Oss testetøser imellom

Har du testet flere ganger om dagen? :) Jeg har ganske kort topp så om jeg ikke tester kveld når jeg ser en liten stigning så kan jeg misse toppen. Men jeg kjenner tydelig eggløsningssmerter.
Kun testet morgen:eek: testet tre dager med svake streker men de ble bittelitt sterkere per dag, men i dag var streken nesten ikke synlig en gang. Kan den ha vært i går? Hadde bittelitt kramper og litt blankt utflod… kjenner ikke kroppen i syklusen så godt for tiden siden jeg ikke har hatt mensen siden 2017 :p

Ville ikke satset på at eggløsning har vært (om du ikke har kjent andre ting og?). Den kan jo selvsagt det, men den kan ikke gjerne komme også. Ikke noe godt svar fra meg altså :hilarious:

Kun testet morgen:eek: testet tre dager med svake streker men de ble bittelitt sterkere per dag, men i dag var streken nesten ikke synlig en gang. Kan den ha vært i går? Hadde bittelitt kramper og litt blankt utflod… kjenner ikke kroppen i syklusen så godt for tiden siden jeg ikke har hatt mensen siden 2017 :p

Bruker du PreMom appen? Der kan du legge inn LG testene under "others", så vurderer den for deg :)

Hei alle sammen!
Vi fikk vårt andre barn i Juli, og har lyst på en tredjemann ganske tett. Men jeg ammer fortsatt, og har ikke fått tilbake mensen enda. Har fortsatt et lite håp om å bli gravid :love2 Tok en test i dag, fordi jeg hadde liggende etter forrige prøving. Regner med å høre dette bare er skygge, hvis dere i det hele tatt ser noe? o_O

Vanskelig å se, har du tatt ny test?

Vet du sånn ca når du skal ha mens igjen da?har du nettopp sluttet på prevensjon? (Så nå du ikke hadde hatt mensen siden 2017) For den kan jo ha vært, at du har misset den siden du hadde litt kramper. Og blank utflod er jo hvertfall et bra tegn. Men ikke godt å si..

Bruker du PreMom appen? Der kan du legge inn LG testene under "others", så vurderer den for deg :)
Lastet ned nå, skal prøve den!

Vet du sånn ca når du skal ha mens igjen da?har du nettopp sluttet på prevensjon? (Så nå du ikke hadde hatt mensen siden 2017) For den kan jo ha vært, at du har misset den siden du hadde litt kramper. Og blank utflod er jo hvertfall et bra tegn. Men ikke godt å si..
må vel bare smøre meg med tålmodighet :oops:

Tok denne nå…:)

Vedlegg

• 9AB5E1F9-1E99-4AF0-A1EB-22EEFADCEE2D.jpeg
    9AB5E1F9-1E99-4AF0-A1EB-22EEFADCEE2D.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 189
Jeg har igjen en hel haug med tester etter forrige runde (en skikkelig testetøs altså:hilarious:).
Det jeg lurer på er om det er safe å bruke dem? De er innenfor datoen som står på, men de er i hvertfall 3år gamle. Noen som vet? :)

Vedlegg

• 20211007_131703.jpg
    20211007_131703.jpg
    1,6 MB · Visninger: 126
Jeg har igjen en hel haug med tester etter forrige runde (en skikkelig testetøs altså:hilarious:).
Det jeg lurer på er om det er safe å bruke dem? De er innenfor datoen som står på, men de er i hvertfall 3år gamle. Noen som vet? :)
Oii, det var da veldig mye også :hilarious: Hvor har du bestillt fra? :)

Er Make Sure kjent for skygger?:bored: 10 dpo i dag, tatt med 4 timers mellomrom. Hadde dette vært Rfsu så hadde jeg ikke håpet engang, men Make Sure har jeg egentlig hørt bare bra om:confused013

Vedlegg

• 3679F5B8-04B0-46F2-A061-8D9264CA1E4F.png
    3679F5B8-04B0-46F2-A061-8D9264CA1E4F.png
    2,2 MB · Visninger: 142
Er Make Sure kjent for skygger?:bored: 10 dpo i dag, tatt med 4 timers mellomrom. Hadde dette vært Rfsu så hadde jeg ikke håpet engang, men Make Sure har jeg egentlig hørt bare bra om:confused013
Jeg syns ikke dette ser ut som skyggestrek. Ser strekene godt og syns de ser farget ut :)

Back
Topp