Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke godt å si… men synes jo den eventuelt falske positive streken din var ganske sterk da!Hei. Fikk en svak strek på babyplan tidligstrimmel i dag tidlig. Men dette var etter tidsfristenTok en senere på ettermiddagen som var helt blank. Hva tror dere - falsk positiv? Er ca. 8 dpo.
Kikket du ikke på den før tidsfristen gikk ut?Den var blank de første fem minuttene. Gikk tilbake til den etter omtrent en halvtime, da så den sånn ut.Ikke godt å si… men synes jo den eventuelt falske positive streken din var ganske sterk da!Kikket du ikke på den før tidsfristen gikk ut?
Okei. Man skal vel ikke stole på slike tester så vidt jeg vet, men blir jo spennende å se imorgen med en slik test idag til tross for tidsfristenDen var blank de første fem minuttene. Gikk tilbake til den etter omtrent en halvtime, da så den sånn ut.Spent på å ta en i morgen tidlig

Hva tenker dere? Har jo så lyst til at dette skal være en spire som klorer seg fast, men etter en del måneder med prøving kjenner jeg at jeg er litt pessimistisk… 
Spennende! Jeg syns jo jeg skimter noe på den nederste også. Er begge like sensitive?Da var testetrangen for stor til å vente her… 9 DPO. Brukt opp den siste fra easy@home, ser ikke noe på den. På samme morgenurin tok jeg en fra Make Sure tidligstrimmel. Ingen erfaring med de fra før. Der ser jeg en ultrasvak skyggestrek.Hva tenker dere? Har jo så lyst til at dette skal være en spire som klorer seg fast, men etter en del måneder med prøving kjenner jeg at jeg er litt pessimistisk…
Postet samme innlegg i IKM-gruppen min, men trenger enda flere testetøser til å se!
Spennende! Jeg syns jo jeg skimter noe på den nederste også. Er begge like sensitive?
Det der må jo være mer enn skygge? Rosa er den og! Skal vel ikke gå ann å bøye en test til positivt resultatDet er vel mer en skyggestrek/defekt strek dette enn gravid-strek? Jeg er 9 dpo tror jeg, og testen var hvit helt til jeg begynte å bende på denTror jeg manipulerte testen litt, eller hva tror dere? Dette er rfsu- test.

Synes streken ser litt bred ut, men absolutt synlig og rosa! Test igjen, krysser fingreneDet er vel mer en skyggestrek/defekt strek dette enn gravid-strek? Jeg er 9 dpo tror jeg, og testen var hvit helt til jeg begynte å bende på denTror jeg manipulerte testen litt, eller hva tror dere? Dette er rfsu- test.
Det der må jo være mer enn skygge? Rosa er den og! Skal vel ikke gå ann å bøye en test til positivt resultat![]()
Men tenker det er for godt til å være sant, den var helt blenda hvit først for så å plutselig bli som på bildet etter den ble bøyd, så ble den hvit igjen etter en liten stund
Tørr håpe litt, men gruer meg til å ta ny test, blir så skuffa om det virkelig ikke er noe
Synes streken ser litt bred ut, men absolutt synlig og rosa! Test igjen, krysser fingrene![]()
men den fra babyplan ser det heller dårlig ut medJeg skal bøye på min i morgen og den er blenda, og håpe det hjelperJa, jeg håper absolutt at det er noe mer enn bare skyggeMen tenker det er for godt til å være sant, den var helt blenda hvit først for så å plutselig bli som på bildet etter den ble bøyd, så ble den hvit igjen etter en liten stund
Tørr håpe litt, men gruer meg til å ta ny test, blir så skuffa om det virkelig ikke er noe
![]()
Neida
Jeg måtte jo selvfølgelig ta noen nye tester nå, da jeg ble så nysgjerrig og forhåpningsfull av den jeg tok noen timer tidligere. Den fra rfsu ser positiv ut, den er ikke bøyd eller noe sånt som den forrigemen den fra babyplan ser det heller dårlig ut med
Er de fra babyplan lite sensitive eller er det evt noe med at jeg ikke bør stole på den rfsu-testen? Hva tror dere?

Jeg ser strekerJeg måtte jo selvfølgelig ta noen nye tester nå, da jeg ble så nysgjerrig og forhåpningsfull av den jeg tok noen timer tidligere. Den fra rfsu ser positiv ut, den er ikke bøyd eller noe sånt som den forrigemen den fra babyplan ser det heller dårlig ut med
Er de fra babyplan lite sensitive eller er det evt noe med at jeg ikke bør stole på den rfsu-testen? Hva tror dere?
Jeg måtte jo selvfølgelig ta noen nye tester nå, da jeg ble så nysgjerrig og forhåpningsfull av den jeg tok noen timer tidligere. Den fra rfsu ser positiv ut, den er ikke bøyd eller noe sånt som den forrigemen den fra babyplan ser det heller dårlig ut med
sannsynligvis kjemisk vil jeg tro