Oss testetøser imellom

IMG20221002073517.jpg
9 dpo. Blenda :p øynene mine trekkes mot der streken skal være, men har kikket i alt av lys og vinkler, og det er ingenting der. :p
 
Føler det er lite økning på make sure sine tester.. babyplan viser mere. Tatt hver dag fra 8 dpo.er 11 dpo i dag.. hva tror dere? Redd for kjemisk.. :(
 

Vedlegg

  • 20221002_112251.jpg
    20221002_112251.jpg
    572,3 KB · Visninger: 165
  • 20221002_112244.jpg
    20221002_112244.jpg
    611,2 KB · Visninger: 124
EB3206C1-1EAA-466B-A040-852E4E10F619.jpeg

Er dette skygge? Tok siste tidligtest idagtidlig. Måtte kjøpe nye etter jobb, men kjøpte make sure vanlig test, den ble negativ. Aner ikke eksakt dpo, kan være alt fra 8-11 dpo. Men ser litt ut som skygge for meg? Metode.
 
Last edited:
Er make sure tidligstest kjent for skygge? Jeg får skygge på de tidligtestene, veeeeeldig svakt. Ser ikke tydelig skygge på vanlig make sure sin (de med et merke på). Usikker på dpo men kanskje 7-8).
12590F28-77C5-4E0D-B0FF-A0547C7C0716.jpeg
 
Ikm 8. Oktober, er med andre ord det jeg har regnet meg til 7dpo, fikk denne testen i dag og er i tvil om jeg ser en strek eller skygge. Måtte demontere for å se streken ordentlig. Hva tenker dere? Er det ordentlig strek?
20221003_175531.jpg
 
Vis vedlegget 389628
Er dette skygge? Tok siste tidligtest idagtidlig. Måtte kjøpe nye etter jobb, men kjøpte make sure vanlig test, den ble negativ. Aner ikke eksakt dpo, kan være alt fra 8-11 dpo. Men ser litt ut som skygge for meg? Metode.
Ikm 8. Oktober, er med andre ord det jeg har regnet meg til 7dpo, fikk denne testen i dag og er i tvil om jeg ser en strek eller skygge. Måtte demontere for å se streken ordentlig. Hva tenker dere? Er det ordentlig strek?Vis vedlegget 389637
Ser streker på begge to her jeg. Trur ikke det er skygge på noen av de to her :)
Prøv med digital om et par dager?
 
Hei,
Så koselig å kikke på alle de begynnende babystrekene her inne:shy:
Noen som vet hvordan g-tester oppfører seg når de ikke har vært oppbevart skikkelig? Skiftende temp og sånt. Skal de tåle det?
Lurer fordi jeg tok en tidlig test fra babyplan nå 10po. Testen ser blenda ut for meg, men ble kjøpt for ca 12 mnd siden og var med på flyttelass midtvinters.
 

Vedlegg

  • 20221005_095832.jpg
    20221005_095832.jpg
    1,7 MB · Visninger: 114
Last edited:
Hei,
Så koselig å kikke på alle de begynnende babystrekene her inne:shy:
Noen som vet hvordan g-tester oppfører seg når de ikke har vært oppbevart skikkelig? Skiftende temp og sånt. Skal de tåle sånt?
Lurer fordi jeg tok en ridlig test fra babyplan nå 10po. Testen ser blenda ut for meg, men ble kjøpt for ca 12 mnd siden og var med på flyttelass midtvinters.
Jeg ser en skygge, men det er nå så. :p
Tenker at testene må da tåle å ligge i kalde postkasser noen timer i alle fall, men.
 
Sender trøsteklem! Hadde også kjemisk.

Hos meg gikk det over etter et par dager. Jeg syns det er bedre at naturen ordner opp fort hvis det ikke er liv laga. Kanskje du og kan finne trøst i dette. Håper du finner lyst til å prøve igjen snart.
Gjør noe kjekt, unn deg noe fint :)
Jeg klarer ikke helt finne trøsten i det enda. Men jeg kommer meg nok opp igjen. Jeg hadde kjemisk forrige mnd også, men da fikk jeg positiv test kun 14 dpo, så kom mensen kjapt. Her fikk jeg sterke positive tester, digital slo ut og jeg følte meg så gravid, mensen kom da 3 dager for sent også. Det var er større slag enn forrige mnd. Jeg vil gjerne prøve igjen med engang egentlig, så håper jeg det sitter fort! Sender deg en klem også, kjemisk er noe dritt!
 
Back
Topp