Huff nei, da blir det søpla på dem!!Hvis ikke, så ville jeg ikke brukt de testene mer altså o.o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff nei, da blir det søpla på dem!!Hvis ikke, så ville jeg ikke brukt de testene mer altså o.o
Tatt ny?Huff nei, da blir det søpla på dem!!
Gratulerer!Ja!!
La den bare ut på IKM 41 tydeligvis![]()
Oi!! Dette er jo positiv joJa!!
La den bare ut på IKM 41 tydeligvis![]()

Håper den sitter!! Sniker meg til å si gratulerer

Jeg testet ikke positivt før 11 dpo, og det var også veldig svak strekJeg tester vanligvis sterkest på ettermiddag/kveld. I går ettermiddag tok jeg en test som var svakt positiv (ikke tidligtest). Ble revet med og tok en til på kvelden som var negativ. Nå i dag tidlig er det strek igjen, men fortsatt ganske så svak. Kjemisk? Eller er det normalt å teste svakt på de vanlige testene 11dpo? Har testet sterkere positivt de andre gangene jeg har vært gravid
Vis vedlegget 390002

Helt nydelig å få 2-3 bare 4+0! De testene der (metode?) er ofte ekstremt trege i fargestoffet, mange som har klaget på det. Syns den ser sterk og fin ut jeg!14 dpo og 4+0. Jeg kjenner det plager meg at streken ikke er like sterk som forrige svangerskap. ... men så lenge den digitale følger med, så går det fint❤ Tok f.eks en strimmel i går kveld som jeg mener var sterkere, men den digitale viste 1-2.
Jeg tenker det samme. Jeg kan ha skygge fordi jeg vrir og vender og vet hvor streken skal være, men ikke fordi den faktisk er der.Hvordan har det seg at noen ofte får skygger på g-tester, mens blant annet meg selv aldri har fått en skygge før? Noen som vet?

Bare en teori, men jeg aner ikke! Kan være at noen har flere "streifere" som kanskje begynner å produsere en smule hcg?Hvordan har det seg at noen ofte får skygger på g-tester, mens blant annet meg selv aldri har fått en skygge før? Noen som vet?

Jeg får skygge og det er ikke streifere. For jeg prøvde midt i en syklus før det var sjans for graviditet og fikk skygge da også. Vet ikke hvorfor da.Bare en teori, men jeg aner ikke! Kan være at noen har flere "streifere" som kanskje begynner å produsere en smule hcg?![]()
Jeg har også testet bare for å prøve, fått skygge både midt i syklus, etter tr og mens jeg hadde spiral.. Disse skyggestrekene er håpløseJeg får skygge og det er ikke streifere. For jeg prøvde midt i en syklus før det var sjans for graviditet og fikk skygge da også. Vet ikke hvorfor da.