Oss testetøser imellom

Vedlegg

  • 4BADE662-6F80-457C-AAB2-0C368E8FA8A3.jpeg
    4BADE662-6F80-457C-AAB2-0C368E8FA8A3.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 144
Jeg er ganske sikker på at denne er falsk/skyggestrek. Men jeg legger den fortsatt ut. Noen som har fått slike som ikke er skygge?

Vis vedlegget 375756

Ny dag, ny test. Nå leste jeg av før det var gått 3 minutter.
Jeg tror det er skygge. Jeg aner ikke dpo, siden jeg ikke har hatt positiv el-test.

Edit: jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg legger ut. Jeg er 99,9% sikker på at det er skygge, eller at det er noe feil på testen. Jeg må bare få det ut. Samboer er ikke hjemme, og han ville uansett bare sag at jeg må vente et par dager.
49A33D3B-0E86-4EC1-8358-AD304A17F31A.jpeg
 
Det er lite aktivitet her, men jeg bare legger ut jeg. Må ha et sted å lufte. Samboeren min ber meg bare vente. Men jeg eier ikke tålmodighet.

Dagens test (fredag 21). Strek igjen. Nå er det altså tre streker på tre dager. Hva er egentlig sannsynligheten for at alle er skygge/defekt test?

Jeg har ikke fått positiv el-test enda denne mnd. Så jeg blir overrasket om jeg er gravid. Eller så har jeg bare gått helt glipp av peaken min.
 

Vedlegg

  • 5A5BD4DF-B20F-4D65-83FC-48EEA5E48D35.jpeg
    5A5BD4DF-B20F-4D65-83FC-48EEA5E48D35.jpeg
    871,9 KB · Visninger: 120
Last edited:
Det er lite aktivitet her, men jeg bare legger ut jeg. Må ha et sted å lufte. Samboeren min ber meg bare vente. Men jeg eier ikke tålmodighet.

Dagens test (fredag 21). Strek igjen. Nå er det altså tre streker på tre dager. Hva er egentlig sannsynligheten for at alle er skygge/defekt test?

Jeg har ikke fått positiv el-test enda denne mnd. Så jeg blir overrasket om jeg er gravid. Eller så har jeg bare gått helt glipp av peaken min.
Testet noe mer? Den første du la ut var lik min 9DPO(igår). Tror det er skygge. De babyplan er kjent for det…

MEN… den nederste testen din ser jo ut som en strek med farge til og med?? Spennende!!! Testa noe mer?
 
Testet noe mer? Den første du la ut var lik min 9DPO(igår). Tror det er skygge. De babyplan er kjent for det…

MEN… den nederste testen din ser jo ut som en strek med farge til og med?? Spennende!!! Testa noe mer?

Ja, den første var jeg sikker på at var skygge. Men det er litt rart med de to neste. Jeg er ganske avslappet nå, tenker det bare er skygge så får jeg heller bli positivt overrasket.

Jeg har ikke flere tidlig fra bp. Og samboeren ba meg vente en uke. Så har ikke testet mer etter den fra i går. Vet ikke hva jeg skal gjøre.
 
Heisann!
Har tatt EL-tester i uka,og som forventet fikk jeg peak i går kveld (hadde forventet enn gang mellom 21-23 jan ut fra tidl sykluser). Hadde sex onsdags kveld og i går, fredag kveld. Siden testene viste positiv i går kveld skjer vel EL 12-48 timer etter det. Tenkte også å legge inn aksjer i kveld.. er det hensikt i det? Testene har i dag begynt å bli svakere. Har alltid raskt økning.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20220122-133543_Premom.jpg
    Screenshot_20220122-133543_Premom.jpg
    678,6 KB · Visninger: 54
Heisann!
Har tatt EL-tester i uka,og som forventet fikk jeg peak i går kveld (hadde forventet enn gang mellom 21-23 jan ut fra tidl sykluser). Hadde sex onsdags kveld og i går, fredag kveld. Siden testene viste positiv i går kveld skjer vel EL 12-48 timer etter det. Tenkte også å legge inn aksjer i kveld.. er det hensikt i det? Testene har i dag begynt å bli svakere. Har alltid raskt økning.
Ja, har absolutt hensikt! Egget slippes mest sannsynlig i dag :joyful: Så hopp i sengs :Heartred
 
Nå er det mye fra meg her. Men er det noen som ser noe her? Er det skygge?
 

Vedlegg

  • AC57173E-8660-43D8-8B65-7C3171823B41.jpeg
    AC57173E-8660-43D8-8B65-7C3171823B41.jpeg
    811,3 KB · Visninger: 132
Nå er det mye fra meg her. Men er det noen som ser noe her? Er det skygge?

Mannen min ser 2 streker der, men han kunne ikke si at den så direkte rød ut. Jeg ser bare en, heldigvis så ser jeg aldri strekene før de er veldig sterke. Krysser derfor for at testen er positiv og at det er øynene mine det er noe galt med.
 
10 dpo i dag.. Skulle vente med digitale, men streken på strimmel er såpass synlig at jeg klarte ikke utsette :joyful:
 

Vedlegg

  • A55380DF-90C4-4A46-80C1-AC05E226B4C5.jpeg
    A55380DF-90C4-4A46-80C1-AC05E226B4C5.jpeg
    1 MB · Visninger: 141
6 dpo, og føler jeg har hatt murringer i magen siden 1dpo. Også vært utrolig støl i lysken (uten å ha trent eller noe),men kan jo være veldig tilfeldig. Ikm er lørdag 5.2,så er jo en uke til.. :)Jeg vet TR og gravid-symptomer er mye like, men likevel; noen som har hatt murringer flere dager i dpo-land og fått positiv test? Tidligtest kan man ta 6 dager før forventet mens,sant?:nailbiting:
 
Vil man alltid få positiv EL-test når man er gravid eller er det mulig å få negative tester, men være gravid? :bored:

Har vurdert å bare vente å se om mensen kommer eller ikke, men tar EL-test hver dag siden jeg ikke vet om jeg faktisk hadde det sist.

De er enda negative nå 11 dpo, altså veldig negative. Ved forrige graviditet fikk jeg veldig positive EL-tester, men da testa jeg ikke før 15 dpo. :p

Vet ikke om jeg orker å kjøpe flere graviditetstester. :hilarious: Tenker at hvis det er mulig å ha veldig negative EL-tester mens man er gravid så kjøper jeg en til G-test, hvis ikke så tror jeg mensen kommer om ikke lenge.
 
Vil man alltid få positiv EL-test når man er gravid eller er det mulig å få negative tester, men være gravid? :bored:

Har vurdert å bare vente å se om mensen kommer eller ikke, men tar EL-test hver dag siden jeg ikke vet om jeg faktisk hadde det sist.

De er enda negative nå 11 dpo, altså veldig negative. Ved forrige graviditet fikk jeg veldig positive EL-tester, men da testa jeg ikke før 15 dpo. :p

Vet ikke om jeg orker å kjøpe flere graviditetstester. :hilarious: Tenker at hvis det er mulig å ha veldig negative EL-tester mens man er gravid så kjøper jeg en til G-test, hvis ikke så tror jeg mensen kommer om ikke lenge.
upload_2022-1-29_16-40-55.png

sånn så min ut da jeg testet med el-test. Fikk positiv gtest 8 dop, CD 24.
 
Rfsu el strimmel er ganske negativ. Ikke noe stor økning de siste dagene da den har gått fra 0.16-0.53-0,3-0.23-0.24-0.26-0.36 (Premom sin teatavleser) og CB sin som skal oppdage 2hormoner osv har vært helt negativ alle dagene. Helt til i dag da jeg har blinkende smiley på CB, men fortsatt negativ i rfsu sin strimmel. Kan rfsu sin være defekt? Kjenner jeg har el smerter, men el slim oppholdt plutselig og jeg har hatt el slim i over en uke uten el:bored: blir kokko:p tror ikke CB sin er defekt, for sjekket med enda en og fortsatt blinkede smiley:anyone

skal ut å kjøpe ny rfsu i dag da jeg er fri for teststrimler, men lurer fortsatt på om flere har opplevd?
 

Vedlegg

  • DFF8F88C-4EFB-486C-AED5-8D2E84017904.jpeg
    DFF8F88C-4EFB-486C-AED5-8D2E84017904.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 22
  • 4B00903E-0284-4E35-92EF-311BB012F85F.jpeg
    4B00903E-0284-4E35-92EF-311BB012F85F.jpeg
    1 MB · Visninger: 17
Rfsu el strimmel er ganske negativ. Ikke noe stor økning de siste dagene da den har gått fra 0.16-0.53-0,3-0.23-0.24-0.26-0.36 (Premom sin teatavleser) og CB sin som skal oppdage 2hormoner osv har vært helt negativ alle dagene. Helt til i dag da jeg har blinkende smiley på CB, men fortsatt negativ i rfsu sin strimmel. Kan rfsu sin være defekt? Kjenner jeg har el smerter, men el slim oppholdt plutselig og jeg har hatt el slim i over en uke uten el:bored: blir kokko:p tror ikke CB sin er defekt, for sjekket med enda en og fortsatt blinkede smiley:anyone

skal ut å kjøpe ny rfsu i dag da jeg er fri for teststrimler, men lurer fortsatt på om flere har opplevd?

CB advanced måler både østrogen og LH. Når den begynner å blinke har du økning i østrogen, men ikke LH enda. Det er først når den blir helt fast at den har oppdaget LH-økningen :) Som oftest får jeg blinkende smiley i 2-3 dager, deretter fast smiley på morgen/formiddag, også blir strimlene først positive på ettermiddag/kveld.
 
Back
Topp