Oss testetøser imellom

Testetrangen er så sterk at jeg må dele min blenda:hilarious::hilarious::hilarious:
Føler ikke litt skam en gang, for det er rett og slett en tvangstanke å teste om dagen:hilarious::hilarious::hilarious:

Vedlegg

• 99DC279E-984D-4725-A2AC-CFBCAD605715.jpeg
    99DC279E-984D-4725-A2AC-CFBCAD605715.jpeg
    379,3 KB · Visninger: 107
Digger det :) tvangstanke faktisk :hilarious::hilarious:
Må jo være det?:hilarious::hilarious::angelic: Tester etter el allerede på cd 3 enda jeg ikke har el før rundt cd 23:bag::bag:
Er så glad gubben ikke veit at jeg tester så mye:hilarious::hilarious::hilarious: tror han hadde blitt oppgitt:angelic: men føler det roer meg mere å teste konstant enn å bare sitte å kjenne på symptomene:hilarious::rolleyes:
Men helt blenda tester er det hvertfall:hilarious::hilarious: bortsett fra EL testene, de har fortsatt litt strek:angelic::angelic:

Åhh, jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i dette akkurat nå :blackeye: Hvilken dpo er du på?
Bare 5dpo, så egentlig tåpelig at jeg tester:hilarious: men dagene går litt fortere når jeg lar meg teste heller enn å ikke teste:hilarious::hilarious: prøvde å ikke teste med el test eller graviditetstest, men da var det rett før jeg tok en covid test bare for å få testet:hilarious::hilarious::hilarious: burde skamme meg!! Men føler ikke for det heller:hilarious::hilarious::hilarious:

Bare 5dpo, så egentlig tåpelig at jeg tester:hilarious: men dagene går litt fortere når jeg lar meg teste heller enn å ikke teste:hilarious::hilarious: prøvde å ikke teste med el test eller graviditetstest, men da var det rett før jeg tok en covid test bare for å få testet:hilarious::hilarious::hilarious: burde skamme meg!! Men føler ikke for det heller:hilarious::hilarious::hilarious:

Åhh, jeg er også 5dpo og tok en test senest i sta :rolleyes::angelic: Selvom jeg også rasjonelt sett vet at det er fullstendig meningsløst! Men det er noe med det du sier, man blir liksom litt beroliget og klarer kanskje chille LITT med å kjenne på alle mulige symptomer hele tiden. Jeg hadde egentlig testforbud denne måneden, men ser jo hvor bra det gikk....... :smiley-ashamed004

Denne skyggen var faktisk ganske stygg :hilarious: første gang jeg har fått sååå klar skygge på make sure.
219EACFC-4E67-4EC3-A5EC-17C81D6E9DA6.jpeg

Hvorfor er du så overbevist om at dette er skygge? Jeg tror dette er starten på en ordentlig strek?
Fordi den ikke har noe farge. Det er kun grå. Men litt rart siden urinen var ikke konsentrert. Jeg pleier å få skygger når urinen er veldig konsentrert . Dog ikke på make sure. Men på baby plan:( men vi får se:) håper jo den ikke lurer meg ❤️

Kan jo være mere enn en skygge? Make Sure er jo ikke kjent for skygger ettersom hva jeg har skjønt?
Nei jeg vet. Ikke kjent for det! Denne er ikke tørket heller. Ganske fersk:) så vi får se hva som skjer i kveld ❤️ Er faktisk litt uggen i dag. Men kan hende det er pga all kaffen :hilarious:

Fordi den ikke har noe farge. Det er kun grå. Men litt rart siden urinen var ikke konsentrert. Jeg pleier å få skygger når urinen er veldig konsentrert . Dog ikke på make sure. Men på baby plan:( men vi får se:) håper jo den ikke lurer meg ❤️
Hvis denne ikke utvikler seg til noe mer og ikke blir sterkere, så heller jeg mer mot kjemisk enn skyggestrek altså. Krysser fingrene for deg! Jeg har trua :love2

Det ser veldig ut som en strek for meg, samtidig som det er litt rart at den er mer synlig "øverst" enn "nederst"? :bookworm:

Ja, det er veldig rart. Den er ujevn. Har fått sånn på bp før, og det var skygge/falsk pos. Mens venninnen min fikk ujevn med rsfu da hun var gravid. Jeg får bare vente å se. Tar en ny i morgen. Eller kanskje vente et par dager.

Ja, det er veldig rart. Den er ujevn. Har fått sånn på bp før, og det var skygge/falsk pos. Mens venninnen min fikk ujevn med rsfu da hun var gravid. Jeg får bare vente å se. Tar en ny i morgen. Eller kanskje vente et par dager.

Fortsatt mer enn jeg personlig noensinne har fått på noen av mine negative tester, så høres lurt ut å ta en ny i morgen eller dagen etter! Make sure er jo et veldig pålitelig merke i tillegg.

Er det noe her?o_O

Vedlegg

• 4A94DA7F-065A-46A5-A311-0E9F6C82A845.jpeg
    4A94DA7F-065A-46A5-A311-0E9F6C82A845.jpeg
    407,1 KB · Visninger: 112
  • 74CBB5C8-90D2-4F35-AA8C-0B54172D028F.jpeg
    74CBB5C8-90D2-4F35-AA8C-0B54172D028F.jpeg
    699,6 KB · Visninger: 101
Last edited:
Back
Topp