Ååå det hadde vært gøy! 8 dpoDen var klar og tydelig! Mange dpo? Vil tro en digital slår ut imorgen ;-)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå det hadde vært gøy! 8 dpoDen var klar og tydelig! Mange dpo? Vil tro en digital slår ut imorgen ;-)

Gratulerer!Mye fra meg i dag.. Tok sjansen på en digital nå, selv om jeg bare er 8 dpo og!!! JEG ER GRAVID
Vis vedlegget 391036

GratulererMye fra meg i dag.. Tok sjansen på en digital nå, selv om jeg bare er 8 dpo og!!! JEG ER GRAVID
Vis vedlegget 391036
Noen som ser noe her? Er det bare en skygge jeg skimter, tro? Aldri hatt skygge før...
Bildet er tatt like etter fristen gikk ut, og streken jeg lurer på om jeg ser var der med en gang (før testen ble ugyldig)...
Jeg ser på denne!! Krysser fingrene for degTesten i dag tidlig var helt blenda, men tok en på andre urin og den har en skygge. Er det farge på denne? Digital var negativ. 12 dpoVis vedlegget 391099
Vet ikke om jeg tør håpe, men hadde vært fintJeg ser på denne!! Krysser fingrene for deg![]()
Samme testen, 30min etter fristenTesten i dag tidlig var helt blenda, men tok en på andre urin og den har en skygge. Er det farge på denne? Digital var negativ. 12 dpoVis vedlegget 391099
Har du testet siden i går?Samme testen, 30min etter fristenVis vedlegget 391100
Har ikke turt, for tempen droppa mye. Men det kan komme av ei nærmest søvnløs natt for minstemann er syk.Har du testet siden i går?![]()
Helt blenda tester igår.Tusen takkGratulerer!!![]()
!!Ser ikke noe jegSer dere noe her?
Jeg har nok stirret for mye på bildene…
Er det skyggestrek, babystrek eller bare ønskestrek?