Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Digger detTestetrangen er så sterk at jeg må dele min blenda
Føler ikke litt skam en gang, for det er rett og slett en tvangstanke å teste om dagen![]()

Må jo være det?Digger dettvangstanke faktisk
![]()

Tester etter el allerede på cd 3 enda jeg ikke har el før rundt cd 23

tror han hadde blitt oppgitt
men føler det roer meg mere å teste konstant enn å bare sitte å kjenne på symptomene

bortsett fra EL testene, de har fortsatt litt strek

Testetrangen er så sterk at jeg må dele min blenda
Føler ikke litt skam en gang, for det er rett og slett en tvangstanke å teste om dagen![]()
Hvilken dpo er du på?Bare 5dpo, så egentlig tåpelig at jeg testerÅhh, jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i dette akkurat nåHvilken dpo er du på?
men dagene går litt fortere når jeg lar meg teste heller enn å ikke teste
prøvde å ikke teste med el test eller graviditetstest, men da var det rett før jeg tok en covid test bare for å få testet

burde skamme meg!! Men føler ikke for det heller

Bare 5dpo, så egentlig tåpelig at jeg testermen dagene går litt fortere når jeg lar meg teste heller enn å ikke teste
prøvde å ikke teste med el test eller graviditetstest, men da var det rett før jeg tok en covid test bare for å få testet
burde skamme meg!! Men føler ikke for det heller
![]()
Selvom jeg også rasjonelt sett vet at det er fullstendig meningsløst! Men det er noe med det du sier, man blir liksom litt beroliget og klarer kanskje chille LITT med å kjenne på alle mulige symptomer hele tiden. Jeg hadde egentlig testforbud denne måneden, men ser jo hvor bra det gikk....... 
Kan jo være mere enn en skygge? Make Sure er jo ikke kjent for skygger ettersom hva jeg har skjønt?Denne skyggen var faktisk ganske styggførste gang jeg har fått sååå klar skygge på make sure. Vis vedlegget 377268
Hvorfor er du så overbevist om at dette er skygge? Jeg tror dette er starten på en ordentlig strek?Denne skyggen var faktisk ganske styggførste gang jeg har fått sååå klar skygge på make sure. Vis vedlegget 377268
Fordi den ikke har noe farge. Det er kun grå. Men litt rart siden urinen var ikke konsentrert. Jeg pleier å få skygger når urinen er veldig konsentrert . Dog ikke på make sure. Men på baby planHvorfor er du så overbevist om at dette er skygge? Jeg tror dette er starten på en ordentlig strek?
Nei jeg vet. Ikke kjent for det! Denne er ikke tørket heller. Ganske ferskKan jo være mere enn en skygge? Make Sure er jo ikke kjent for skygger ettersom hva jeg har skjønt?

Hvis denne ikke utvikler seg til noe mer og ikke blir sterkere, så heller jeg mer mot kjemisk enn skyggestrek altså. Krysser fingrene for deg! Jeg har truaFordi den ikke har noe farge. Det er kun grå. Men litt rart siden urinen var ikke konsentrert. Jeg pleier å få skygger når urinen er veldig konsentrert . Dog ikke på make sure. Men på baby planmen vi får se
håper jo den ikke lurer meg
![]()

Tusen takkBare å jublegratulerer!
Har make sure plutselig begynt med skygger? Eller kan dette være noe?

Det ser veldig ut som en strek for meg, samtidig som det er litt rart at den er mer synlig "øverst" enn "nederst"?![]()
Ja, det er veldig rart. Den er ujevn. Har fått sånn på bp før, og det var skygge/falsk pos. Mens venninnen min fikk ujevn med rsfu da hun var gravid. Jeg får bare vente å se. Tar en ny i morgen. Eller kanskje vente et par dager.
Her så jeg noe uten å måtte myse eller zoome inn, så jeg vil tro det helt klart er noe på gang her. Spennende!Har noen erfaring med denne testen: https://www.med24.no/hjemmetest/graviditetstest/tidlig-graviditetstest-2-stk
som har følsomhet på 5 mIU/ml?
Jeg tok denne i dag morges, 7dpo. Samboeren min mener jeg ser syner, mens en venninne mener hun ser noe helt klart. Hva tenker dere?