Oss testetøser imellom

Hvordan har det seg at noen ofte får skygger på g-tester, mens blant annet meg selv aldri har fått en skygge før? Noen som vet?

Lagt merke til det selv. Noen får skygger på "alt", andre nesten aldri skygger (som meg). Tror kanskje noen må ha noe andre hormoner som testen reagerer på o.o

Øverste i dag tidlig og nederst i kveld! Tydelig økning ❤️ Foreløpig termin 2. juli. No begynner bekymringene.. Har tidligere hatt spontanabort i uke 10.
Mine symptomer: lett ømme bryst i flere dager, øm og spesielle stikkinger i magen de siste 2 dagene, øm i korsryggen, litt svimmel.
Dette blir vårt 4. barn om alt går bra. Uplanlagt men veldig ønsket. Litt uforsiktighet og litt babysyke førte til denne lille spiren ❤️

Vedlegg

• 2ADD2270-D01F-4DF0-9843-CC5E9C927F85.jpeg
    2ADD2270-D01F-4DF0-9843-CC5E9C927F85.jpeg
    243,3 KB · Visninger: 190
Øverste i dag tidlig og nederst i kveld! Tydelig økning ❤️ Foreløpig termin 2. juli. No begynner bekymringene.. Har tidligere hatt spontanabort i uke 10.
Mine symptomer: lett ømme bryst i flere dager, øm og spesielle stikkinger i magen de siste 2 dagene, øm i korsryggen, litt svimmel.
Dette blir vårt 4. barn om alt går bra. Uplanlagt men veldig ønsket. Litt uforsiktighet og litt babysyke førte til denne lille spiren ❤️

Gratulerer!! Forstår bekymringene ❤️ men ta en ultralyd tidlig, eller så, for å roe nervene litt...?

Så stor forskjell på morgen og kveld? :wideyed::D

20221017_123941.jpgStreken vises bedre i virkeligheten, men den er svak lurestrek eller vanlig? Er tatt 11dpo trur jeg og ikke med morgen urin.

Gratulerer! Stor forskjell på dag og kveld!:woot::Heartbigred

Ja, husker deg fra MA/SA-tråden!
Okai, da tar jeg streken som reste-strek inntil det motsatte er bevist. Godt å få svar her, så fikk jeg bekrefta mistankene mine. Har gyn-time i morgen, så får muligens tatt blodprøver der (?)
Krysser fingrene for (ekte) positive tester for oss alle snart :Heartred
Hvordan går det med deg? Sterkere test i dag?

Hvordan går det med deg? Sterkere test i dag?
Dessverre ikke.. heller svakere. Men; var på GU med innvendig UL nå akkurat, og da sa hun; oi, her er det en lomme med væske, nesten som en graviditet. Kan du være gravid?
Så sa hun videre at det også kan være en "lomme" med mens - det var umulig å skille..
Så blødde jeg bittelitt (mindre enn en teskje) akkurat, så kanskje mensen kommer - og at det var mensen hun så?

Dessverre ikke.. heller svakere. Men; var på GU med innvendig UL nå akkurat, og da sa hun; oi, her er det en lomme med væske, nesten som en graviditet. Kan du være gravid?
Så sa hun videre at det også kan være en "lomme" med mens - det var umulig å skille..
Så blødde jeg bittelitt (mindre enn en teskje) akkurat, så kanskje mensen kommer - og at det var mensen hun så?
Så spennende! Jeg krysser fortsatt fingrene for deg :Heartred

En heeeelt blenda test (6 dpo så var jo idioti) men kan brukes til sammenligning og et dårlig eksempel kanskje? :hilarious:

Vedlegg

• 6C41DC54-2A0F-4917-8AB3-14C2F329F2AF.jpeg
    6C41DC54-2A0F-4917-8AB3-14C2F329F2AF.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 95
Har spurt på IKM gruppen min, men spør her også da jeg leser at dere har mye erfaringer med testing :)
Noen som har hatt en så tydelig skyggestrek fra metode før? Ref. den nederste. Bildet er tatt en time etter at testen er tatt. Måtte bare dobbeltsjekke når jeg gikk på badet igjen selvsagt :banghead:Jeg har hatt masse tidligere skygger på metode, men ikke så tydelig som dette.
IMG_20221019_144709.jpg

Vedlegg

• IMG_20221019_145001.jpg
    IMG_20221019_145001.jpg
    3,1 MB · Visninger: 137
Klarte selvfølgelig ikke holde meg :hilarious: tror jeg har fått tidenes streksyno_O:hilarious: legger ved uredigert og redigert så kan dere fortelle hva dere tenker:p forøvrig tror jeg at jeg er 7dpo eller noe, litt usikker
95B69691-D0BD-4CBA-8DFD-11574A6CD770.jpeg

Vedlegg

• 499EF4DC-6558-4EE9-BD72-0D3713C74AFF.jpeg
    499EF4DC-6558-4EE9-BD72-0D3713C74AFF.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 121
I helgen fikk jeg antydning til strek på Valmed (som jeg nå tenker å være mer sensitiv enn 25mlU) og MakeSure sine tester i to dager. Dette var nok en streifer dessverre, for streken forsvant mandag og mens kom i dag, 2 dager forsinket. Da er min tillitt til de "nye" MakeSure testene like god som de "gamle", så blir å fortsette med de. Rfsu tidlig derimot er bare tulletidligtest, aldri mer!

D9FC8D64-BE79-4961-8A96-8345A3F37D6F.png

Flere som får «high» så mange dager? Den er jo negativ? Kjennes ut på kroppen som at kanskje EL er i dag, men får se i morgen når jeg skal tempe. Men kan se ut som testen var positiv i går selv om appen ikke registrerte «peak». Hva tenker dere?

EL test!
Mistet 5+0 forrige mnd. Ifølge appen har jeg EL i morgen, har fått disse testene her i 3 dager nå og venter spent på når den skal bli positiv :nailbiting: :hilarious:

Vedlegg

• 20221019_211009.jpg
    20221019_211009.jpg
    1,4 MB · Visninger: 77
Back
Topp