Kan skimte noeJeg føler kanskje jeg kan skimte noe heeeeeelt svakt her, eller er det bare meg? Sånn helt ærlig liksom?
Asså, jeg må snart lære meg å roe ned den testinga og stirringaEr bare 9 dpo enda.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan skimte noeJeg føler kanskje jeg kan skimte noe heeeeeelt svakt her, eller er det bare meg? Sånn helt ærlig liksom?
Asså, jeg må snart lære meg å roe ned den testinga og stirringaEr bare 9 dpo enda.

Jeg ser "noe"! Men er ikke sikker på om det faktisk er en svak strek eller om jeg ser den bare fordi øynene mine vet hvor den skal komme etter å stirret på alt for mange tester oppigjennomJeg føler kanskje jeg kan skimte noe heeeeeelt svakt her, eller er det bare meg? Sånn helt ærlig liksom?

Jeg ser "noe"! Men er ikke sikker på om det faktisk er en svak strek eller om jeg ser den bare fordi øynene mine vet hvor den skal komme etter å stirret på alt for mange tester oppigjennom![]()
JaIkke sant? Haha, er det jeg og er litt usikker på! Skulle ønske jeg ikke visste hvor streken kom![]()
krysser fingrene for sterkere strek de kommende dagene!

SerJeg føler kanskje jeg kan skimte noe heeeeeelt svakt her, eller er det bare meg? Sånn helt ærlig liksom?

Såg innleggene dine nå, og jeg såg streken på testene fra i går og tenkte at du måtte være gravid
Gratulerer så mye! 
Ser der ogsåVar det i går en skyggestrek, eller ser vi noe på disse og? Tok to i dag, med et par timers mellomrom bare. Ville se om det kom noe på begge eller ikke. Det var egentlig ikke smart for jeg aner ikke. Tror jeg ser noe i ene øyeblikket, men så blir jeg usikker i neste øyeblikk
10 dpo i dag
Ser der også![]()
Prøv et annet merke?Prøv et annet merke?
Jeg har erfaring med at stigningen ikke er så merkbar før jeg bikker ca. 13-14 dpo. Før det er det så vidt det har vært økning, fordi hcg-en er så lav fra før.
Ville roa helt ned (skjønner det er vanskelig), teste igjen i morgen, og kanskje med et annet merke også?![]()
Tenkte å prøve make sure også i morgen
Den er jo absolutt på tur opp, jeg ville testet et par ganger til i dag, så kanskje du finner toppen- og i såfall vil EL være i morgen. Alternativt kan den ha vært mellom CD 16 og 17. det er mange som har kort LH-topp, og derfor kan oppleve stigning kun over noen timer før den synker igjen..Første gang jeg prøver eggløsningstester denne runden. Var på nippet til å gi opp da det så vidt var en strek synlig rundt tiden jeg normalt har eggløsning.
Men nå ser det ut til å skje noe, men allikevel rangerer PreMom den som «low»?CD17, fortsatt ikke positiv, og ettersom TR pleier å være presis (28 dagers syklus), så begynner jeg nå å bekymre meg for om lutealfasen er altfor kort?
Er det noe jeg kan gjøre for å forlenge lutealfasen dersom jeg får el nå de neste dagene?
Og dere som er kjent med el-tester, hva passer dere på før dere tester på kveldstid? Ikke tisse på x antall timer, ikke drikke for mye, osv?
Beklager denne Bibelen, men vil bare så gjerne bli gravid igjen så fort som mulig etter dødfødselen i januar. Selv om jeg kommer til å være et nervevrak neste svangerskap, så vil det være en stor lettelse å bare bli gravid igjen![]()