Minimalle94
Glad i forumet
Noen som ser noe antydninger på denne testen?? I følge syklusen min skal jeg være 1ikm/2ikm
har hatt blandet erfaring tidligere med babyplan. Så håper i tilfelle dette ikke er den berømte skyggestreken
Jeg ser

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som ser noe antydninger på denne testen?? I følge syklusen min skal jeg være 1ikm/2ikm
har hatt blandet erfaring tidligere med babyplan. Så håper i tilfelle dette ikke er den berømte skyggestreken

Noen som ser noe? Aner ikke dpo, men vil tro det er tidlig.
Ja, har dessverre vært noen runder med synlig strek på disse etter tiden...Her er når den har tørket. Vanlig med skygge på disse?
Kan dere se strek? Eller er det skygge? Jeg er 9dpo i dag og har allerede testet 2 ganger i dag litt mer tydelig i virkeligheten enn på bilde, men fortsatt ganske lite synlig.

Ser ut som en babystrekKan dere se strek? Eller er det skygge? Jeg er 9dpo i dag og har allerede testet 2 ganger i dag litt mer tydelig i virkeligheten enn på bilde, men fortsatt ganske lite synlig.

Må bare spørre dere. Hadde en SA 14.02, hatt mensen en gang etter. Er det mulig at det enda sitter igjen hcg eller kan jeg være gravid på nytt? Øverste test er tatt 19.03, nederste nå nettopp på litt utvannet urin![]()

Var 9 uker, embryo målt til 6-7 uker. Oi, blir spennende å se om det fortsatt er strek i morgen eller om dette er en skyggestrekHvor langt på vei var du? Det er nok ikke hCG som henger igjen, du har nok blitt gravid igjen![]()

Var 9 uker, embryo målt til 6-7 uker. Oi, blir spennende å se om det fortsatt er strek i morgen eller om dette er en skyggestrek![]()
Jeg har aldri fått skyggestrek på RFSU, men alltids noen som har det. Men synes denne ser rosa ut GratulererHei
Jeg tok nettopp en test - mest for moro skyld, for å utelukke graviditet. Men tror sannelig jeg er gravid. Vi har ikke prøvd aktivt - men heller ikke gjort så mye for å forhindre. Har et barn fra før i skolealder. Testa fordi jeg har lignende merkelige symptomer nå som for mange år siden. Men hadde aldri trodd to streker. Testa med graviditetstest fra normal/ stav. Bildet er tatt innen tidsfrist. Er ca 13 dpo tror jegVis vedlegget 380166
Ja

JaDenne er vel positiv??El-test