Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til og med mannen min kunne se den der!![]()
det sier litt, min mann ser også 
GravidKan noen bekrefte at det er noe her?Vis vedlegget 379024
GravidGratulerer!

Sniker, syns jeg serJeg spør her jeg, for jeg blir gal av meg selv..
Vi ser ingenting her, sant? 10 dpo.
Hadde vært fint om man var litt mer avslappa til denne testingen ja![]()
Sniker, syns jeg ser![]()

Har hørt at dette merket slår ut sent, og denne var jo kjempetydelig! Gratulerer!Hei. Hva tenker dere om denne? Flere enn meg som ser en svak strek/skygge her? Eller er det ønsketenkning? Skal teste på nytt i morgen tidlig. Idag har jeg testet ikke mindre enn 4 ganger!!
Burde hatt mensen for 4-5 dager siden, men gjennomgikk en senabort for to måneder siden, og legen sa at det kan ta litt tid før syklusen stabiliserer seg.

Hei. Hva tenker dere om denne? Flere enn meg som ser en svak strek/skygge her? Eller er det ønsketenkning? Skal teste på nytt i morgen tidlig. Idag har jeg testet ikke mindre enn 4 ganger!!
Burde hatt mensen for 4-5 dager siden, men gjennomgikk en senabort for to måneder siden, og legen sa at det kan ta litt tid før syklusen stabiliserer seg.
Du er gravidHei. Hva tenker dere om denne? Flere enn meg som ser en svak strek/skygge her? Eller er det ønsketenkning? Skal teste på nytt i morgen tidlig. Idag har jeg testet ikke mindre enn 4 ganger!!
Wow!! Tusen takk for svar! Veldig stas. Da har det bare å krysse fingrene for st slt går bra hele veien denne gangen!Har hørt at dette merket slår ut sent, og denne var jo kjempetydelig! Gratulerer!![]()
Tusen takk!! <3Her var det kjempefin strek. Gratulerer! ❤
Tusen takk! Litt av en start på dagen!Du er gravidGratulerer!
Ingen tvilHei. Hva tenker dere om denne? Flere enn meg som ser en svak strek/skygge her? Eller er det ønsketenkning? Skal teste på nytt i morgen tidlig. Idag har jeg testet ikke mindre enn 4 ganger!!
Selv digital vil slå ut på det der.
Har du hatt mens etter sa? Mine hcg utslag forsvant ikke før etter ny mens, men vi prøvde ikke rett etter heller. Var veldig frustrerende fordi hcg fortsatte å øke etter saen, så håpte lenge at det var noe der, samtidig som jeg fryktet exu i og med at det ikke kunne sees noe på ul.SA 14.02. 11/13 dpo i dag. RFSU testen er det klart å tydelig en strek på, mens babyplan sine står litt stille og er kanskje like sterke i fargen som RFSU. De er jo 25 mlU, og babyplan sine er 10 mlU. Noen erfaringer her?
SA 14.02. 11/13 dpo i dag. RFSU testen er det klart å tydelig en strek på, mens babyplan sine står litt stille og er kanskje like sterke i fargen som RFSU. De er jo 25 mlU, og babyplan sine er 10 mlU. Noen erfaringer her?

Har du hatt mens etter sa? Mine hcg utslag forsvant ikke før etter ny mens, men vi prøvde ikke rett etter heller. Var veldig frustrerende fordi hcg fortsatte å øke etter saen, så håpte lenge at det var noe der, samtidig som jeg fryktet exu i og med at det ikke kunne sees noe på ul.
Jeg fikk faktisk TR på besøk noen dager for tidlig denne gangen, så da er det bare å brette opp ermene for en ny pp… TakkJeg hadde tatt en digital for lenge siden hadde jeg vært deg
Nå var mine strimler svake da jeg fikk positiv digital, men det var make sure.
Jeg hadde ikke mensen etter sa, ble gravid rett etter.
Lykke til![]()