Synes det ser ut som babystreker jeg!Er Make Sure kjent for skygger?10 dpo i dag, tatt med 4 timers mellomrom. Hadde dette vært Rfsu så hadde jeg ikke håpet engang, men Make Sure har jeg egentlig hørt bare bra om
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det ser ut som babystreker jeg!Er Make Sure kjent for skygger?10 dpo i dag, tatt med 4 timers mellomrom. Hadde dette vært Rfsu så hadde jeg ikke håpet engang, men Make Sure har jeg egentlig hørt bare bra om
![]()

Er Make Sure kjent for skygger?10 dpo i dag, tatt med 4 timers mellomrom. Hadde dette vært Rfsu så hadde jeg ikke håpet engang, men Make Sure har jeg egentlig hørt bare bra om
![]()
digital!Ser ikke som skygge dettedigital!

Ser ut som babystrek hos deg!!Hadde jeg hatt en tilgjengelig så hadde den røket øyeblikkeligmen det må nok vente. Kjenner på en annen side jeg er nervøs for å teste mer, redd for å ødelegge god-følelsen
![]()
Ser ut som babystrek hos deg!!
Her ser du mine makesure-tester fra i våres. Ikke antydning til strek før den faktisk var reell!
har tatt noen tidligere også, og de var helt hvite uten antydning. Så derfor er jeg positiv så langt Jeg trodde virkelig ikke at jeg skylle bli en sånn gal dame som skulle teste og teste. Tok en test i dag, er det bare jeg som ser en svak svak strek der
Kommer dårlig frem på bilde

Hadde jeg hatt en tilgjengelig så hadde den røket øyeblikkeligmen det må nok vente. Kjenner på en annen side jeg er nervøs for å teste mer, redd for å ødelegge god-følelsen
![]()
Jeg trodde virkelig ikke at jeg skylle bli en sånn gal dame som skulle teste og teste. Tok en test i dag, er det bare jeg som ser en svak svak strek der
Kommer dårlig frem på bilde

Jeg ser absolutt! Hvor mange dpo er du?![]()
Jeg pleier å kjøpe vanlig, så har ikke erfaringer på de tidligtestene.
Noen som kjenner til Babyplan tidligtester?Jeg pleier å kjøpe vanlig, så har ikke erfaringer på de tidligtestene.
Denne tidligtesten (nest øverst), tok jeg 8 dpo. Ser antydning til skygge, men usikkert om det er noe på gang eller den typiske skyggen?![]()
Jeg er veldig optimistisk på dine vegneEeeh… nå sjekket jeg testen igjen etter en time (den samme testen), jammen kom det mer skygge syns jeg. Vet den er ikke gyldig etter 5 min. Men burde jo være noe på gang med tanke på det kom en skygge på tidligtesten igår..
Noen som ser forskjellen og tenker ??![]()
Eneste gangen jeg har fått en svak strek som ble værende etter at testen tørket på babyplan tidligtest, var da jeg ble gravid i juni. Fikk skyggestrek forrige syklus, men den ble borte da testen tørket. Så dette kombinert med temperaturen din synes jeg virker veldig lovende! Gleder meg til å se testene dine de neste dagene
Enig, og det er ganske lovende med tanke på høy temperatur. Skal svi av en til ikveld så får vi seJeg er veldig optimistisk på dine vegneEneste gangen jeg har fått en svak strek som ble værende etter at testen tørket på babyplan tidligtest, var da jeg ble gravid i juni. Fikk skyggestrek forrige syklus, men den ble borte da testen tørket. Så dette kombinert med temperaturen din synes jeg virker veldig lovende! Gleder meg til å se testene dine de neste dagene
![]()

Syns stigningen ser veldig bra utSer det ut som hcg stiger som de skal?Ca 48 timer mellom testene.
Syns stigningen ser veldig bra utGratulerer!