Jeg tenker at egget slipper nå alt fra 24-48 timer fra du hadde peakFørste gangen jeg bruker Premom appen. Hva forteller denne meg nå?
Testen er noe svakere nå enn i formiddag men fortsatt positiv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker at egget slipper nå alt fra 24-48 timer fra du hadde peakFørste gangen jeg bruker Premom appen. Hva forteller denne meg nå?
Testen er noe svakere nå enn i formiddag men fortsatt positiv.
Ja det hadde vært så koselig om vi kom i samme termingruppeDa håper jeg den sitter og at den gjør det på meg også. Blir evt 22.september på meg dahadde vært gøy om vi havnet på samme mnd
![]()
Ja det hadde vært detJa det hadde vært så koselig om vi kom i samme termingruppe![]()

Jaaa gjør det!! Sååå spennende, jeg elsker å følge med på andre sin testing!!Ja det hadde vært det
Jeg får si ifra til deg når det nærmer seg testing for meg![]()
Gratulerer så mye!!så snill du erKjøpte meg nye rfsu, og CB
den nederste strimmelen er fra idag, 12 dpo![]()

Tusen takkGratulerer så mye!!
Håper jeg kan følge deg inn i termingruppa for September![]()

Jeg pleier å slutte å teste når streken er blitt betydelig svakere. Egentlig kan man slutte å teste etter første negative. For da er LH toppen din over, og egget blir sluppet de neste 24/48 timeneMye mas her fra meg nå. Men nå synker styrken på EL testene og er nå negativ igjen. Hvor lenge burde jeg fortsette å teste?![]()
Jaaa gjør det!! Sååå spennende, jeg elsker å følge med på andre sin testing!!![]()

hihi’ ca tre uker 
Ja gjør detJeg skal skrike ut når det nærmer seg
Enda en eeeeevighet tilhihi’ ca tre uker
![]()
men prøv å tenk at både jul og nyttår går så fort Jaaaa! Heldigvis skal jeg jobbe og har endel planer, så håper de ukene flytJa gjør det
Ja veit alt om at ukene kan føles som ååååårmen prøv å tenk at både jul og nyttår går så fort
![]()
! 
Ja da flyr ukene forbiJaaaa! Heldigvis skal jeg jobbe og har endel planer, så håper de ukene flyt!
Takk gode du! Da hører du brått fra meg![]()

Ser absolutt strekenSist jeg hadde kjemisk, altså forrige syklus, ble testene veldig fort helt negative etterpå... Så begynte jeg å blø få dager etter.
Den sterkeste testen, denne syklusen, var på lørdag.
Får fortsatt svake streker og tempen er på oversiden av coverline...
Er det enda litt håp?
Skal be legen om blodprøver i dag.
Men liker å forberede meg.
Denne er fra i dag.
Vis vedlegget 373633 Vis vedlegget 373634
Temp, eg-slim og sånn var så tydelige på når det var... Men det er jo lov å håpe at ikke alt håp er ute.Ser absolutt strekenMen kanskje eggløsning var litt senere enn du har trodd?
![]()

Hvor tidlig har dere merket symptomer? Jeg er 6 dpo nå og sliter med veldig kvalme og vondt i hodet. Men er det ikke litt tidlig for symptomer. Burde jeg anta at det er noe annet?
Og. Jeg fikk positiv el-test 14. desember. Pga. ukependling, fikk vi ikke lagt inn aksjer før 15. Er det for sent? Når man får positiv test, betyr det at el har skjedd, eller at den skjer snart?
Jeg prøver på første, og har hatt en sa tidligere i år. Aner egentlig ikke helt hva jeg driver med...![]()