Oss testetøser imellom

Vedlegg

• EE294F38-5A1C-4162-8D53-65A6DFB08841.jpeg
    EE294F38-5A1C-4162-8D53-65A6DFB08841.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 142
Den her testetøsa venter på at HCG skal gå under 5, etter jeg har fått cellegift pga EXU. Har jo så mange testet liggende, og må innrømme at jeg har tatt en nå og da, for å se om streken blir svakere. Frem til nå har den jevnt og trutt gått nedover, men den siste uka ser det helt likt ut.. håper det fremdeles synker, går og venter på en operasjon hvor det er en forutsetning at jeg ikke er gravid :( ser relativt like ut disse, tross en ukes forskjell? Til info var HCG på ca 40 den 10. februar.

Vedlegg

• F7BB196F-84AE-4010-84EF-68BB3DD6B4E8.jpeg
    F7BB196F-84AE-4010-84EF-68BB3DD6B4E8.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 133
Hei. Hva tenker dere om denne? Flere enn meg som ser en svak strek/skygge her? Eller er det ønsketenkning? Skal teste på nytt i morgen tidlig. Idag har jeg testet ikke mindre enn 4 ganger!! :)

Burde hatt mensen for 4-5 dager siden, men gjennomgikk en senabort for to måneder siden, og legen sa at det kan ta litt tid før syklusen stabiliserer seg.

Vedlegg

• 9A565217-594A-4A52-8CE9-0813C5356748.jpeg
    9A565217-594A-4A52-8CE9-0813C5356748.jpeg
    934,2 KB · Visninger: 182
Hei. Hva tenker dere om denne? Flere enn meg som ser en svak strek/skygge her? Eller er det ønsketenkning? Skal teste på nytt i morgen tidlig. Idag har jeg testet ikke mindre enn 4 ganger!! :)

Burde hatt mensen for 4-5 dager siden, men gjennomgikk en senabort for to måneder siden, og legen sa at det kan ta litt tid før syklusen stabiliserer seg.
Har hørt at dette merket slår ut sent, og denne var jo kjempetydelig! Gratulerer! :joyful:

Her var det kjempefin strek. Gratulerer! ❤

Du er gravid :D Gratulerer!

Ingen tvil :cat: Selv digital vil slå ut på det der.
Alle ønsker seg en så tydelig strek!
Gratulerer så mye!!!! :smiley-angelic003

Hvis noen lurer på når Normal sine tester slår like sterkt ut som kontroll streken så er det når CB viser 3+ :happy8

Vedlegg

• 67AB70F7-F058-4152-AD13-8ABB9F34FB39.jpeg
    67AB70F7-F058-4152-AD13-8ABB9F34FB39.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 126
SA 14.02. 11/13 dpo i dag. RFSU testen er det klart å tydelig en strek på, mens babyplan sine står litt stille og er kanskje like sterke i fargen som RFSU. De er jo 25 mlU, og babyplan sine er 10 mlU. Noen erfaringer her?

Vedlegg

• 102EDA4D-834D-4B75-B4CC-27F87997A327.jpeg
    102EDA4D-834D-4B75-B4CC-27F87997A327.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 160
SA 14.02. 11/13 dpo i dag. RFSU testen er det klart å tydelig en strek på, mens babyplan sine står litt stille og er kanskje like sterke i fargen som RFSU. De er jo 25 mlU, og babyplan sine er 10 mlU. Noen erfaringer her?
Har du hatt mens etter sa? Mine hcg utslag forsvant ikke før etter ny mens, men vi prøvde ikke rett etter heller. Var veldig frustrerende fordi hcg fortsatte å øke etter saen, så håpte lenge at det var noe der, samtidig som jeg fryktet exu i og med at det ikke kunne sees noe på ul.

Jeg hadde tatt en digital for lenge siden hadde jeg vært deg:nailbiting:
Nå var mine strimler svake da jeg fikk positiv digital, men det var make sure.
Jeg hadde ikke mensen etter sa, ble gravid rett etter.
Lykke til:Heartred

Har du hatt mens etter sa? Mine hcg utslag forsvant ikke før etter ny mens, men vi prøvde ikke rett etter heller. Var veldig frustrerende fordi hcg fortsatte å øke etter saen, så håpte lenge at det var noe der, samtidig som jeg fryktet exu i og med at det ikke kunne sees noe på ul.

Mensen kom nå. Skal prøve å ta det rolig i neste pp, ble veldig besatt av å bli gravid denne mnd. Utrolig stressende..
Jeg hadde tatt en digital for lenge siden hadde jeg vært deg:nailbiting:
Nå var mine strimler svake da jeg fikk positiv digital, men det var make sure.
Jeg hadde ikke mensen etter sa, ble gravid rett etter.
Lykke til:Heartred
Jeg fikk faktisk TR på besøk noen dager for tidlig denne gangen, så da er det bare å brette opp ermene for en ny pp… Takk ❤️

Back
Topp