Oss testetøser imellom

Jeg klarer ikke helt finne trøsten i det enda. Men jeg kommer meg nok opp igjen. Jeg hadde kjemisk forrige mnd også, men da fikk jeg positiv test kun 14 dpo, så kom mensen kjapt. Her fikk jeg sterke positive tester, digital slo ut og jeg følte meg så gravid, mensen kom da 3 dager for sent også. Det var er større slag enn forrige mnd. Jeg vil gjerne prøve igjen med engang egentlig, så håper jeg det sitter fort! Sender deg en klem også, kjemisk er noe dritt!
Hadde det likens. Digital slo ut hos meg også, til og med dagen før blødningen var et faktum. Men de ble ikke sterkere, strimmeltestene. Takk for klem, det er noe dritt ja. Virker som at det fester seg lett hos deg da, så når det riktige egget kommer så blir det småttis!
 
Jeg ser en skygge, men det er nå så. :p
Tenker at testene må da tåle å ligge i kalde postkasser noen timer i alle fall, men.
Oooh, håper det er mer enn skygge og at testen er "gyldig":smiley-angelic001
Tenker også testene må tåle kalde postkasser. Flyttelasset var på veien i 10-11 timer og så lå de ihvertfall natten over i et kaldt hus. Krysser fingrene for at testene har klart seg!
Syntes jeg kjente litt på noe som ikke var helt mensenmurring i går og klarer ikke slå fra meg testetrangen nå:bag::hilarious:

Du, når jeg kikker litt mer på det bildet jeg la opp så synes jeg også at jeg skimter noe. Kan ikke se om det er en rosa strek da. Ta fra meg testene noen:bag:
 
Last edited:
Oooh, håper det er mer enn skygge og at testen er "gyldig":smiley-angelic001
Tenker også testene må tåle kalde postkasser. Flyttelasset var på veien i 10-11 timer og så lå de ihvertfall natten over i et kaldt hus. Krysser fingrene for at testene har klart seg!
Syntes jeg kjente litt på noe som ikke var helt mensenmurring i går og klarer ikke slå fra meg testetrangen nå:bag::hilarious:

De skal tåle lagring i ned til 4 grader (står 4-30 grader på dem), så tipper det skulle gått greit. Krysser fingrene ;)
 
De skal tåle lagring i ned til 4 grader (står 4-30 grader på dem), så tipper det skulle gått greit. Krysser fingrene ;)
Tenkte ikke på å kikke på pakken:wacky: Tror ikke det var mange kuldegradene da vi flytta så satser på at de klarte seg.
Tusen takk for svar:shy:
 
Hadde det likens. Digital slo ut hos meg også, til og med dagen før blødningen var et faktum. Men de ble ikke sterkere, strimmeltestene. Takk for klem, det er noe dritt ja. Virker som at det fester seg lett hos deg da, så når det riktige egget kommer så blir det småttis!
Her slo en digital ut samme dag, bare på morgenen, som da jeg begynte å blø. Å det skjønner jeg ikke noe av. For neste dag var testene nesten helt negative..
Ja jeg håper det kommer riktig egg nestegang, for det er virkelig vondt å miste! Lykke til, til deg også!
 
Følte jeg så noe I går, så tok sånn tre tester, men bare med antydning til noe. Tok en ny metode strimmel i dag 10dpo og så enda mer, slo til med en digital... og nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg :p
 

Vedlegg

  • 20221006_063538.jpg
    20221006_063538.jpg
    768,8 KB · Visninger: 131
Noen som ser?

8DPO, føler det er en liten skygge der! One Step Early, husker den hadde dårlig fargestoff forrige graviditet..
 

Vedlegg

  • 17ADBE2F-00B1-4B5C-A789-F2E44D7F2FC2.jpeg
    17ADBE2F-00B1-4B5C-A789-F2E44D7F2FC2.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 118
Følte jeg så noe I går, så tok sånn tre tester, men bare med antydning til noe. Tok en ny metode strimmel i dag 10dpo og så enda mer, slo til med en digital... og nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg :p
Gratulerer
 
Usj, nedtur på testen i dag 24 timer etter forrige.
Synes den ser helt lik ut som den i går, kanskje antydning til skygge, men den er vanskelig å fange på bilde. Mulig jeg har noe av det dårlige babyplan partiet som gir skygger?
 

Vedlegg

  • 20221006_092028.jpg
    20221006_092028.jpg
    1,8 MB · Visninger: 125
Her er samme test som i morrest, bare tørket! Nå ser jeg streken tydelig.. men den er jo selvsagt ugyldig, vet det.. men likevel!!!
 

Vedlegg

  • 4D9A8937-027E-4241-898A-0946BEAD5843.jpeg
    4D9A8937-027E-4241-898A-0946BEAD5843.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 129
Her er samme test som i morrest, bare tørket! Nå ser jeg streken tydelig.. men den er jo selvsagt ugyldig, vet det.. men likevel!!!
Har, ihvertfall inntil nylig, bare kunnet se streker på tørre tester som har vært positive :)
Dette blir spennende å se fortsettelsen på:D
 
Back
Topp