Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette ser lovende ut!!9 dpo. Litt mer synlig enn i gårStreken er rosa, men umulig å få et ordentlig bilde
Vis vedlegget 373512
Krysser fingrene, og regner med, at du får sterkere strek i morgen 
Er så urolig. Føler ikke streken blir noe sterkere
Noen andre som har hatt lignende tester og alikevell gått bra? Er ca 14 dpo idag som er den siste testen.
tatt litt eggløsningstester også som blir mer tydelige sterkere
Hei! Det er ikke alltid strimeltestene blir sterkere enn dette. Prøv heller med digitale tester![]()
Dette her er kjempefin stigningEr så urolig. Føler ikke streken blir noe sterkere
Noen andre som har hatt lignende tester og alikevell gått bra? Er ca 14 dpo idag som er den siste testen.
tatt litt eggløsningstester også som blir mer tydelige sterkere

Tenkte å gjøre det samme, men tror dessverre jeg har en kjemisk. Testene er ikke blitt svakere enda, men har blødd i 3 dager så regner med det er detTenkte jeg skulle kjøpe digital idag![]()

Disse slår veldig seint ut.. Ikke anbefalt å teste tidlig med de. Der er strek, så jeg har troa11 DPO.
Ikke akkurat mye å lene seg på, synes jeg.
![]()
![]()

Åh... tusen takk!Disse slår veldig seint ut.. Ikke anbefalt å teste tidlig med de. Der er strek, så jeg har troa![]()

DagensMåtte lille spire klamre seg så godt fast som den kan
![]()

Jaaa, uten tvil
Sååå deilig! Hvor mange dpo er du nå?? Spent på når jeg kan prøve å få en 2-3Etter usikkerhet pga svake tester og lite stigning, så var det utrolig deilig å få dennehåper så at denne spiren klamrer seg fast helt til august
![]()

Sååå deilig! Hvor mange dpo er du nå?? Spent på når jeg kan prøve å få en 2-3![]()
tror jeg er 14 dpo idag hvis jeg har regnet riktig
har jo så bra stigning, så er sikkert ikke langt unna for deg heller 
Ja jeg er 12 dpo nå, (siden klokka er over midnatt) så tenkte å prøve en på mandagja ble så glad av dennetror jeg er 14 dpo idag hvis jeg har regnet riktig
har jo så bra stigning, så er sikkert ikke langt unna for deg heller
![]()
Ettermiddag/kveldNår på døgnet tester dere etter EL? Har hørt at morgenurinen er den dårligste tiden å teste på..