Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7 ynkelige dpo. Noen som ser noe?Synes jeg ser skygge, men tror det er kun sporet til teststreken som er synlig.
Vis vedlegget 379822
Har streksyn, men synes jeg kanskje skimter noe på din? Ikke lett dette her altså
Fikk denne i dag. Noe sterkere. Men vanskelig å si om det er strek eller ikke. Ny test venter imorgen.7 ynkelige dpo. Noen som ser noe?Synes jeg ser skygge, men tror det er kun sporet til teststreken som er synlig.
Vis vedlegget 379822

Jeg ser dessverre ingenting på bilde du la ut i går… men så har ikke jeg streksyn hellerHåper ikke jeg poster for mye her nå, trenger bare å ventilere litt.
Veksler så mellom håp og ikke noe håp i det hele tatt. Føler bildet jeg la ut i går nok var av en blenda test![]()
Jeg ser dessverre ingenting på bilde du la ut i går… men så har ikke jeg streksyn hellermen 7 dpo er tidlig!

Den skal være like sterk,, etter sterkere enn kontrollstreken for å være positivHjelp til å tyde EggløsningstestEr denne negativ?
Må teststreken være like tykk som kontrollstreken eller holder det med en tynn sterk fargestripe?
Ja, men syns liksom den tynne streken nesten er like sterk, så derfor jeg lurte på om den må være like tykk ogsåDen skal være like sterk,, etter sterkere enn kontrollstreken for å være positiv![]()
Trenger nok ikke være like tykk, men synes streken er for svak til å være positiv endaJa, men syns liksom den tynne streken nesten er like sterk, så derfor jeg lurte på om den må være like tykk også![]()

Jeg ser ikkeno dessverre! Men nå er ikke testøya mine helt trent opp endaHar dere opplevd sånne skyggestreker på RFSU sine strimmeltester før? Åh det er så irriterende...Kan være linjeøynene mine som ser det også.
![]()
Håper der blir en fin babystrek snart 
Jeg ser heller ingen strek, men jeg ser sporet der hvor teststreken skal kommeHar dere opplevd sånne skyggestreker på RFSU sine strimmeltester før? Åh det er så irriterende...Kan være linjeøynene mine som ser det også.
![]()
usikker på om det er denne du mener er skygge?