Oss testetøser imellom

Ååh ❤️ Har dere brukt noe prevensjon? Kanskje han endrer mening når han ser testen?❤️
Nei eg sku begynne på prevensjon ved neste mens tenkte eg. Har 3 barn fra før der minste er 8 mnd og eg er enda ikkje ferdig med studiet mitt (har bare frem til sommeren igjen) :/

Gratulerer:Heartred
Samtalen med samboer går nok fint:)
Han ville eg sko ta abort men eg seie eg klare ikkje det. Men han ska støtta meg da sjølom han ikkje egentlig vil at me ska ha et barn til. Og eg regne me at det snur når me enten får babyen eller før

Han ville eg sko ta abort men eg seie eg klare ikkje det. Men han ska støtta meg da sjølom han ikkje egentlig vil at me ska ha et barn til. Og eg regne me at det snur når me enten får babyen eller før
Såå godt!!:Heartred Satser på at lille frøet snart smelter han:rolleyes:

14.pp og har tatt en deeeel tester i løpet av det året, for å si det sånn. Idag er jeg 1dag på overtid, ikm igår. Tatt flere tester idag allerede, med det jeg har tolket som svake skyggestreker.
Ikveld fikk jeg derimot denne testen. Hva tenker dere? Streken kom innenfor tidsfristen, men bleknet en del etter at den tørket. Tok enda en på samme urin, som ikke var fullt like sterk, men fortsatt sterkere strek enn idag tidlig :rolleyes:

Har hatt murringer i en uke nå, vært veldig varm på natta og tenkt at tr er rett rundt hjørnet..

Vedlegg

• IMG_20211220_195940_edit_1182083275104002.jpg
    IMG_20211220_195940_edit_1182083275104002.jpg
    685,2 KB · Visninger: 150
Hei :) Jeg ble gravid når jenta mi var 10 mnd, og det går superbra så langt. Nå er hun ene 2 år og hun andre 6 mnd allerede. Vi har også to barn på 10 og 12 år. Det er helt herlig! Jeg forstår at det ble et sjokk for dere med denne graviditeten når dere har en hektisk hverdag fra før og det er uplanlagt. Men det blir nok å gå kjempefint :Heartred Jentene mine har blitt veldig close allerede siden de er så tette. Masse lykke til:love7

Hei :) Jeg ble gravid når jenta mi var 10 mnd, og det går superbra så langt. Nå er hun ene 2 år og hun andre 6 mnd allerede. Vi har også to barn på 10 og 12 år. Det er helt herlig! Jeg forstår at det ble et sjokk for dere med denne graviditeten når dere har en hektisk hverdag fra før og det er uplanlagt. Men det blir nok å gå kjempefint :Heartred Jentene mine har blitt veldig close allerede siden de er så tette. Masse lykke til:love7
Godt å høre :) me har 2 tette jenter fra der eldste blir 6 nå i desember og mellomste er straks 4,5 år. Og mini på 8 mnd så er relativt tette heile gjengen. Greia er at eg forsatt studerer for klarte ikke å bli ferdig forrige svangerskap, men ska prøve å stå i det denne gangen for er bare til sommeren igjen så er jeg ferdig utdannet. Jeg er også relativt ung og har dårlig helse så tenke jo litt på det også men det går nok fint :)

Fortsatt positiv test, og smerter på høyre side i magen ikveld, så lurer på om EL skjer :rolleyes::Heartred

Vedlegg

• A8CF7AED-0656-4469-BA81-D2034B519EF2.jpeg
    A8CF7AED-0656-4469-BA81-D2034B519EF2.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 94
Er 8 dpo for tidlig å teste? Tok cb early med morgenurin nå, og den var blenda. Skal ha mensen om 7 dager i følge Flo.
8 dpo er veldig tidlig :) Veldig få som får positiv så tidlig. De fleste får antydning til positiv mellom 10-12 dpo. Og selvfølgelig enda senere!

Er 8 dpo for tidlig å teste? Tok cb early med morgenurin nå, og den var blenda. Skal ha mensen om 7 dager i følge Flo.
Ja det er veldig tidlig :) så ikke minst håpet ❤️

Samboer mener jeg ser syner/er gal, og mener jeg skal teste igjen om noen uker(!). Jeg tok en test med urin og dyppet en i vann. Jeg er 9 eller 10 DPO, og mener bestemt jeg ser en strek. Øverste er testen og nederste er vanntesten/kontrollen. Hva mener dere? Er streksynet overaktivert? :laughing002

Vedlegg

• 498E3AFC-0874-49DB-B330-39804C02DEBB.jpeg
    498E3AFC-0874-49DB-B330-39804C02DEBB.jpeg
    246,5 KB · Visninger: 140
Samboer mener jeg ser syner/er gal, og mener jeg skal teste igjen om noen uker(!). Jeg tok en test med urin og dyppet en i vann. Jeg er 9 eller 10 DPO, og mener bestemt jeg ser en strek. Øverste er testen og nederste er vanntesten/kontrollen. Hva mener dere? Er streksynet overaktivert? :laughing002
Jeg ser noe på den øverste;)

Tok 3 tester, vet ikke helt hva jeg ser :wideyed: er det skygge eller er det babystrek. Fikk jo ikke så alt for lenge siden skyggestreker, men vet ikke her om babyplan eller cb er mer farge i denne gangen eller ei. Så bilde nr. 1 er innenfor 3 min etter testen er tatt og bilde nr. 2 er ikke blitt lenge etter. Ser jeg på cb syns øynene mine den er mer lys blå enn grå etc. men strek synet mitt er ikke noe p skryte av :p skal ta evt. ny i kveld men en ny en i morgen.

vet ikke hvor mange DPO jeg er da jeg enda ikke har fått tr etter fødsel som var for snart 6 mnd siden :wacky::wacky:

hva ser dere her??

4172F617-F577-49BF-A301-371A417E03C3.jpeg
156797CB-BFE6-4F25-AE4C-9EADF9BBD799.jpeg

Tok 3 tester, vet ikke helt hva jeg ser :wideyed: er det skygge eller er det babystrek. Fikk jo ikke så alt for lenge siden skyggestreker, men vet ikke her om babyplan eller cb er mer farge i denne gangen eller ei. Så bilde nr. 1 er innenfor 3 min etter testen er tatt og bilde nr. 2 er ikke blitt lenge etter. Ser jeg på cb syns øynene mine den er mer lys blå enn grå etc. men strek synet mitt er ikke noe p skryte av :p skal ta evt. ny i kveld men en ny en i morgen.

vet ikke hvor mange DPO jeg er da jeg enda ikke har fått tr etter fødsel som var for snart 6 mnd siden :wacky::wacky:

hva ser dere her??

Vis vedlegget 373856Vis vedlegget 373857
Syns jeg kan skimte veldig svake streker på bilde nr 2 :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Skimter du farge eller ikke da?? :wideyed:
hvilke av testene skimter du noe på??

Her er to andre bilder, men disse er tatt etter de andre så testen er kanskje ugyldig på disse bildene :banghead:
Vis vedlegget 373858 Vis vedlegget 373859
På disse ser jeg en tynn strek, men litt vanskelig å se fargen siden den er så tynn :wideyed: prøv å hold deg i 4 timer uten å drikke og prøv igjen ❤️

Back
Topp