Oss testetøser imellom

Her så jeg noe uten å måtte myse eller zoome inn, så jeg vil tro det helt klart er noe på gang her. Spennende!
Uææh!! Takk for svar!
Jeg tok en ny en nå med urin nr 2 som forsåvidt var mer konsentrert enn morgenurinen (drakk veldig mye vann rett før jeg la meg i går). Grusomt å sitte og vente på resultat, haha.

Uææh!! Takk for svar!
Jeg tok en ny en nå med urin nr 2 som forsåvidt var mer konsentrert enn morgenurinen (drakk veldig mye vann rett før jeg la meg i går). Grusomt å sitte og vente på resultat, haha.
Haha, jeg vet det. At 5-10 minutter skal gå sååå sakte noen ganger. Like sakte som tiden går når man ligger i planke på trening :P du må oppdatere resultatet da! :)

Haha, jeg vet det. At 5-10 minutter skal gå sååå sakte noen ganger. Like sakte som tiden går når man ligger i planke på trening :p du må oppdatere resultatet da! :)
Haha ja, veldig god sammenligning :hilarious:

Her er nr 2. Kan ikke si jeg blir noe klokere, syns jeg ser enda mindre her, selvom urinen var mørkere. Jaja, får prøve igjen i morgen!

Vedlegg

• IMG_0617.PNG
    IMG_0617.PNG
    4,1 MB · Visninger: 157
Haha ja, veldig god sammenligning :hilarious:

Her er nr 2. Kan ikke si jeg blir noe klokere, syns jeg ser enda mindre her, selvom urinen var mørkere. Jaja, får prøve igjen i morgen!
Ja og husk at 7 dpo er jo knapt så egget har hatt mulighet til å feste seg, så du har jo mange flere dager å teste på.

Åssen gikk det med deg, har det blitt sterkere strek? :)
Den ble borte. :/
Og jeg tror jeg har fått mensen. Eller så er det en mellomblødning. Eller kaaanskje festeblødning. Jeg er ganske forvirret denne syklusen.
Jeg er bare 6 dpo nå, så det er fortsatt veldig tidlig, og den testen var spesielt tidlig. Så jeg må nok bare smøre meg med den ikke-eksisterende tålmodigheten, og teste igjen om en ukes tid.

Teit at make sure hadde skygge/falsk positiv da, men sånn er det.

Den ble borte. :/
Og jeg tror jeg har fått mensen. Eller så er det en mellomblødning. Eller kaaanskje festeblødning. Jeg er ganske forvirret denne syklusen.
Jeg er bare 6 dpo nå, så det er fortsatt veldig tidlig, og den testen var spesielt tidlig. Så jeg må nok bare smøre meg med den ikke-eksisterende tålmodigheten, og teste igjen om en ukes tid.

Teit at make sure hadde skygge/falsk positiv da, men sånn er det.
Åhh, så innmari kjipt å høre! Make Sure som har hatt så godt rykte, håper det bare var denne ene testen eller batchen som tullet sånn.. De er jo egentlig de mest pålitelige, og jeg håper å kumme fortsette å ha full tillit til de:p. Jeg krysser fingrene for at det er en festeblødning du nå opplever! Timingen for det er jo ganske perfekt:)

CB tidligtest og en vanlig make sure-strimmel fra i dag morges. 8/9 dpo :angel8veldig optimistisk nå!

Vedlegg

• IMG_0626.JPG
    IMG_0626.JPG
    204,1 KB · Visninger: 173
  • IMG_0627.JPG
    IMG_0627.JPG
    243,8 KB · Visninger: 179
Kan jeg ha mista toppen? Dagens temperatur gjør meg veldig forvirra. Det samme gjør den store forskjellen mellom MakeSure og RFSU sine el-tester. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal ha klart å miste toppen. Jaja. Morgendagens temperatur vil vise :bag:

002CBF90-F030-44D0-89D5-CAF93BF5AB2F.png
5E99427A-9878-4717-9206-F31DCB547520.jpeg

Tok denne på morran i dag.. tror jeg skal prøve ett annet merke å se åssen det er. Dette er rfsu test ofte. Har fått mange streker fra 7 dpo så plutselig blenda før strek igjen nå 11 dpo... hmmm noen som ser noe?

Vedlegg

• 20220213_060104.jpg
    20220213_060104.jpg
    1,1 MB · Visninger: 112
  • 20220213_061517.jpg
    20220213_061517.jpg
    1,2 MB · Visninger: 118
  • 20220213_060406.jpg
    20220213_060406.jpg
    829 KB · Visninger: 122
:hungover:Hva skal jeg gjøre?

Jeg fikk positiv test 11 DPO, positiv digital 12 DPO og negativ digital 14 DPO. Målte HCG 14 DPO (IKM-dagen), verdien var på 9.. så lav. (EL kan ha vært senere, testet ikke). Antok derfor kjemisk, noe jeg følte ble bekreftet av blødning fra lørdag (16 DPO). Blødde noen dager, og spottet smått frem til fredag. Begynte å teste etter EL på fredag, og fikk relativt sterke streker, enda sterkere lørdag. Nevnte dette i en annen gruppe, og ble anbefalt å ta en G-test. Og den er ganske positiv, mye sterkere enn de jeg tok 12/14DPO.. I dag tok jeg ny strimmel og CB-digital. Vanskelig å si om strimmelen er sterkere positiv enn i går/helga, men den digitale sier «2-3 uker». Jeg skal til legen nå når de åpner for å måle HCG, men er det noen som skjønner noe av dette? Jeg ble SÅ skuffet i forrige uke når jeg trodde det var kjemisk- så akkurat nå tenker jeg bare at det er noe galt. Synes også legen min er litt fjern og treig, hun visste feks ikke hva strimmeltest eller digital var Noen som har vært gjennom tilsvarende? Hva bør jeg kreve utover HCG-måling? Kan det være håp..hvis EL har vært en del senere? For testene er vel for svake til å egentlig være 5+noe? Legger ved bilde av test 14 DPO, de andre strimmelene er fra lørdag - i dag ..

Vedlegg

• 57785123-8CCB-4015-B1A7-127C23A80BDB.jpeg
    57785123-8CCB-4015-B1A7-127C23A80BDB.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 135
  • 3F9D0646-F855-487E-867F-095BCA514079.jpeg
    3F9D0646-F855-487E-867F-095BCA514079.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 144

Jeg fikk positiv test 11 DPO, positiv digital 12 DPO og negativ digital 14 DPO. Målte HCG 14 DPO (IKM-dagen), verdien var på 9.. så lav. (EL kan ha vært senere, testet ikke). Antok derfor kjemisk, noe jeg følte ble bekreftet av blødning fra lørdag (16 DPO). Blødde noen dager, og spottet smått frem til fredag. Begynte å teste etter EL på fredag, og fikk relativt sterke streker, enda sterkere lørdag. Nevnte dette i en annen gruppe, og ble anbefalt å ta en G-test. Og den er ganske positiv, mye sterkere enn de jeg tok 12/14DPO.. I dag tok jeg ny strimmel og CB-digital. Vanskelig å si om strimmelen er sterkere positiv enn i går/helga, men den digitale sier «2-3 uker». Jeg skal til legen nå når de åpner for å måle HCG, men er det noen som skjønner noe av dette? Jeg ble SÅ skuffet i forrige uke når jeg trodde det var kjemisk- så akkurat nå tenker jeg bare at det er noe galt. Synes også legen min er litt fjern og treig, hun visste feks ikke hva strimmeltest eller digital var Noen som har vært gjennom tilsvarende? Hva bør jeg kreve utover HCG-måling? Kan det være håp..hvis EL har vært en del senere? For testene er vel for svake til å egentlig være 5+noe? Legger ved bilde av test 14 DPO, de andre strimmelene er fra lørdag - i dag ..

Forstår du tenker veldig mye akkurat nå. Men dette er ikke så lett å vite. Nå må du bare få tatt de blodprøvene. En idag og en om 2 dager. Da vil det vise om hcg stiger. Så prøv å puste og ikke tenke så mye, du blir bare veldig stresset av det. God klem til deg, krysser alt for at det ender godt!

Ville bedt om ul i tillegg til måling sv hcg da det kan være en exu. Har skjønt at hcg stiger ujevnt ved en exu(aldri opplevd en selv). Men tenker det er bedre å sjekke en gang for mye, enn en gang for lite:Heartbigred sender deg en klem:Heartbigred

Første tipset mitt er å slutte å teste :Heartred Dra til legen for å måle hcg og be om ultralyd. Forklar at du har fått sterkere tester inkludert en økning på digital test. Som det blir nevnt over her kan det være exu.. Krysser fingrene for deg:love2 Håper naturligvis det beste og at du bare en som produserer hcg sent :love7

Forstår du tenker veldig mye akkurat nå. Men dette er ikke så lett å vite. Nå må du bare få tatt de blodprøvene. En idag og en om 2 dager. Da vil det vise om hcg stiger. Så prøv å puste og ikke tenke så mye, du blir bare veldig stresset av det. God klem til deg, krysser alt for at det ender godt!
Takk for det.. Får bare fylle dagene med aktiviteter også håpe tida går fort :)

Ville bedt om ul i tillegg til måling sv hcg da det kan være en exu. Har skjønt at hcg stiger ujevnt ved en exu(aldri opplevd en selv). Men tenker det er bedre å sjekke en gang for mye, enn en gang for lite:Heartbigred sender deg en klem:Heartbigred
Ja, får gjøre det hvis målingene viser at HCG har steget. Antar det blir nødvendig uansett pga blødningene..

Første tipset mitt er å slutte å teste :Heartred Dra til legen for å måle hcg og be om ultralyd. Forklar at du har fått sterkere tester inkludert en økning på digital test. Som det blir nevnt over her kan det være exu.. Krysser fingrene for deg:love2 Håper naturligvis det beste og at du bare en som produserer hcg sent :love7
Helt sant, det er testingen som skaper usikkerheten. Ja, spør nok om ultralyd hvis (når) legen ser på prøvene at det har steget. Antar at HCG er over 200, og da tenker jeg det er greit at de får undersøkt om det er rester etter kjemisk/tidlig SA eller om det er noe annet. Mest skuffa over at prøveperioden i februar ikke blir som jeg hadde tenkt. :hungover::hilarious:

Ja, får gjøre det hvis målingene viser at HCG har steget. Antar det blir nødvendig uansett pga blødningene..
Håper alt er bra og at det ikke er noe tull, men alltid lurt å sjekke en ekstra gang når kroppen oppfører seg rart. Vi kvinner må dessverre kreve en bedre kvinnehelse, pg det gjør vi dessverre med å mase når vi føler ting ikke er normalt:Heartred

Back
Topp