Oss testetøser imellom

Er det noen av dere andre her som har opplevd mye eggløsningslim dager etter eggløsning? Gyn sa igår at jeg hadde eggløsning i helga som var, det var fortsatt blod i folikkelen. Så en av de siste dagene (før igår) har eggene sluppet. Ikke opplevd å få masse eggløsnings slim dager etter eggløsning :confused004

4+0 eller 14 dpo i dag :love7 Og det ser bra ut! Nå tror jeg at jeg skal bestille en tidlig ultralyd mellom 7+0 og 9+6 bare for å sjekke at det er på riktig sted og at det er liv. Det er alltid så skummelt med de første to ultralydene syns jeg:nailbiting:

Usikker på når jeg skal ta med ukesindikator. Vil ha 3+ på den!

Vedlegg

• 3A88FE2C-24DE-404E-A6E8-3DA6016783F8.jpeg
    3A88FE2C-24DE-404E-A6E8-3DA6016783F8.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 117
  • A8A5F3D4-7D9C-4462-9DA8-630390A3D35B.jpeg
    A8A5F3D4-7D9C-4462-9DA8-630390A3D35B.jpeg
    215,1 KB · Visninger: 115
4+0 eller 14 dpo i dag :love7 Og det ser bra ut! Nå tror jeg at jeg skal bestille en tidlig ultralyd mellom 7+0 og 9+6 bare for å sjekke at det er på riktig sted og at det er liv. Det er alltid så skummelt med de første to ultralydene syns jeg:nailbiting:

Usikker på når jeg skal ta med ukesindikator. Vil ha 3+ på den!
Du får 3+ når teststreken er sterkere enn kontrollstreken :love017

Nei vettu hva det er sant Hihi
I morgen er bare 1 dag igjen til forventet mens…. Æææææ… jeg har så sykt blandet følelse. Sier til meg selv at nå kommer den. Samtidig som jeg føler så sykt at jeg er gravid. Men samtidig ikke. Tror at neste pp skal jeg være litt roligere å ikke teste så mye….
Hehe, er som om du skulle vært inni hode mitt:laughing002 Er 6 dager på overtid her, men fortsatt bare negative tester. Så nå driver jeg egentlig å bare venter cd 40 (er 34 i dag), for da kan jeg starte på en ny runde med Provera og Letrozol. Sliter med å vente til cd 40, kjenner jeg. For nå føler jeg at det bare er å komme i gang med neste pp...:smiley-angry003

Hehe, er som om du skulle vært inni hode mitt:laughing002 Er 6 dager på overtid her, men fortsatt bare negative tester. Så nå driver jeg egentlig å bare venter cd 40 (er 34 i dag), for da kan jeg starte på en ny runde med Provera og Letrozol. Sliter med å vente til cd 40, kjenner jeg. For nå føler jeg at det bare er å komme i gang med neste pp...:smiley-angry003
Hehe men det er så forstyrrende jo…. sååå vanskelig å ikke tenke på det… masse lykke til til deg!!! Håper den er forsinket fordi du er gravid ❤️

Hei. Håper ikke dette er feil forum å spørre i. Er 4+5 på vei i dag. Men fikk 2-3 på digital. Hadde håpet på 3+
Er det normalt at 3+ ikke har vist seg enda mtp hvor langt jeg er kommet i sv.skapet?

Hei. Håper ikke dette er feil forum å spørre i. Er 4+5 på vei i dag. Men fikk 2-3 på digital. Hadde håpet på 3+
Er det normalt at 3+ ikke har vist seg enda mtp hvor langt jeg er kommet i sv.skapet?
3+ betyr at det er 3 uker eller mer siden befruktning. Hvis du er 4+5 er det 2 uker og 5 dager siden befruktning. Så det er helt som det skal være. :)

Jeg var 5+0 når jeg fikk 3+ forrige graviditet. Varierer veldig. Vent noen dager å prøv igjen ❤

Back
Topp