Oss testetøser imellom

Vedlegg

• AAB0E5CC-DECE-4EA3-AB52-DA4110D72ABF.jpeg
    AAB0E5CC-DECE-4EA3-AB52-DA4110D72ABF.jpeg
    778,8 KB · Visninger: 201
Make Sure Digital? Noen som har erfaring? Aldri hørt om den! Er den ny?

Kjøpte den på Spar i stad! De hadde bare den og RFSU tidlig!

Teit med så sterke skygger etter tørking altså Vet de er negative, for spottinga har startet og har hatt smerter siden igår... 12 dpo!

Vedlegg

• 20221008_185644.jpg
    20221008_185644.jpg
    1,1 MB · Visninger: 183
Da var det over og ut for min del denne PP for nå kom TR, en dag før skjema også.
Skal prøve tester fra et annet merke neste gang for denne uka har det vært flere skygger enn på et skyggeteater :hilarious: :dead:

14 dpo og 4+0. Jeg kjenner det plager meg at streken ikke er like sterk som forrige svangerskap. ... men så lenge den digitale følger med, så går det fint❤ Tok f.eks en strimmel i går kveld som jeg mener var sterkere, men den digitale viste 1-2.

Vedlegg

• 20221010_063843.jpg
    20221010_063843.jpg
    1.006,8 KB · Visninger: 158
Jeg tester vanligvis sterkest på ettermiddag/kveld. I går ettermiddag tok jeg en test som var svakt positiv (ikke tidligtest). Ble revet med og tok en til på kvelden som var negativ. Nå i dag tidlig er det strek igjen, men fortsatt ganske så svak. Kjemisk? Eller er det normalt å teste svakt på de vanlige testene 11dpo? Har testet sterkere positivt de andre gangene jeg har vært gravid :hilarious:
0F0FBAC3-2F94-411A-B6E7-8542EDB11CD4.jpeg

Jeg tester vanligvis sterkest på ettermiddag/kveld. I går ettermiddag tok jeg en test som var svakt positiv (ikke tidligtest). Ble revet med og tok en til på kvelden som var negativ. Nå i dag tidlig er det strek igjen, men fortsatt ganske så svak. Kjemisk? Eller er det normalt å teste svakt på de vanlige testene 11dpo? Har testet sterkere positivt de andre gangene jeg har vært gravid :hilarious:
Vis vedlegget 390002
Jeg testet ikke positivt før 11 dpo, og det var også veldig svak strek :) Tror din er en spire!:love017

Vedlegg

• B9F3D3EA-DAC6-40B3-B0D0-122D223C1891.jpeg
    B9F3D3EA-DAC6-40B3-B0D0-122D223C1891.jpeg
    337,8 KB · Visninger: 104
14 dpo og 4+0. Jeg kjenner det plager meg at streken ikke er like sterk som forrige svangerskap. ... men så lenge den digitale følger med, så går det fint❤ Tok f.eks en strimmel i går kveld som jeg mener var sterkere, men den digitale viste 1-2.
Helt nydelig å få 2-3 bare 4+0! De testene der (metode?) er ofte ekstremt trege i fargestoffet, mange som har klaget på det. Syns den ser sterk og fin ut jeg! :) Gratulerer så mye!

Hvordan har det seg at noen ofte får skygger på g-tester, mens blant annet meg selv aldri har fått en skygge før? Noen som vet?

Hvordan har det seg at noen ofte får skygger på g-tester, mens blant annet meg selv aldri har fått en skygge før? Noen som vet?
Jeg tenker det samme. Jeg kan ha skygge fordi jeg vrir og vender og vet hvor streken skal være, men ikke fordi den faktisk er der.
Så ser jeg andre sine skygger og tenker «sann har jeg aldri opplevd» :bored:

Fikk positiv test i går, og har en del tester til overs, så tenkte å sammenligne litt forskjellige typer. Disse er sånne som jeg lett får tak i her jeg bor. Rfsu strimler, metode strimler og stav fra europris (husker ikke hva de heter). Det er kun metode som er tidligtest, og sammenlignet med de andre er det tydelig. Skulle ønske jeg hadde babyplan og makesure også, men de er brukt opp for en stund siden. Spennede allikevel. Og kanskje det er hjelpsomt for noen :)
F804918B-0747-47DE-A0BF-90C706E0AF4F.jpeg

Bare en teori, men jeg aner ikke! Kan være at noen har flere "streifere" som kanskje begynner å produsere en smule hcg? :think005
Jeg får skygge og det er ikke streifere. For jeg prøvde midt i en syklus før det var sjans for graviditet og fikk skygge da også. Vet ikke hvorfor da.

Jeg får skygge og det er ikke streifere. For jeg prøvde midt i en syklus før det var sjans for graviditet og fikk skygge da også. Vet ikke hvorfor da.
Jeg har også testet bare for å prøve, fått skygge både midt i syklus, etter tr og mens jeg hadde spiral.. Disse skyggestrekene er håpløse

Noen som har merket en endring på Makesure testene? Første jeg ser er at de er pakket i hvit plast, er 25mlU. Neste jeg merker er at 3sek dypp ikke virker nok?!? Den absorberer på en annen måte... så da er jo det store spørsmålet, er de like pålitelige som tidligere? Var instilt på å ikke teste denne runden, men måtte plutselig hive meg i bilen for å få tak i tester, å da er det kun makesure jeg (vanligvis) stoler på!

Back
Topp