Oss testetøser imellom

Kveldens/nattens test :rolleyes:

Vedlegg

• 0DF7B078-08F5-4181-9D9A-FE74620C4035.jpeg
    0DF7B078-08F5-4181-9D9A-FE74620C4035.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 120
Kveldens/nattens test :rolleyes:

når min er så sterk som det der så er det bare snakk om timer før den er knall positiv :D jeg jeg tipper du har EL i morgen tidlig når du våkner ❤️❤️

Takk! Vil teststreken stige etter hvor nær EL er, eller er det positiv/negativ uansett styrke på strek?
Sååå lenge siden jeg har gjort dette, og har aldri fått positiv EL test før:p
Mine stiger alltid voldsomt når det nærmer seg el ❤️ Sånn typ kan se økning på 2 timer mellom hver test når det nærmer seg :)

har du premom? Der kan du legge inn testene dine :)

Mine stiger alltid voldsomt når det nærmer seg el ❤️ Sånn typ kan se økning på 2 timer mellom hver test når det nærmer seg :)

har du premom? Der kan du legge inn testene dine :)
Åy såppas:D
Ja la inn testen der, kom opp 0.75 low. Aldri brukt den appen så vet ikke hvor høy den må være for å få high eller peak:)

Åy såppas:D
Ja la inn testen der, kom opp 0.75 low. Aldri brukt den appen så vet ikke hvor høy den må være for å få high eller peak:)

Appen mener 1,0 eller høyere er high/peak. Jeg brukte den for første gang denne syklusen, og synes det var veldig greit. Fint å se stigningen, som kan være vanskelig å se dag til dag.

Appen mener 1,0 eller høyere er high/peak. Jeg brukte den for første gang denne syklusen, og synes det var veldig greit. Fint å se stigningen, som kan være vanskelig å se dag til dag.
Tusen takk:Heartred
Fikk ikke tatt ny test nå på morgenurin, men tenker å ta en litt utpå formiddagen for å se om jeg kan se noen forandring :D

Bare med den siste rfsu test ofte jeg hadde igjen. ❤️Lyst å kjøpe flere, men føler de er så svake i fargestoffet. og gidder ikke vente på babyplan sine i posten :hungover:hvem andre strips kan jeg kjøpe før å følge med på stigning? Make sure??
Hei igjen. :happy:
Nå har ikke jeg lest videre nedover, men jeg ser jo en strek fra innlegget her fredag:Heartred
Har du testa igjen?? Skulle sendt deg i posten vetttu! Jeg har fått mine, men ikke eggløsning før julaften og nettopp ferdig med mens :p

Hei igjen. :happy:
Nå har ikke jeg lest videre nedover, men jeg ser jo en strek fra innlegget her fredag:Heartred
Har du testa igjen?? Skulle sendt deg i posten vetttu! Jeg har fått mine, men ikke eggløsning før julaften og nettopp ferdig med mens :p

så snill du er ❤️❤️ Kjøpte meg nye rfsu, og CB :p

den nederste strimmelen er fra idag, 12 dpo ❤️

Vedlegg

• B2DBC419-DC31-485F-A1AF-66EFD8F6984F.jpeg
    B2DBC419-DC31-485F-A1AF-66EFD8F6984F.jpeg
    395,6 KB · Visninger: 121
  • 57960DD2-66FD-4926-A0AE-F747717729FB.jpeg
    57960DD2-66FD-4926-A0AE-F747717729FB.jpeg
    258,2 KB · Visninger: 122
Angrer så på at jeg skal drive å teste meg hele tiden. Er så redd for å miste at man hele tiden vil ha bekreftelse på at det går fremover. Dagens test derimot var tydelige svakere en gårsdagen. Er 15 dpo idag. Er det bare å regne med at dette ikke gikk veien ? :arghh:

Vedlegg

• 9ABEB0FE-7693-4C2A-9B4A-7F478684B937.jpeg
    9ABEB0FE-7693-4C2A-9B4A-7F478684B937.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 130
Dagens test:D

Vedlegg

• A7063DFB-0C93-4732-B6EC-31E9D1848D8C.jpeg
    A7063DFB-0C93-4732-B6EC-31E9D1848D8C.jpeg
    2 MB · Visninger: 97
Angrer så på at jeg skal drive å teste meg hele tiden. Er så redd for å miste at man hele tiden vil ha bekreftelse på at det går fremover. Dagens test derimot var tydelige svakere en gårsdagen. Er 15 dpo idag. Er det bare å regne med at dette ikke gikk veien ? :arghh:

Man skal ikke måle hcg via tester sånn ❤️ Mye kan spille inn.. kanskje urinen din var veldig utvannet, kanskje testen har lavt fargestoff osv osv ❤️

Man skal ikke måle hcg via tester sånn ❤️ Mye kan spille inn.. kanskje urinen din var veldig utvannet, kanskje testen har lavt fargestoff osv osv ❤️
Har lært det nå . Tok en ny som var plutselig litt sterkere en den i går igjen. Tror jeg legger bort testene nå og kun tar en digital om en uke:Heartred

Har lært det nå . Tok en ny som var plutselig litt sterkere en den i går igjen. Tror jeg legger bort testene nå og kun tar en digital om en uke:Heartred
Høres lurt ut ❤️❤️❤️

Ååååååå gratulerer!!!!:Heartred:Heartred
Så utrolig kos! Krysser alt jeg har nå for at spiren klamrer seg fast!! :love7
Når blir termin?
Håper jeg kommer etter med termin i september :happy:
Tusen takk❤️❤️ ja håper virkelig denne sitter hele veien ❤️❤️
Termin blir ca 2-3 september, litt usikker pga uregelmessig mens, og en eggløsning som kom 1 uke før tiden, men når jeg regner første dag i siste mens, så havner jeg på 3 september ❤️Så får jeg bare se om jeg blir flyttet frem på UL ❤️

Jaaa krysser fingrene for at du kommer etter :love7:smiley-angelic001

Last edited:
Tusen takk❤️❤️ ja håper virkelig denne sitter hele veien ❤️❤️
Termin blir ca 2 september, litt usikker pga uregelmessig mens, og en eggløsning som kom 1 uke før tiden, men når jeg regner første dag i siste mens, så havner jeg på 2 september ❤️Så får jeg bare se om jeg blir flyttet frem på UL ❤️

Jaaa krysser fingrene for at du kommer etter :love7:smiley-angelic001
Da håper jeg den sitter og at den gjør det på meg også. Blir evt 22.september på meg da:p hadde vært gøy om vi havnet på samme mnd :Heartred

Første gangen jeg bruker Premom appen. Hva forteller denne meg nå? :happy:
Testen er noe svakere nå enn i formiddag men fortsatt positiv.

Vedlegg

• C58AB352-AF01-4666-B215-A10B08929D57.png
    C58AB352-AF01-4666-B215-A10B08929D57.png
    1,5 MB · Visninger: 85
Back
Topp