønsket og innbilning…
Ser lovende ut! Ser lett to streker, og jeg syns den ser for sterk ut til å være skygge!Vis vedlegget 394254
Ganske lik idag.
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Tenker nesten hver kveld at "i morgen skal jeg ikke teste" eller "neste pp venter jeg til ikm". Men nei da, klarer ikkje å la vær2 dager til forventet mens.. :-(
Håper den ikke kommer.
Jeg klarer ikke slutte å tenke på dette. Tester meg daglig. Hvorfor er det så vanskelig å la vær?? Regner med jeg ikke er alene om det?

Hehe.. huff sååå kjipt måtte kjøpe nye tester idagKjenner meg veldig igjen i det du skriver! Tenker nesten hver kveld at "i morgen skal jeg ikke teste" eller "neste pp venter jeg til ikm". Men nei da, klarer ikkje å la vær![]()