Oss testetøser imellom

Jeg har et testespørmål. Hvor når går det greit å teste med en helt vanlig test og fortsatt få et pålitelig svar?
 
Hei. Første gangen eg legger ut noe her :greet025
Er det her den berømte skyggestreken tro?o_O
 

Vedlegg

  • 26614022-30CB-435D-B5B5-BB950EAA7342.jpeg
    26614022-30CB-435D-B5B5-BB950EAA7342.jpeg
    401,2 KB · Visninger: 86
6 days past 5 day (embryoets alder) transfer. :) De skriver sånn i en internasjonal fb-gruppe jeg er med i. Greit med forkortelse, men hvis det ikke er vanlig her i Norge bør jeg kanskje droppe det. :joyful:
Takk for forklaringen :) Gir mening det der da, hadde bare aldri sett det før. Vært på forumet her i noen år og det var første gang jeg leste det nå :p

Kanskje skrive det opp i innlegget med forkortelser!
 
Vet noen hvor man får kjøpt MakeSure-tester fysisk?
 
Når er IKM? Da jeg ble gravid med gutten min, fikk jeg to svake tester ganske så tidlig i svangerskapet. Men så negativ, både hjemme og hos legen - helt frem til svangerskapsuke 6.
Jeg vet ikke om jeg har hatt eggløsning :arghh: Hadde positive eggløsningstester 17-21 nov. Negativ 22-27 nov. Positiv 28. nov. Og vært negativ siden… Er 9DPO om jeg kan stole på eggløsningstesten 28. nov :smiley-angelic001 Og om eggløsningen var daaa, så er IKM rundt 13. des.

Jeg hadde et svangerskapsavbrudd 6. november, 14+5. Så her er det ikke håp om en ny graviditet før testen blir sterkere :sorry:
 
Jeg vet ikke om jeg har hatt eggløsning :arghh: Hadde positive eggløsningstester 17-21 nov. Negativ 22-27 nov. Positiv 28. nov. Og vært negativ siden… Er 9DPO om jeg kan stole på eggløsningstesten 28. nov :smiley-angelic001 Og om eggløsningen var daaa, så er IKM rundt 13. des.

Jeg hadde et svangerskapsavbrudd 6. november, 14+5. Så her er det ikke håp om en ny graviditet før testen blir sterkere :sorry:
Så leit å høre om svangerskapsavruddet :(
Får bare holde ut denne ventetiden frem til IKM og krysse fingrene for positiv test da:Heartred
Men ser jo at det er en svaak strek på bildene dine. Så er jo et håp der. Men det er så leit (og stressende) når streken ikke blir sterkere :nailbiting:
 
Så leit å høre om svangerskapsavruddet :(
Får bare holde ut denne ventetiden frem til IKM og krysse fingrene for positiv test da:Heartred
Men ser jo at det er en svaak strek på bildene dine. Så er jo et håp der. Men det er så leit (og stressende) når streken ikke blir sterkere :nailbiting:
Jaa :sorry: :Heartred Redd for at kroppen skal bruke lang tid på å komme seg i syklus igjen. Håper på svar til uka, om det så er positiv test eller mensen!
 
Back
Topp