Oss testetøser imellom

Takk for det :D Det blir spennende da.. håper den sitter fort for dere:dance011her satt den med en gang. Nesten litt skummelt:laughing002
Kjempespennende:D
Så kjekt å høre at det gikk med en gang da! Alltid morro å slippe å vente:joyful:
Tusen takk, har sååå lyst på en til. Driver og pusser opp rommet til EM for tida og fantaserer om å ordne istand det 3 soverommet med en gang jeg er ferdig med hans.
Kjønnsnøytralt denne gangen såklart:hilarious:
 
Kjempespennende:D
Så kjekt å høre at det gikk med en gang da! Alltid morro å slippe å vente:joyful:
Tusen takk, har sååå lyst på en til. Driver og pusser opp rommet til EM for tida og fantaserer om å ordne istand det 3 soverommet med en gang jeg er ferdig med hans.
Kjønnsnøytralt denne gangen såklart:hilarious:
Hehe. Bare til å kjøre på :happy: Kanskje kroppen går inn i modus av litt redebygging:love017
 
I går fikk jeg «Lav» og i dag plutselig «Maksimal». Synes det er rart når streken er omtrent like svak som i går? Kan de ikke tolkes på samme måte som vanlig EL-tester? Jeg er på CD 22. Har fått EL på CD 28, 32, 35, 39 i de PP vi har prøvd - så det er også derfor jeg stusser litt over resultatet. Men håper selvfølgelig at det stemmer. Skal teste med vanlig EL-tester litt senere i dag. Men noen som vet? Er testene til å stole på? :)
 

Vedlegg

  • 47A88484-1240-4AD1-814E-2C5DDD5B7EF5.jpeg
    47A88484-1240-4AD1-814E-2C5DDD5B7EF5.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 61
I går fikk jeg «Lav» og i dag plutselig «Maksimal». Synes det er rart når streken er omtrent like svak som i går? Kan de ikke tolkes på samme måte som vanlig EL-tester? Jeg er på CD 22. Har fått EL på CD 28, 32, 35, 39 i de PP vi har prøvd - så det er også derfor jeg stusser litt over resultatet. Men håper selvfølgelig at det stemmer. Skal teste med vanlig EL-tester litt senere i dag. Men noen som vet? Er testene til å stole på? :)
Temmelig sikker på at man ikke kan tolke strekene på disse, på samme måte som andre tester. For min del har denne typen digital eltest vist pålitelige resultater hvertfall, for jeg testet med både denne og make sure lh-strimler samtidig, og denne viste maksimal samtidig som strimmelen var soleklart positiv :) Så jeg stoler hvertfall veldig på disse :)
 
Temmelig sikker på at man ikke kan tolke strekene på disse, på samme måte som andre tester. For min del har denne typen digital eltest vist pålitelige resultater hvertfall, for jeg testet med både denne og make sure lh-strimler samtidig, og denne viste maksimal samtidig som strimmelen var soleklart positiv :) Så jeg stoler hvertfall veldig på disse :)
Takk for svar :) Jeg har aldri hatt problemer med de selv, men teststreken har alltid vært like sterk eller sterkere enn kontrollstreken når jeg har fått maksimal før. Har da også fått positiv strimmel. Nå har jeg ikke testet med vanlig strimmel enda, men skal sjekke :hello2
 
12 dpo og en dag igjen til ikm.
Testet nå nettopp, rundt kl17.00 og nok en skygge viser seg på testen. Noen som kan se om den er grå eller om den i det hele tatt er der? Jeg utvikler streksyn voldsomt kjapt selv om jeg prøver å styre meg :bag:
 

Vedlegg

  • 20221007_170716.jpg
    20221007_170716.jpg
    883,1 KB · Visninger: 113
Last edited:
12 dpo og en dag igjen til ikm.
Testet nå nettopp, rundt kl17.00 og nok en skygge viser seg på testen. Noen som kan se om den er grå eller om den i det hele tatt er der? Jeg utvikler streksyn voldsomt kjapt selv om jeg prøver å styre meg :bag:
Ser en strek der, men usikker på om det er skygge eller babystrek. :)
 
Ble litt tankefull om stigningen jeg fikk på testen nå, kan det være flere inni dær? :nailbiting::hilarious: eller blæremola?:sad010katastrofetanker jeg vet.. de to øverste er fra morgenen, siste fra i ettermiddag..
20221007_172234.jpg
 
12 dpo og en dag igjen til ikm.
Testet nå nettopp, rundt kl17.00 og nok en skygge viser seg på testen. Noen som kan se om den er grå eller om den i det hele tatt er der? Jeg utvikler streksyn voldsomt kjapt selv om jeg prøver å styre meg :bag:
Ser den i hvert fall :)
 
8 dpo er spennende tid da:woot: Håper streken din blir sterkere i dagene som kommer :Heartred
Ja, er jo det :Heartred men var ikke helt planlagt akkurat nå :bag: jeg er veldig klar for nr 2, men sambo vil vente litt. Noe som selvsagt blir respektert, men var et ut av svingen hopp som gikk litt galt :facepalm: Må legge til at om de skulle bli baby så er sambo med på det altså selv om han ikke vil prøve aktivt nett enda. :love017
 
Ja, er jo det :Heartred men var ikke helt planlagt akkurat nå :bag: jeg er veldig klar for nr 2, men sambo vil vente litt. Noe som selvsagt blir respektert, men var et ut av svingen hopp som gikk litt galt :facepalm:
Oida:facepalm:
Er jo sånt som kan skje. Lykke til uansett ihvertfall. Enten det blir babystrek nå eller seinere :D
 
Klarte ikke dy meg for testing før helgens bryllup(til vennepar), så testet på tynn kveldsurin, 9DPO.. men jeg ser jo noe! Var jo strek i går morrest 8DPO, men så ingen strek i går etm eller i morrest..! Så kan jo være testene som tuller.. blir spennende med morgendagens test!
 

Vedlegg

  • 97CA726F-76E4-45DD-A605-3AC539AD2B33.jpeg
    97CA726F-76E4-45DD-A605-3AC539AD2B33.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 145
  • D0B7ED43-21D2-4945-8A7C-772460A458EF.jpeg
    D0B7ED43-21D2-4945-8A7C-772460A458EF.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 142
Klarte ikke dy meg for testing før helgens bryllup(til vennepar), så testet på tynn kveldsurin, 9DPO.. men jeg ser jo noe! Var jo strek i går morrest 8DPO, men så ingen strek i går etm eller i morrest..! Så kan jo være testene som tuller.. blir spennende med morgendagens test!
Syns den ser veldig tydelig ut! :D
 
Klarte ikke dy meg for testing før helgens bryllup(til vennepar), så testet på tynn kveldsurin, 9DPO.. men jeg ser jo noe! Var jo strek i går morrest 8DPO, men så ingen strek i går etm eller i morrest..! Så kan jo være testene som tuller.. blir spennende med morgendagens test!

Graviiiid ;) ;)
 
Back
Topp