Takk! Vil teststreken stige etter hvor nær EL er, eller er det positiv/negativ uansett styrke på strek?Ettermiddag/kveld![]()
Sååå lenge siden jeg har gjort dette, og har aldri fått positiv EL test før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Vil teststreken stige etter hvor nær EL er, eller er det positiv/negativ uansett styrke på strek?Ettermiddag/kveld![]()
Kveldens/nattens test![]()
Mine stiger alltid voldsomt når det nærmer seg elTakk! Vil teststreken stige etter hvor nær EL er, eller er det positiv/negativ uansett styrke på strek?
Sååå lenge siden jeg har gjort dette, og har aldri fått positiv EL test før![]()
Åy såppasMine stiger alltid voldsomt når det nærmer seg elSånn typ kan se økning på 2 timer mellom hver test når det nærmer seg
har du premom? Der kan du legge inn testene dine![]()
Åy såppas
Ja la inn testen der, kom opp 0.75 low. Aldri brukt den appen så vet ikke hvor høy den må være for å få high eller peak![]()
Tusen takkAppen mener 1,0 eller høyere er high/peak. Jeg brukte den for første gang denne syklusen, og synes det var veldig greit. Fint å se stigningen, som kan være vanskelig å se dag til dag.

Hei igjen.Bare med den siste rfsu test ofte jeg hadde igjen.Lyst å kjøpe flere, men føler de er så svake i fargestoffet. og gidder ikke vente på babyplan sine i posten
hvem andre strips kan jeg kjøpe før å følge med på stigning? Make sure??

Hei igjen.
Nå har ikke jeg lest videre nedover, men jeg ser jo en strek fra innlegget her fredag
Har du testa igjen?? Skulle sendt deg i posten vetttu! Jeg har fått mine, men ikke eggløsning før julaften og nettopp ferdig med mens![]()

Ingen tvil derDagens test![]()
Angrer så på at jeg skal drive å teste meg hele tiden. Er så redd for å miste at man hele tiden vil ha bekreftelse på at det går fremover. Dagens test derimot var tydelige svakere en gårsdagen. Er 15 dpo idag. Er det bare å regne med at dette ikke gikk veien ?![]()
Har lært det nå . Tok en ny som var plutselig litt sterkere en den i går igjen. Tror jeg legger bort testene nå og kun tar en digital om en ukeMan skal ikke måle hcg via tester sånnMye kan spille inn.. kanskje urinen din var veldig utvannet, kanskje testen har lavt fargestoff osv osv
![]()

Ååååååå gratulerer!!!!så snill du erKjøpte meg nye rfsu, og CB
den nederste strimmelen er fra idag, 12 dpo![]()

Høres lurt utHar lært det nå . Tok en ny som var plutselig litt sterkere en den i går igjen. Tror jeg legger bort testene nå og kun tar en digital om en uke![]()
Tusen takkÅåååååå gratulerer!!!!
Så utrolig kos! Krysser alt jeg har nå for at spiren klamrer seg fast!!
Når blir termin?
Håper jeg kommer etter med termin i september![]()

Da håper jeg den sitter og at den gjør det på meg også. Blir evt 22.september på meg daTusen takkja håper virkelig denne sitter hele veien
Termin blir ca 2 september, litt usikker pga uregelmessig mens, og en eggløsning som kom 1 uke før tiden, men når jeg regner første dag i siste mens, så havner jeg på 2 septemberSå får jeg bare se om jeg blir flyttet frem på UL
Jaaa krysser fingrene for at du kommer etter![]()