Oss testetøser imellom

Kan jeg ha mista peaken min?? Jeg har sykt korte LH-topper, så er redd jeg kanskje har hatt den i går natt... Det gikk fra mørkt, men ikke positiv til så og si blank i dag... Det var så plutselig liksom.

Åh, jeg er forvirra :bored: og jeg som ville se positiv test. Godt jeg har bestilt maaasse tester, bare for å sikre meg.
 

Vedlegg

  • IMG_20220118_222539.jpg
    IMG_20220118_222539.jpg
    870,3 KB · Visninger: 50
Jeg er ganske sikker på at denne er falsk/skyggestrek. Men jeg legger den fortsatt ut. Noen som har fått slike som ikke er skygge?

54EF7A8C-6F49-4791-B8FF-05E6033EEFFB.jpeg
 
Jeg er ganske sikker på at denne er falsk/skyggestrek. Men jeg legger den fortsatt ut. Noen som har fått slike som ikke er skygge?

Vis vedlegget 375756
Er denne tatt etter at den er tørket?
Min så slik ut etter et par timer ca og det var skygge:(

Håper virkelig ikke at det er tilfellet for deg:Heartred
 
Er denne tatt etter at den er tørket?
Min så slik ut etter et par timer ca og det var skygge:(

Håper virkelig ikke at det er tilfellet for deg:Heartred
Ah. Godt poeng. Jeg husker ærlig talt ikke hvor lang tid etter jeg tok bildet. Men den er jo tørket. Jeg får ta en ny i morgen tidlig og se. Jeg antar det er skygge. Har fått det før av babyplan, men da av de vanlige testene ikke tidlig, som dette er.

Edit: det er ikke et par timer etter da. Men en kort luftetur med hunden.
 
Ah. Godt poeng. Jeg husker ærlig talt ikke hvor lang tid etter jeg tok bildet. Men den er jo tørket. Jeg får ta en ny i morgen tidlig og se. Jeg antar det er skygge. Har fått det før av babyplan, men da av de vanlige testene ikke tidlig, som dette er.

Edit: det er ikke et par timer etter da. Men en kort luftetur med hunden.
Skal jo leses av etter 3 minutt :nailbiting: jeg fikk det på tidlig test.
Ikke dermed sakt at det gjelder deg, men hadde tatt en ny og sett :)
 
6 dpo. Vet det er veldig tidlig, og jeg tror ikke mine egne øyne. Må være for godt til å være sant. Jeg vet at eggløsning var den 13. januar… Tror ikke på dette før jeg ser sterkere tester… :sorry::Heartred
72D4B64A-D0CF-47B6-B006-193725881AD2.jpeg E7169B91-E7B9-434C-9033-433114936CF0.jpeg
 
Noen som har vinnende argument til mannen for å ta en test? Fått restriksjoner på test-kjøp for å bruke mindre penger :( hadde så gjerne spurt en venninne om hun har en (har ømme pupper, brakk meg av tannpuss… men negativ test for 4 dager siden så må visst vente mer :eek:), men vi har ikke sagt til noen at vi prøver :p

(Han er ikke den som tar alle avgjørelser altså, men han måtte visst sette ned foten :rolleyes:)
 
Noen som har vinnende argument til mannen for å ta en test? Fått restriksjoner på test-kjøp for å bruke mindre penger :( hadde så gjerne spurt en venninne om hun har en (har ømme pupper, brakk meg av tannpuss… men negativ test for 4 dager siden så må visst vente mer :eek:), men vi har ikke sagt til noen at vi prøver :p

(Han er ikke den som tar alle avgjørelser altså, men han måtte visst sette ned foten :rolleyes:)
Jeg hadde bare dratt på butikken å kjøpt test uten å si noe :p:hilarious:
 
Back
Topp