Oss testetøser imellom

CB advanced måler både østrogen og LH. Når den begynner å blinke har du økning i østrogen, men ikke LH enda. Det er først når den blir helt fast at den har oppdaget LH-økningen :) Som oftest får jeg blinkende smiley i 2-3 dager, deretter fast smiley på morgen/formiddag, også blir strimlene først positive på ettermiddag/kveld.
Takker for svar:shy: da får jeg se hva de neste dagene tilbringer da:shy:

Rfsu el strimmel er ganske negativ. Ikke noe stor økning de siste dagene da den har gått fra 0.16-0.53-0,3-0.23-0.24-0.26-0.36 (Premom sin teatavleser) og CB sin som skal oppdage 2hormoner osv har vært helt negativ alle dagene. Helt til i dag da jeg har blinkende smiley på CB, men fortsatt negativ i rfsu sin strimmel. Kan rfsu sin være defekt? Kjenner jeg har el smerter, men el slim oppholdt plutselig og jeg har hatt el slim i over en uke uten el:bored: blir kokko:p tror ikke CB sin er defekt, for sjekket med enda en og fortsatt blinkede smiley:anyone

skal ut å kjøpe ny rfsu i dag da jeg er fri for teststrimler, men lurer fortsatt på om flere har opplevd?
Du har nå dine fertile dager, så begynn gjerne å hoppe i høyet nå. Når smileyen blir fast (altså slutter å blinke) så dropper egget om 12-48 timer.

Du har nå dine fertile dager, så begynn gjerne å hoppe i høyet nå. Når smileyen blir fast (altså slutter å blinke) så dropper egget om 12-48 timer.
Ja, må bare lokke mannen ekstra nå for han har blitt syk og slapp:banghead: har heldigvis mine lure triks:angelic: men han har gitt streng beskjed om at vi skal bare kose oss og ikke tenke på når el er:hilarious::hilarious::hilarious: as if liksom:hilarious::hilarious::hilarious:

Mensen skulle vært her, men ingen tegn til den. Er dette den berømte skyggen, eller kan det være noe her? Tenker jo den burde vært mye sterkere hvis el var når jeg tror (16/1).

Vedlegg

• 9E56B859-84E3-4D3C-A059-9AAF811EDCFE.jpeg
    9E56B859-84E3-4D3C-A059-9AAF811EDCFE.jpeg
    767,3 KB · Visninger: 178
Mensen skulle vært her, men ingen tegn til den. Er dette den berømte skyggen, eller kan det være noe her? Tenker jo den burde vært mye sterkere hvis el var når jeg tror (16/1).
Ble det noe?

Noen som kan hjelpe meg? Jeg har fått flere ganske sterke, nesten-positive, el-tester de siste dagene. Noen som har opplevd lignende før? Er det kroppen som prøver, men ikke får til?

Jeg har ofte lange sykluser, men denne er spesielt lang. Aner ikke hvorfor, skal til gyn. til uka.

Vedlegg

• 21EDE134-1497-4E53-B6FD-6662622DB9E0.png
    21EDE134-1497-4E53-B6FD-6662622DB9E0.png
    2,7 MB · Visninger: 93
4dpo, skjønner ikke hvorfor jeg gidder en gang :smiley-ashamed004 nå har jeg sett så lenge på den at jeg ble overbevist om at jeg så en antydning til noe, men det er INGENTING ikke sant?

Vedlegg

• IMG_0564.PNG
    IMG_0564.PNG
    3,2 MB · Visninger: 128
Noen som kan se noe på denne? Ustabile sykluser, så er usikker på EL og når tid ikm er.

Vedlegg

• DF097287-0658-4230-80CF-8F364A2F9AFF.jpeg
    DF097287-0658-4230-80CF-8F364A2F9AFF.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 127
Klarer ikke helt slå meg til ro med at det faktisk har klaffet. Makesure sin var så mye sterkere enn babyplan. Noen med erfaringer med makesure?
Er 9dpo i dag. 2 øverste babyplan tatt i går, 2 nederste + makesure i dag
F8C4AF5F-FD74-4BCF-9BF9-2559C8D1F47F.jpeg

Klarer ikke helt slå meg til ro med at det faktisk har klaffet. Makesure sin var så mye sterkere enn babyplan. Noen med erfaringer med makesure?
Vis vedlegget 377194
Har ikke egen erfaring. Men har forstått på ganske mange her i forumet at «Make Sure» sine tester er mere sensitiv enn det står på pakken og at de er ikke kjent for å gi skyggestreker. Mens babyplan sine er kjent for skygger og de du har brukt er ikke av tidligtestene, så kan være derfor make sure sine er kraftigere strek

Vis vedlegget 377194
Makesure er mye mer sensitiv enn babyplan! Så du er nok gravid! Er jo strek på begge to :love7 Gratulerer så mye!

Har ikke egen erfaring. Men har forstått på ganske mange her i forumet at «Make Sure» sine tester er mere sensitiv enn det står på pakken og at de er ikke kjent for å gi skyggestreker. Mens babyplan sine er kjent for skygger og de du har brukt er ikke av tidligtestene, så kan være derfor make sure sine er kraftigere strek

Det gir jo mening. Veksler mellom å gråte, lykkelig å skikkelig nervøs :hilarious:

Makesure er mye mer sensitiv enn babyplan! Så du er nok gravid! Er jo strek på begge to :love7 Gratulerer så mye!

tusen takk! Lurer på om jeg skal kjøpe digital i morgen og se om den slår ut :excited001 er bare så nedtur når det står «ikke gravid» :smiley-ashamed004

Ikke så erfaren med tester men disse 3 er tatt samme dag på samme urin.

Er det virkelig så stor forskjell??
Kan jeg juble??

Vedlegg

• BE1DA736-56F0-4925-98EF-09E3B5D712B0.jpeg
    BE1DA736-56F0-4925-98EF-09E3B5D712B0.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 135
Back
Topp