Håper på nr.2
Blir kjent med forumet
Prøveperiode ja. Ikkje lett å henge med på alle forkortelsene her inneHehe.. huff sååå kjipt måtte kjøpe nye tester idag
Hva står pp for? Prøveperiode?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøveperiode ja. Ikkje lett å henge med på alle forkortelsene her inneHehe.. huff sååå kjipt måtte kjøpe nye tester idag
Hva står pp for? Prøveperiode?
Alltid like vanskelig når man skal bestille LH og HCG tester på nett, hvor mange skal man kjøpe! Man vil jo bestille nok når man først bestiller, men man vil jo ikke sitte igjen med en haug dersom det plutselig klaffer!![]()
Haha, det tror jeg faktisk at du nevnte da vi var helt ferske i termingruppaJeg har aldri opplevd å ha for mange, ha ha. Men jeg var skikkelig testetøs og brukte sikkert 15 graviditetstester etter at jeg hadde fått positiv første gangen, haha
jeg hadde en del el tester igjen fra sist runde med prøving for jeg hadde nettopp kjøpt inn fler da det klaffet.Nei vettu hva det er sant HihiPrøveperiode ja. Ikkje lett å henge med på alle forkortelsene her inne![]()
Ivrig tester du ja! Seks tester 9 dpo, det «fårn si»Noen formeninger om stigningen her? 13 dpo (siste testen) er fra i dag.
HahahaIvrig tester du ja! Seks tester 9 dpo, det «fårn si»![]()

Synes det ser bra utNoen formeninger om stigningen her? 13 dpo (siste testen) er fra i dag.
Håper det! Takk for svarSynes det ser bra ut![]()

Skimter noe! Tenker det blir spennende i morgen.
Absolutt!Hva tenker dere om disse? Den første er fra søndag, 12DPO og den andre fra idag 15DPO. Er det nok stigning?
TakkAbsolutt!![]()

JaVis vedlegget 394530noen som ser de svake strekene? 10dpo. 5 dager siden innsett av egg via IVF.

❤❤ ble litt redd jeg så meg "blind"
Fant svaret selv, i denne posten: https://forum.babyverden.no/threads...mlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/Noen som vet hvilket nivå av hcg ClearBlue digital som gir hvilket resultat?