Hva skal jeg gjøre?
Jeg fikk positiv test 11 DPO, positiv digital 12 DPO og negativ digital 14 DPO. Målte HCG 14 DPO (IKM-dagen), verdien var på 9.. så lav. (EL kan ha vært senere, testet ikke). Antok derfor kjemisk, noe jeg følte ble bekreftet av blødning fra lørdag (16 DPO). Blødde noen dager, og spottet smått frem til fredag. Begynte å teste etter EL på fredag, og fikk relativt sterke streker, enda sterkere lørdag. Nevnte dette i en annen gruppe, og ble anbefalt å ta en G-test. Og den er ganske positiv, mye sterkere enn de jeg tok 12/14DPO.. I dag tok jeg ny strimmel og CB-digital. Vanskelig å si om strimmelen er sterkere positiv enn i går/helga, men den digitale sier «2-3 uker». Jeg skal til legen nå når de åpner for å måle HCG, men er det noen som skjønner noe av dette? Jeg ble SÅ skuffet i forrige uke når jeg trodde det var kjemisk- så akkurat nå tenker jeg bare at det er noe galt. Synes også legen min er litt fjern og treig, hun visste feks ikke hva strimmeltest eller digital var Noen som har vært gjennom tilsvarende? Hva bør jeg kreve utover HCG-måling? Kan det være håp..hvis EL har vært en del senere? For testene er vel for svake til å egentlig være 5+noe? Legger ved bilde av test 14 DPO, de andre strimmelene er fra lørdag - i dag ..